Kan je ook zelf bij elkaar klussen lijkt mijquote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:53 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Superhandig! Waar haal je zo'n ding?
Ik volg 180 sitesquote:Op zaterdag 14 mei 2011 15:13 schreef ukga het volgende:
[..]
Waar de fuck haal je altijd die oneindige stroom van vette shit vandaan?
180 sites? ik hoop dat je overdrijft nuquote:Op zaterdag 14 mei 2011 15:15 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ik volg 180 sites. Als je 9gag volgt gaat het al hard
.
From your 168 subscriptions, over the last 30 days you read 12,300 itemsquote:
Nee joh, gewoon doenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 15:21 schreef ukga het volgende:
aii vette site
vind je t erg als ik er ook af en toe wat hier post (wil neit in je vaarwater zitten)
ik ben best fan van dit topic, alleen kom ik zelf weinig leipe shit tegen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben je die dan nog nooit eerder tegen gekomen? Hier is ie in ieder geval ook al es langsgekomen.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 15:15 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ik volg 180 sites. Als je 9gag volgt gaat het al hard
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welke ben iknooit eerder tegengekomen?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:55 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ben je die dan nog nooit eerder tegen gekomen? Hier is ie in ieder geval ook al es langsgekomen.
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 15:24 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Nee joh, gewoon doen. En submit af en toe wat naar de weblog
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |