quote:FAQ: What about PSN 2x XP, will I miss out? A: Absolutely not. Details to come. A plan is being crafted with top men who own BIG watches.
www.playstation.com en dan inloggenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:07 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
Weet iemand misschien een link waar je je trophies online kunt bekijken? Ergens op een ander forum kwam ik een weekje terug een link tegen van iemand maar ben em kwijt
Inloggen terwijl PSN down isquote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:14 schreef Misan het volgende:
[..]
www.playstation.com en dan inloggen
of bedoel je zoiets als raptr.com ofzo?
misschien helpt dit iets??quote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:07 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
Weet iemand misschien een link waar je je trophies online kunt bekijken? Ergens op een ander forum kwam ik een weekje terug een link tegen van iemand maar ben em kwijt
Wat een faalhaasquote:
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 17:51 schreef kaching02 het volgende:
iemand zegt op twitter dat psn morgen weer om 12:00 online is
De teller loopt al. Kan verdomme niet wachten.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 18:01 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Ok als het op twitter staat zal het wel kloppen
Rellen jonguh!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 18:52 schreef CyberTijn het volgende:
[..]
Wat een faalhaas![]()
Met een uitroepteken twitteren dat PSN om 22:00 uur weer online komt terwijl je net je PS3 hebt verkocht![]()
![]()
De teller loopt al?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:02 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
De teller loopt al. Kan verdomme niet wachten.
Tot daar en niet verder.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:19 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Volgens Gamekings is het 2 minuten online geweest en daarna er weer uit gecrasht?
Als dat zo was hadden ze het wel even mogen zeggen op Playstation blog of hun twitter of iets.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:19 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Volgens Gamekings is het 2 minuten online geweest en daarna er weer uit gecrasht?
Gebrekkige communicatie ook altijd van Sony....quote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:24 schreef MagischMannetje het volgende:
[..]
Als dat zo was hadden ze het wel even mogen zeggen op Playstation blog of hun twitter of iets.
Ze hebben toch gezegd dat ze aan het testen zijn?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:24 schreef MagischMannetje het volgende:
[..]
Als dat zo was hadden ze het wel even mogen zeggen op Playstation blog of hun twitter of iets.
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:26 schreef Cyberia18 het volgende:
Laatste update:
http://blog.eu.playstatio(...)protection-offering/
Afhankelijk van het aanbod kan dat best nog wel leuk zijn.quote:Also, look out for more information on the rest of our Welcome Back programme, including which free content you will be eligible for. We will be offering PSN users the opportunity to select two PS3 games from a list of five, as well as offering PSP users the opportunity to choose two games from a list of four. We will let you know exactly what games are available very soon.
Ik ga er niet voor wakker blijvenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:21 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
Als PSN nu niet snel online komt, zijn ik en DutchSL als eerste de lul.
weddenschap ofzo?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:21 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
Als PSN nu niet snel online komt, zijn ik en DutchSL als eerste de lul.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |