abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96465063
Sja.. ik wil me wachtwoord kunnen wijzigen voordat er misbruik mee wordt gepleegd.
If not now, then when.
pi_96465076
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 03:28 schreef Zaibatsu01 het volgende:

[..]

Klopt doen ze ook maar de FBI is alleen actief in de V.S. Als de hackers zich ergens anders vinden houdt het al snel op.

Ik vraag me af waarom de pijlen op Sony gericht zijn :9
Omdat Sony haar eigen achterban belazert met bv het installeren van rootkits, debiele rechtzaken aanspant tegen studenten en daarbij miljoenen schadevergoeding eist, anderen (AnonOps) beschuldigen van hun eigen stomme fouten, slecht gefabriceerde producten leveren en daarbij weinig tot geen hulp/schadevergoeding bieden etc etc.

Of zoals Anonymous het verwoordde tijdens hun aanval op Sony vanwege de rechtzaak tegen GeoHot:

pi_96465087
quote:
99s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 01:59 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Dus van 'this week' is het al veranderd in 'early next week'...

Zo ken ik er nog wel een paar.
Ja :') Ik ben nu nog conservatief met mijn maandag 13:37. Zal wel woensdag of donderdag worden.
pi_96465092
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 03:28 schreef Zaibatsu01 het volgende:

[..]

Klopt doen ze ook maar de FBI is alleen actief in de V.S. Als de hackers zich ergens anders bevinden houdt het al snel op.

Ik vraag me af waarom de pijlen op Sony gericht zijn :9
Komen ze wel ff met een helicopter en een SEAL-teampje aanzetten :D
pi_96465101
Eerst maar eens zien of de boel weer plat gaat dit weekend. :D
  zaterdag 7 mei 2011 @ 04:06:46 #126
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_96465115
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 04:00 schreef Athlon_2o0o het volgende:

[..]

Ja :') Ik ben nu nog conservatief met mijn maandag 13:37. Zal wel woensdag of donderdag worden.
Als we geluk hebben...
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
pi_96465121
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 03:56 schreef Mint_Clansell het volgende:

[..]

Omdat Sony haar eigen achterban belazert met bv het installeren van rootkits, debiele rechtzaken aanspant tegen studenten en daarbij miljoenen schadevergoeding eist, anderen (AnonOps) beschuldigen van hun eigen stomme fouten, slecht gefabriceerde producten leveren en daarbij weinig tot geen hulp/schadevergoeding bieden etc etc.

Of zoals Anonymous het verwoordde tijdens hun aanval op Sony vanwege de rechtzaak tegen GeoHot:

[ afbeelding ]
Fuck hun, pure kanker dit soort mensen. Ze zullen waarschijnlijk geen leven hebben, studie of baan. Dan maar op deze manier hun frustratie uiten die ze in hun eigen leven zien.

Zielige mensen.
If not now, then when.
pi_96465138
Jij bent het dus eens met hun ideologie? Vanwege dit soort acties mag Sony vandaag nog kaput. Dat ze poen hebben betekent nog niet dat ze zich alles kunnen permitteren. Power to the people. Dat jij nu niet op je geliefde PSN kunt is vervelend, maar dit soort acties zijn nodig om Sony duidelijk te maken dat er dingen zijn die je niet kunt maken naar je achterban toe. Vroeger gingen mensen de straat op met spandoeken, bakstenen en molotov-cocktails; nu doen ze het zo. En hoewel de booschap enigszins kinderlijk is verwoord ben ik het geheel eens met Anonymous.

[ Bericht 11% gewijzigd door Mint_Clansell op 07-05-2011 04:22:25 ]
pi_96465237
Ik zeg niet dat Sony beter is, maar als ze echt wat willen bewijzen oke, maar je bent er van op de hoogte dat die gasten deze info door verkopen. Dit maakt ze geheel ongeloofwaardiger.

En oke het is misschien niet fair dat ze OhterOS er af hebben gegooid, maar het is slechts een kleine groep die dit echter gebruikt. Ik ben voor Sony ondanks alles.

Enige wat Anon bewezen heeft is dat de beveiliging niet goed is, verder niks. Ze hebben zichzelf juist een slechter beeld gegeven. Hun waren er toch voor ons? Kijk wat ze ons aan doen dan..
If not now, then when.
pi_96465312
quote:
Anonymous heeft in een persbericht afstand gedaan van de hackaanval op het PlayStation Network en servers van Sony Online Entertainment, alsook van de diefstal van creditcardgegevens van gebruikers.

De hackersgroepering reageert hiermee op een opmerking van Sony dat er een bestand op de PSN-servers is gevonden met de titel Anonymous en de tekst "We are Legion", een deel van de slogan van de groepering. In het persbericht geeft Anonymous een aantal bewijzen waarom de groepering niet verantwoordelijk zou zijn.

Ten eerste heeft Anonymous naar eigen zeggen zich nog nooit schuldig gemaakt aan de diefstal van creditcardgegevens, mede omdat Anonymous publieke steun wil vergaren en dat kan niet door diefstal van creditcardgegevens. Ook zouden veel bedrijven die conflicten hebben gehad met Anonymous, hebben gelogen over de groepering. Impliciet lijkt Anonymous hier te worden gesteld dat Sony zich aan soortgelijke praktijken schuldigmaakt.

Anonymous beweert dat als er eerlijk onderzoek wordt gedaan naar de creditcarddiefstal, dat zij niet als schuldigen uit de bus komen. De groepering lijkt echter te betwijfelen dat het onderzoek, dat momenteel wordt uitgevoerd door de FBI en een tweetal externa partijen die Sony in de arm heeft genomen, ook daadwerkelijk eerlijk zal zijn.
If not now, then when.
pi_96465345
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 04:49 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Hun waren er toch voor ons? Kijk wat ze ons aan doen dan..
Je snapt het niet heh, draai het eens om.. Sony is er toch voor ons? Blijkbaar niet..
Wie doet ons dit aan? Sony.. het wordt alleen even heel erg keihard aangetoond, dat is kut maar misschien ook wel eens nodig.
Internet is al jaren stuk jonguh, daarom zijn er ook heel veel mensen bezig met "repareren" , je moet het een beetje bijhouden.. Sony heeft daar zeer ernstig in verzuimd. Nu is het Sony, maar dit is een globaal probleem.
-weg-
pi_96465369
Wat heeft Sony ons aangedaan dan? Vind jij OtherOS zo essentieel?
If not now, then when.
pi_96465376
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 06:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Slechte beveiliging, dat ten eerste. En dan krijg je dus al die sneaky achtergrond dingetjes.
Zoals dat sniffen of bijvoorbeeld de TOS aanpassen zonder nieuwe toestemming van de klant, en dat ook weer sneaky verwijderen. Het is duidelijk dat het een zooitje is. Als Sony helemaal supergoed zou zijn geweest dan was dit allemaal een probleempje van niets.. FOK! is ook wel eens "gehacked" .. maar geen weken offline, maar dit.. dit is een keihard raakpunt qua internet beveiliging en privacy etc, en daar wordt nu "misbruik" van gemaakt.. Toevallig is het Sony.
Dat is de essentie van de "hackers".. de super slechte boze criminele boefjes :')
Het is digitaal klokkenluiden, en het werkt..
-weg-
  zaterdag 7 mei 2011 @ 07:41:43 #134
296378 SanAnt
Monica_l_Sigaar
pi_96465464
Slecht nieuws klanten
When we held the press conference in Japan last week, based on what we knew, we expected to have the services online within a week. We were unaware of the extent of the attack on Sony Online Entertainment servers, and we are taking this opportunity to conduct further testing of the incredibly complex system. We know many of you are wanting to play games online, chat with your friends and enjoy all of the services PlayStation Network and Qriocity services have to offer, and trust me when I say we’re doing everything we can to make it happen. We will update you with more information as soon as we have it. We apologize for the delay and inconvenience of this network outage.
nog wat langer wachten -O- -O-
  zaterdag 7 mei 2011 @ 09:02:23 #135
165193 7nightwing7
Just because i say so.
pi_96465764
Mooi gedaan Sony. Weer een update over een nutteloze update. En maar de mensen aan het lijntje houden. :N
You dont believe me ? Read this line again.
pi_96465948
Ze kunnen het beter downdate in plaats van update noemen.
pi_96466054
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 06:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Sony vindt dat privacyschending moet kunnen wanneer het op hun produkten aankomt. Zo wilden zij bijvoorbeeld alle IP-adressen confisceren van mensen die de Youtube pagina van hacker GeoHot hadden bezocht om ze daarna te weren van het PlayStation Netwerk. Sony denkt dat ze boven de wet staan omdat ze een grote corporatie zijn en alles op te lossen is met het dreigen met en aanspannen van (nutteloze) rechtzaken.

Dit soort tactieken:
http://www.guardian.co.uk(...)aring-music-industry
http://www.computerworld.(...)PS3_lawsuit_says_EFF

[ Bericht 2% gewijzigd door Mint_Clansell op 07-05-2011 09:38:45 ]
pi_96466422
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 09:30 schreef Mint_Clansell het volgende:

[..]

Sony vindt dat privacyschending moet kunnen wanneer het op hun produkten aankomt. Zo wilden zij bijvoorbeeld alle IP-adressen confisceren van mensen die de Youtube pagina van hacker GeoHot hadden bezocht om ze daarna te weren van het PlayStation Netwerk. Sony denkt dat ze boven de wet staan omdat ze een grote corporatie zijn en alles op te lossen is met het dreigen met en aanspannen van (nutteloze) rechtzaken.

Dit soort tactieken:
:')
jij hebt niet meegekregen wat ze afgelopen weken in gang gezet hebben? _O-
Daarnaast wilde ze bij de rechter afdwingen dat YouTube die ip-adressen prijs gaf, dat betekent per definitie dat ze zichzelf juist niet boven de wet zien staan :')
  zaterdag 7 mei 2011 @ 10:03:51 #139
230450 ShevaJB
Rock beat tempo 155
pi_96466571
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 09:30 schreef Mint_Clansell het volgende:

[..]

Dit soort tactieken:
Dus mogen die nerds voor eigen rechter spelen?
[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
[b]Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef boudemaniak het volgende:[/b]
Eindbaas ^O^
pi_96466742
Zolang het bij het platleggen van het Sony Netwerk blijft en ze daarmee de gaten in hun beveiliging blijven blootleggen wel. Zodra ze de info zoals die van de buitgemaakte credit cards en user accounts voor negatieve doeleinden gaan gebruiken mogen ze van mij hangen. Tot nu raken ze alleen Sony er mee. Vervelend dat de PS gebruiker er last van heeft, maar waar gehakt wordt vallen nu eenmaal spaanders.
pi_96466762
Sommige mensen hier moeten zich eens gaan inlezen over wat er werkelijk is gebeurd. Ga niet als een achterlijke maar wat in de rondte schreeuwen over Anonymous, Geohot en Sony :')
pi_96466811
De meeste gebruikers hier zijn gewoon pissed dat ze even niet online kunnen gamen maar hebben geen weet van de achtergrond bij de acties van Anonymous, GeoHot en Sony en roepen maar wat uit frustratie.

Dit is juist een mooie kans om eens lekker naar buiten te gaan en te genieten van het zonnetje. Sommigen hier doen alsof dit het einde van de wereld is. Doe even normaal zeg. Die shit gaat vanzelf wel weer een keer online.
  zaterdag 7 mei 2011 @ 10:22:11 #143
230450 ShevaJB
Rock beat tempo 155
pi_96466942
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 10:15 schreef Mint_Clansell het volgende:
De meeste gebruikers hier zijn gewoon pissed dat ze even niet online kunnen gamen maar hebben geen weet van de achtergrond bij de acties van Anonymous, GeoHot en Sony en roepen maar wat uit frustratie.

Dit is juist een mooie kans om eens lekker naar buiten te gaan en te genieten van het zonnetje. Sommigen hier doen alsof dit het einde van de wereld is. Doe even normaal zeg. Die shit gaat vanzelf wel weer een keer online.
Klopt, dat ik zelf een tijd niet online kan gamen vind ik niet eens zo'n groot probleem, tjah het is vervelend. Maar dat er miljoenen persoonlijke gegevens buitgemaakt zijn door een groepje nerds ( we are a legion :') wtf) vind ik stuitend.
[/b]
Eindbaas ^O^
  zaterdag 7 mei 2011 @ 10:25:37 #144
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_96467014
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 10:13 schreef KeFFuR1208 het volgende:
Sommige mensen hier moeten zich eens gaan inlezen over wat er werkelijk is gebeurd. Ga niet als een achterlijke maar wat in de rondte schreeuwen over Anonymous, Geohot en Sony :')
Krijg je dat weer; als je het niet eens bent met een stel eikels die het recht in eigen hand (wil) nemen ben je niet ingelezen. Hou daar eens mee op.
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_96467027
Het is nog helemaal niet aangetoond dat het hier om Anonymous gaat. Het lijkt me eerder een middel om hun de schuld in de schoenen te schuiven. Sony praat over een zeer ingewikkelde hack, maar dit wordt ondertussen door diverse (legitieme) bronnen tegengesproken. Sony zou gewoon hun beveiliging niet op orde hebben waardoor het een eitje was om binnen te dringen. Daarbij zou AnonOps wel de verantwoordelijkheid nemen als zij het waren geweest, zoals ook bij andere en eerdere Sony hacks het geval was. Maar dit komt Sony natuurlijk goed uit om de aandacht van hun eigen falen af te leiden. Het zou me iig niks verbazen als het allemaal gelul is; ze hebben hun verhaal wat betreft de hack nu al iets van 5x veranderd.
pi_96467219
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 10:11 schreef Mint_Clansell het volgende:
Zolang het bij het platleggen van het Sony Netwerk blijft en ze daarmee de gaten in hun beveiliging blijven blootleggen wel. Zodra ze de info zoals die van de buitgemaakte credit cards en user accounts voor negatieve doeleinden gaan gebruiken mogen ze van mij hangen. Tot nu raken ze alleen Sony er mee. Vervelend dat de PS gebruiker er last van heeft, maar waar gehakt wordt vallen nu eenmaal spaanders.
en als ik zo'n hacker te pakken krijg dan weet ik wel dat 'ie aan de gebitsprothese mag als ik klaar ben met 'm
  zaterdag 7 mei 2011 @ 10:38:32 #147
230450 ShevaJB
Rock beat tempo 155
pi_96467276

Don't worry peoples, your sensitive personal data are in good hands now, we are a Legion
[/b]
Eindbaas ^O^
pi_96467305
:')
pi_96467328
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 10:38 schreef ShevaJB het volgende:
[ afbeelding ]

Don't worry peoples, your sensitive personal data are in good hands now, we are a Legion
:D

Nee maar even serieus, het past niet in het straatje van Anonymous om zo'n hack uit te voeren en daarbij miljoenen creditcardnummer buit te maken. Daarom wijzen ook steeds meer vingers naar een onbekende andere hacker die dit heeft gedaan om geld te verdienen door de verkoop van deze gegevens. Daarnaast is het makkelijk om een bestandje genaamd "Anonymous" achter te laten met een mooie slagzin van hun erin. Mooie afleidingsmanoeuvre als je het mij vraagt ;)
  zaterdag 7 mei 2011 @ 10:45:04 #150
230450 ShevaJB
Rock beat tempo 155
pi_96467392
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 10:41 schreef KeFFuR1208 het volgende:

[..]

:D

Nee maar even serieus, het past niet in het straatje van Anonymous om zo'n hack uit te voeren en daarbij miljoenen creditcardnummer buit te maken. Daarom wijzen ook steeds meer vingers naar een onbekende andere hacker die dit heeft gedaan om geld te verdienen door de verkoop van deze gegevens. Daarnaast is het makkelijk om een bestandje genaamd "Anonymous" achter te laten met een mooie slagzin van hun erin. Mooie afleidingsmanoeuvre als je het mij vraagt ;)
Zou kunnen, de waarheid komt vast een keer boven water.
[/b]
Eindbaas ^O^
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')