Omdat Sony haar eigen achterban belazert met bv het installeren van rootkits, debiele rechtzaken aanspant tegen studenten en daarbij miljoenen schadevergoeding eist, anderen (AnonOps) beschuldigen van hun eigen stomme fouten, slecht gefabriceerde producten leveren en daarbij weinig tot geen hulp/schadevergoeding bieden etc etc.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 03:28 schreef Zaibatsu01 het volgende:
[..]
Klopt doen ze ook maar de FBI is alleen actief in de V.S. Als de hackers zich ergens anders vinden houdt het al snel op.
Ik vraag me af waarom de pijlen op Sony gericht zijn
Jaquote:Op zaterdag 7 mei 2011 01:59 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Dus van 'this week' is het al veranderd in 'early next week'...
Zo ken ik er nog wel een paar.
Komen ze wel ff met een helicopter en een SEAL-teampje aanzettenquote:Op zaterdag 7 mei 2011 03:28 schreef Zaibatsu01 het volgende:
[..]
Klopt doen ze ook maar de FBI is alleen actief in de V.S. Als de hackers zich ergens anders bevinden houdt het al snel op.
Ik vraag me af waarom de pijlen op Sony gericht zijn
Als we geluk hebben...quote:Op zaterdag 7 mei 2011 04:00 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
JaIk ben nu nog conservatief met mijn maandag 13:37. Zal wel woensdag of donderdag worden.
Fuck hun, pure kanker dit soort mensen. Ze zullen waarschijnlijk geen leven hebben, studie of baan. Dan maar op deze manier hun frustratie uiten die ze in hun eigen leven zien.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 03:56 schreef Mint_Clansell het volgende:
[..]
Omdat Sony haar eigen achterban belazert met bv het installeren van rootkits, debiele rechtzaken aanspant tegen studenten en daarbij miljoenen schadevergoeding eist, anderen (AnonOps) beschuldigen van hun eigen stomme fouten, slecht gefabriceerde producten leveren en daarbij weinig tot geen hulp/schadevergoeding bieden etc etc.
Of zoals Anonymous het verwoordde tijdens hun aanval op Sony vanwege de rechtzaak tegen GeoHot:
[ afbeelding ]
quote:Anonymous heeft in een persbericht afstand gedaan van de hackaanval op het PlayStation Network en servers van Sony Online Entertainment, alsook van de diefstal van creditcardgegevens van gebruikers.
De hackersgroepering reageert hiermee op een opmerking van Sony dat er een bestand op de PSN-servers is gevonden met de titel Anonymous en de tekst "We are Legion", een deel van de slogan van de groepering. In het persbericht geeft Anonymous een aantal bewijzen waarom de groepering niet verantwoordelijk zou zijn.
Ten eerste heeft Anonymous naar eigen zeggen zich nog nooit schuldig gemaakt aan de diefstal van creditcardgegevens, mede omdat Anonymous publieke steun wil vergaren en dat kan niet door diefstal van creditcardgegevens. Ook zouden veel bedrijven die conflicten hebben gehad met Anonymous, hebben gelogen over de groepering. Impliciet lijkt Anonymous hier te worden gesteld dat Sony zich aan soortgelijke praktijken schuldigmaakt.
Anonymous beweert dat als er eerlijk onderzoek wordt gedaan naar de creditcarddiefstal, dat zij niet als schuldigen uit de bus komen. De groepering lijkt echter te betwijfelen dat het onderzoek, dat momenteel wordt uitgevoerd door de FBI en een tweetal externa partijen die Sony in de arm heeft genomen, ook daadwerkelijk eerlijk zal zijn.
Je snapt het niet heh, draai het eens om.. Sony is er toch voor ons? Blijkbaar niet..quote:Op zaterdag 7 mei 2011 04:49 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Hun waren er toch voor ons? Kijk wat ze ons aan doen dan..
Slechte beveiliging, dat ten eerste. En dan krijg je dus al die sneaky achtergrond dingetjes.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 06:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Wat heeft Sony ons aangedaan dan? Vind jij OtherOS zo essentieel?
Sony vindt dat privacyschending moet kunnen wanneer het op hun produkten aankomt. Zo wilden zij bijvoorbeeld alle IP-adressen confisceren van mensen die de Youtube pagina van hacker GeoHot hadden bezocht om ze daarna te weren van het PlayStation Netwerk. Sony denkt dat ze boven de wet staan omdat ze een grote corporatie zijn en alles op te lossen is met het dreigen met en aanspannen van (nutteloze) rechtzaken.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 06:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Wat heeft Sony ons aangedaan dan? Vind jij OtherOS zo essentieel?
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 09:30 schreef Mint_Clansell het volgende:
[..]
Sony vindt dat privacyschending moet kunnen wanneer het op hun produkten aankomt. Zo wilden zij bijvoorbeeld alle IP-adressen confisceren van mensen die de Youtube pagina van hacker GeoHot hadden bezocht om ze daarna te weren van het PlayStation Netwerk. Sony denkt dat ze boven de wet staan omdat ze een grote corporatie zijn en alles op te lossen is met het dreigen met en aanspannen van (nutteloze) rechtzaken.
Dit soort tactieken:
http://www.guardian.co.uk(...)aring-music-industry
http://www.computerworld.(...)PS3_lawsuit_says_EFF
Dus mogen die nerds voor eigen rechter spelen?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 09:30 schreef Mint_Clansell het volgende:
[..]
Sony vindt dat privacyschending moet kunnen wanneer het op hun produkten aankomt. Zo wilden zij bijvoorbeeld alle IP-adressen confisceren van mensen die de Youtube pagina van hacker GeoHot hadden bezocht om ze daarna te weren van het PlayStation Netwerk. Sony denkt dat ze boven de wet staan omdat ze een grote corporatie zijn en alles op te lossen is met het dreigen met en aanspannen van (nutteloze) rechtzaken.
Dit soort tactieken:
http://www.guardian.co.uk(...)aring-music-industry
http://www.computerworld.(...)PS3_lawsuit_says_EFF
Klopt, dat ik zelf een tijd niet online kan gamen vind ik niet eens zo'n groot probleem, tjah het is vervelend. Maar dat er miljoenen persoonlijke gegevens buitgemaakt zijn door een groepje nerds ( we are a legionquote:Op zaterdag 7 mei 2011 10:15 schreef Mint_Clansell het volgende:
De meeste gebruikers hier zijn gewoon pissed dat ze even niet online kunnen gamen maar hebben geen weet van de achtergrond bij de acties van Anonymous, GeoHot en Sony en roepen maar wat uit frustratie.
Dit is juist een mooie kans om eens lekker naar buiten te gaan en te genieten van het zonnetje. Sommigen hier doen alsof dit het einde van de wereld is. Doe even normaal zeg. Die shit gaat vanzelf wel weer een keer online.
Krijg je dat weer; als je het niet eens bent met een stel eikels die het recht in eigen hand (wil) nemen ben je niet ingelezen. Hou daar eens mee op.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 10:13 schreef KeFFuR1208 het volgende:
Sommige mensen hier moeten zich eens gaan inlezen over wat er werkelijk is gebeurd. Ga niet als een achterlijke maar wat in de rondte schreeuwen over Anonymous, Geohot en Sony
en als ik zo'n hacker te pakken krijg dan weet ik wel dat 'ie aan de gebitsprothese mag als ik klaar ben met 'mquote:Op zaterdag 7 mei 2011 10:11 schreef Mint_Clansell het volgende:
Zolang het bij het platleggen van het Sony Netwerk blijft en ze daarmee de gaten in hun beveiliging blijven blootleggen wel. Zodra ze de info zoals die van de buitgemaakte credit cards en user accounts voor negatieve doeleinden gaan gebruiken mogen ze van mij hangen. Tot nu raken ze alleen Sony er mee. Vervelend dat de PS gebruiker er last van heeft, maar waar gehakt wordt vallen nu eenmaal spaanders.
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 10:38 schreef ShevaJB het volgende:
[ afbeelding ]
Don't worry peoples, your sensitive personal data are in good hands now, we are a Legion
Zou kunnen, de waarheid komt vast een keer boven water.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 10:41 schreef KeFFuR1208 het volgende:
[..]
![]()
Nee maar even serieus, het past niet in het straatje van Anonymous om zo'n hack uit te voeren en daarbij miljoenen creditcardnummer buit te maken. Daarom wijzen ook steeds meer vingers naar een onbekende andere hacker die dit heeft gedaan om geld te verdienen door de verkoop van deze gegevens. Daarnaast is het makkelijk om een bestandje genaamd "Anonymous" achter te laten met een mooie slagzin van hun erin. Mooie afleidingsmanoeuvre als je het mij vraagt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |