Had je zo'n special netwerkding voor nodigquote:Op zaterdag 7 mei 2011 13:29 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
Ik heb ook nog een oude ps2 staan, kun je daar wel mee online?
Downloaden van game-updates gaan nier via PSN?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 15:25 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Verbinding met PSN is niet hetzelfde als verbinding met internet.
Nee. Dat gaat via update servers van de developers.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 15:40 schreef Misan het volgende:
[..]
Downloaden van game-updates gaan nier via PSN?
OMG!quote:Op zaterdag 7 mei 2011 16:13 schreef -CRASH- het volgende:
PlayStation Network blijft nog langer offline
Nou ik heb een paar maanden geleden nog gewoon via de ethernetverbinding (nieuwe versie ps2) killzone 1 gespeeld. Best lachen.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 14:23 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Had je zo'n special netwerkding voor nodig
quote:
hij is terugquote:
Ik denken dat het over psn gaatquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 16:37 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ik denken dat het over psn gaatGaat het over een hond
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waarom heet een verdieping een verdieping, terwijl het eigenlijk een verhoging is?
Omdat Sony de beste advocaten kan betalen en ik geen zin heb om de proceskosten te betalenquote:Op zaterdag 7 mei 2011 16:43 schreef rickyszz het volgende:
Waarom gaan we niet net zoals die amerikanen een rechtszaak aanspannen?
quote:
Als je wint hoef je niets te betalen.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 17:14 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Omdat Sony de beste advocaten kan betalen en ik geen zin heb om de proceskosten te betalen
Inderdaad, alsquote:Op zaterdag 7 mei 2011 17:15 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
[..]
Als je wint hoef je niets te betalen.
Goed, Sony kan nu echt doodvallen wat mij betreft. Leugen na leugen, zoethouder na zoethouder......quote:Op zaterdag 7 mei 2011 16:13 schreef -CRASH- het volgende:
PlayStation Network blijft nog langer offline
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 17:31 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
Goed, Sony kan nu echt doodvallen wat mij betreft. Leugen na leugen, zoethouder na zoethouder......
Up yours Sony! 3 maanden PSN+ gratis en voor niks en minimaal 4 downloads per user is nu wel de minimale compensatie die je mag bieden.
Schaam je!
Dude, take a chill pill.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 17:31 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
Goed, Sony kan nu echt doodvallen wat mij betreft. Leugen na leugen, zoethouder na zoethouder......
Up yours Sony! 3 maanden PSN+ gratis en voor niks en minimaal 4 downloads per user is nu wel de minimale compensatie die je mag bieden.
Schaam je!
Ik kan me op zo'n dingen ook niet ergeren....quote:
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 18:09 schreef Zaibatsu01 het volgende:
En gelijk online gamen zodra het weer kan he,
Ik heb deel 1 niet uitgespeeld, begon me te vervelen, maar ik kreeg deel 2 cadeau van iemand en die vind ik wel beter. Vlotter, je kunt ook echt merken dat DAO een duidelijke pc port was en met deel 2 voelt dat veel minder zo.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 17:24 schreef ShevaJB het volgende:
Wordt Dragen Age Origins nog wel eens gespeeld door jullie? Ik heb het nog lang niet uitgespeeld (denk ik) maar het begint wat te vervelen.
Zo hypocriet is meneer dan wel.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 18:09 schreef Zaibatsu01 het volgende:
En gelijk online gamen zodra het weer kan he,
waar?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 19:28 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Heb BC2 voor 16 euro maar even aangeschaft op PC..
Instant download.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |