dat zou wel geniaal zijn.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:32 schreef laucas het volgende:
Ik verwacht een Southpark aflevering met als thema de downtime van PSN en alle gevolgen van dien in de rest wereld
Zeg, kijk uit met wat je zegt hequote:Op zondag 8 mei 2011 02:48 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Net zoals met dat alle internet uitvalt..
Die aflevering van South Park..quote:
Zeg nooit nooit.quote:Op zondag 8 mei 2011 08:02 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Die aflevering van South Park..
Internet zal nooit uitvallen geloof ik.
Ga je tot die tijd op vakantie?quote:
gewoon doenquote:Op zondag 8 mei 2011 10:26 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Wat zijn SP's op een gegeven moment toch saai
Ik zou toch bijna een Xbox gaan kopen
goedemorgen, gemaskerde.quote:
dus eigenlijk was het weer online, maar toen waren er weer aanvallen en heeft sony het weer platgelegd?quote:
alles goed?quote:
Nee, voordat het online zou gaan werden ze weer aangevallen waardoor ze de herstart van PSN moesten uitstellen.quote:Op zondag 8 mei 2011 11:00 schreef kaching02 het volgende:
[..]
dus eigenlijk was het weer online, maar toen waren er weer aanvallen en heeft sony het weer platgelegd?
oohquote:Op zondag 8 mei 2011 11:07 schreef Zaibatsu01 het volgende:
[..]
Nee, voordat het online zou gaan werden ze weer aangevallen waardoor ze de herstart van PSN moesten uitstellen.
wilden ze het vandaag weer online zetten dan?quote:Op zondag 8 mei 2011 11:07 schreef Zaibatsu01 het volgende:
[..]
Nee, voordat het online zou gaan werden ze weer aangevallen waardoor ze de herstart van PSN moesten uitstellen.
Geen ideequote:Op zondag 8 mei 2011 11:10 schreef kaching02 het volgende:
[..]
wilden ze het vandaag weer online zetten dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |