quote:Op donderdag 5 mei 2011 09:24 schreef PiRANiA het volgende:
NSFWSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nouja in het begin als dat ding nog helemaal in d'r keel zit en ze zo moeilijk kijkt. Misschien niet echt kokhalzen maar sexy is anders.quote:
Ook dat valt mee.quote:Op donderdag 5 mei 2011 09:49 schreef picodealion het volgende:
[..]
Nouja in het begin als dat ding nog helemaal in d'r keel zit en ze zo moeilijk kijkt. Misschien niet echt kokhalzen maar sexy is anders.
Oh shitquote:
Oh, dat zag ik wel, maar dat is gewoon een vlek water op de grond naast hem, dus dacht dat kan het nooit zijn. Jammer.quote:
Dat is het hele idee, gewoon een gave optische illusie.quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:03 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Oh, dat zag ik wel, maar dat is gewoon een vlek water op de grond naast hem, dus dacht dat kan het nooit zijn. Jammer.
Ik zie toch echt duidelijk dat hij gewoon naast een vlek staat, maar goed, ik zal wel te kritisch zijn..quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:13 schreef picodealion het volgende:
[..]
Dat is het hele idee, gewoon een gave optische illusie.
kloptquote:
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 22:43 schreef Lundegaard het volgende:
Zanger Julian.![]()
Zijn stem klinkt, vooral in het refrein, vrij demonisch. En dan als locatie een kerk nemen.. Er moet een soort duivelse boodschap in dit nummer zitten.![]()
Het einde ( dat Julian en de priester weglopen) geeft mij een bijzonder soort vunzige en bizarre nasmaak.![]()
Of dat aan mijn zieke geest ligt, of dat de makers dit zo bedoeld hebben, weet ik niet zo goed.
Dat ligt dan aan jouquote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:54 schreef TheThirdMark het volgende:
Kan het plaatje hier niet goed zien helaas
Wie zijn dat?quote:
Ik weet het niet.quote:
"Did he really have a fb?"quote:
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 20:31 schreef babipangang het volgende:
Misschien niet nieuw, maar voor mij wel nieuw en ik vind sommige briljant![]()
Origineel
Na-apers:
Wat een lol hebben ze bij het na doen
Ik snap hem nietquote:
quote:Op zondag 8 mei 2011 21:34 schreef PiRANiA het volgende:
Disassembly:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Van: http://www.toddmclellan.com/
Vooral die klok doet me aan m'n kindertijd denken toen ik bijna alle wekkers (van die klassieke) in het huis helemaal uit elkaar heb gehaald. Ik denk dat ik er een stuk of 7 heb vernield.quote:
Inderdaad...quote:Op maandag 9 mei 2011 23:01 schreef PiRANiA het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom is dat niet eerder uitgevonden?
Omdat het er niet uit ziet en compleet onnodig is, huidige sluitingen zijn helemaal geen probleem voor een gemiddelde hand.quote:Op maandag 9 mei 2011 23:01 schreef PiRANiA het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom is dat niet eerder uitgevonden?
Ik ken mensen met een handicap die er bijzonder veel moeite mee hebben. Met zo'n dop wordt het voor iedereen makkelijkerquote:Op maandag 9 mei 2011 23:02 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Omdat het er niet uit ziet en compleet onnodig is, huidige sluitingen zijn helemaal geen probleem voor een gemiddelde hand.
Een appelmoespot daarintegen, daar moeten ze eens een nieuwe dop voor verzinnen..
Slapjanus.quote:Op maandag 9 mei 2011 23:02 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Een appelmoespot daarintegen, daar moeten ze eens een nieuwe dop voor verzinnen..
Sowieso alles van Lonely Island, check ook die met Justin Timberlake en Akonquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Werkelijk bizar.
quote:Op maandag 9 mei 2011 23:28 schreef PiRANiA het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Werkelijk bizar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier 1 van iets betere kwaliteit![]()
quote:Op maandag 9 mei 2011 23:28 schreef PiRANiA het volgende:
Mooi inderdaadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Werkelijk bizar.![]()
Om je voor te stellen dat dat allemaal bestaat bijvoorbeeld.. Weinig mensen zijn er bij in de buurt geweest.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:01 schreef Maringo het volgende:
Mooi
Enorm zoetsappig,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:01 schreef Maringo het volgende:
Mooi
ik moest denken aan Rebecca BlackSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
anders steek je gewoon even je tong erin
http://www.dailymail.co.u(...)-violent-attack.htmlquote:Op woensdag 11 mei 2011 20:13 schreef ukga het volgende:
[..]
ik zag dat filmpje laatst ook, maar wat had dat meisje nou precies gedaan?
Hahaha ik moest hardop lachenquote:Op donderdag 12 mei 2011 15:54 schreef picodealion het volgende:
[..]
Toen ik probeerde uit te vinden waar dit uit kwam:
[ afbeelding ].
Ik loldequote:
quote:
HAHA teringwijfquote:
Die vent doet niks verkeerd, en dan gaat ze "klerelijer" naar hem roepenquote:
Tokkiequote:Op donderdag 12 mei 2011 23:47 schreef ukga het volgende:
[..]
HAHA teringwijf
grote bek hebben en dan triest doen als iemand zn gram komt halen.
DIT IS MOKUM BITCHH!!!!
Die goons van de cameraploeg zijn ook een stelzwakboys
Nog een tokkiequote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:26 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Die vent doet niks verkeerd, en dan gaat ze "klerelijer" naar hem roepen
Mensen die paardebekken die stilstaan op de weg verdedigenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:30 schreef Dale. het volgende:
[..]
Tokkie
[..]
Nog een tokkie
Faalhazen beide hierboven.
Hoooly shit wat een reflexquote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:47 schreef PiRANiA het volgende:
http://www.liveleak.com/view?i=075_1305230780
HELD![]()
.
Alleen jammer dat het nep is.quote:
Vind ik ook, ik ga hem zo direct verwerken.quote:
Ook geen garantie op echtheid hoorquote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:46 schreef dockx het volgende:
[..]
Vind ik ook, ik ga hem zo direct verwerken.
Thanks!
quote:
Volgens mij is het Verbrande Herman!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:03 schreef spectrumanalyser het volgende:
wat zei je nou tegen mij? Klereleijer? ik beuk je zo het ziekenhuis in!
(vanaf 0:26)
Volgens mij niet. Wel het zelfde ras aso.quote:
zullen we het wel even duidelijk houden dat mevrouw Grace de aso is... Een beetje midden op straat gaan staan en automobilisten uitschelden...quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:03 schreef spectrumanalyser het volgende:/
wat zei je nou tegen mij? Klereleijer? ik beuk je zo het ziekenhuis in!
(vanaf 0:26)
Hij had m beter verder kunnen meppen, die pedo heeft hoogstens wat blauwe plekken, en Herman had anders langer een slaapplaats gehadquote:
Volgens mij niet, maar mooie documentaire!quote:
Kan je ook zelf bij elkaar klussen lijkt mijquote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:53 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Superhandig! Waar haal je zo'n ding?
Ik volg 180 sitesquote:Op zaterdag 14 mei 2011 15:13 schreef ukga het volgende:
[..]
Waar de fuck haal je altijd die oneindige stroom van vette shit vandaan?
180 sites? ik hoop dat je overdrijft nuquote:Op zaterdag 14 mei 2011 15:15 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ik volg 180 sites. Als je 9gag volgt gaat het al hard
.
From your 168 subscriptions, over the last 30 days you read 12,300 itemsquote:
Nee joh, gewoon doenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 15:21 schreef ukga het volgende:
aii vette site
vind je t erg als ik er ook af en toe wat hier post (wil neit in je vaarwater zitten)
ik ben best fan van dit topic, alleen kom ik zelf weinig leipe shit tegen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben je die dan nog nooit eerder tegen gekomen? Hier is ie in ieder geval ook al es langsgekomen.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 15:15 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ik volg 180 sites. Als je 9gag volgt gaat het al hard
.
Welke ben iknooit eerder tegengekomen?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:55 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ben je die dan nog nooit eerder tegen gekomen? Hier is ie in ieder geval ook al es langsgekomen.
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 15:24 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Nee joh, gewoon doen. En submit af en toe wat naar de weblog
.
Mijne ookquote:Op zondag 15 mei 2011 13:13 schreef delano.888 het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn hersens hebben het er moeilijk mee
En gij geleufd dat?quote:Op zondag 15 mei 2011 13:13 schreef delano.888 het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom vinden mensen dat zo speciaal... niet opgelet bij natuurkunde ofzo? Is gewoon hetzelfde principe als dat vogeltje met zijn vleugels dat je kunt balanseren op je vinger.quote:Op zondag 15 mei 2011 13:13 schreef delano.888 het volgende:
[ afbeelding ]
Die had ik vroeger ook.quote:Op zondag 15 mei 2011 14:50 schreef Dale. het volgende:
[..]
Waarom vinden mensen dat zo speciaal... niet opgelet bij natuurkunde ofzo? Is gewoon hetzelfde principe als dat vogeltje met zijn vleugels dat je kunt balanseren op je vinger.
[ afbeelding ]
Ja die had ik heeeel lang geleden ook maar toen dacht ik er nog niet over naquote:Op zondag 15 mei 2011 14:50 schreef Dale. het volgende:
[..]
Waarom vinden mensen dat zo speciaal... niet opgelet bij natuurkunde ofzo? Is gewoon hetzelfde principe als dat vogeltje met zijn vleugels dat je kunt balanseren op je vinger.
[ afbeelding ]
Hij is idd goedquote:Op zondag 15 mei 2011 15:01 schreef babipangang het volgende:
Beatboxfilmpje wat ik tegenkwam. Damn, wat heeft die kerel een gouden strot.
watquote:
quote:Op zondag 15 mei 2011 15:07 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Hij is idd goed
HOE DE FUCK kan iemand uberhaubt 2 klanken tegelijk maken? Dat hoge geluid en de beat tegelijk de hele tijd das wel heel knap
Deze gozer mag er van mij wel 2 krijgenquote:
quote:Op maandag 16 mei 2011 19:56 schreef Magic-IRC het volgende:
[..]
Deze gozer mag er van mij wel 2 krijgen![]()
Next level:
Oh, als jij het zegt, dan zal het vast kloppen.quote:Op woensdag 18 mei 2011 09:03 schreef Mirel het volgende:
Of het is een post van 'haha kijk dat rare hoofd'. Maar ik geef KoningStoma wel gelijk hoor
quote:Op donderdag 19 mei 2011 00:11 schreef Pulzzar het volgende:
Dikke vrouw gaat op de wc zitten, waardoor de toiletpot breekt. Moet ze betalen voor de schade?
Gelijk uitgeprobeerdquote:
Die was laatst op tv, editie NL.quote:
Is die niet zo fake als het maar kan?quote:
Jawelquote:Op donderdag 19 mei 2011 11:54 schreef davako het volgende:
[..]
Is die niet zo fake als het maar kan?
Als je jonger dan 18 bent weet je niet wat dat is?quote:Op donderdag 19 mei 2011 23:53 schreef ukga het volgende:
[..]
ik snap deze niet (en ja het is een vhs/video band )
quote:Op donderdag 19 mei 2011 23:53 schreef ukga het volgende:
[..]
ik snap deze niet (en ja het is een vhs/video band )
Zag zoiets in een museum geprojecteerd de gehele dag door. Erg mooi om te zienquote:
quote:
Jaquote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:26 schreef X_FoutBijRegistratie het volgende:
[..]
Gaat dat morgen gebeuren?
quote:A woman has twins, and gives
them up for adoption. One of them goes to a family in Egypt and is
named "Amal." The other goes to a family in Spain; they name him
"Juan." Years later, Juan sends a picture of himself to his mom. Upon
receiving the picture, she tells her husband that she wishes she also
had a picture of Amal. Her husband responds, "But they are twins--if
you've seen Juan, you've seen Amal."
Kloptquote:Op donderdag 19 mei 2011 23:42 schreef KoningStoma het volgende:
Tja.. Crysis 2 en alles wat ermee te maken heeft is gewoon kut.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |