SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:01 schreef Maringo het volgende:
Mooi
Enorm zoetsappig,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:01 schreef Maringo het volgende:
Mooi
ik moest denken aan Rebecca BlackSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
anders steek je gewoon even je tong erin
http://www.dailymail.co.u(...)-violent-attack.htmlquote:Op woensdag 11 mei 2011 20:13 schreef ukga het volgende:
[..]
ik zag dat filmpje laatst ook, maar wat had dat meisje nou precies gedaan?
Hahaha ik moest hardop lachenquote:Op donderdag 12 mei 2011 15:54 schreef picodealion het volgende:
[..]
Toen ik probeerde uit te vinden waar dit uit kwam:
[ afbeelding ].
Ik loldequote:
quote:
HAHA teringwijfquote:
Die vent doet niks verkeerd, en dan gaat ze "klerelijer" naar hem roepenquote:
Tokkiequote:Op donderdag 12 mei 2011 23:47 schreef ukga het volgende:
[..]
HAHA teringwijf
grote bek hebben en dan triest doen als iemand zn gram komt halen.
DIT IS MOKUM BITCHH!!!!
Die goons van de cameraploeg zijn ook een stelzwakboys
Nog een tokkiequote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:26 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Die vent doet niks verkeerd, en dan gaat ze "klerelijer" naar hem roepen
Mensen die paardebekken die stilstaan op de weg verdedigenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:30 schreef Dale. het volgende:
[..]
Tokkie
[..]
Nog een tokkie
Faalhazen beide hierboven.
Hoooly shit wat een reflexquote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:47 schreef PiRANiA het volgende:
http://www.liveleak.com/view?i=075_1305230780
HELD![]()
.
Alleen jammer dat het nep is.quote:
Vind ik ook, ik ga hem zo direct verwerken.quote:
Ook geen garantie op echtheid hoorquote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:46 schreef dockx het volgende:
[..]
Vind ik ook, ik ga hem zo direct verwerken.
Thanks!
quote:
Volgens mij is het Verbrande Herman!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:03 schreef spectrumanalyser het volgende:
wat zei je nou tegen mij? Klereleijer? ik beuk je zo het ziekenhuis in!
(vanaf 0:26)
Volgens mij niet. Wel het zelfde ras aso.quote:
zullen we het wel even duidelijk houden dat mevrouw Grace de aso is... Een beetje midden op straat gaan staan en automobilisten uitschelden...quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:03 schreef spectrumanalyser het volgende:/
wat zei je nou tegen mij? Klereleijer? ik beuk je zo het ziekenhuis in!
(vanaf 0:26)
Hij had m beter verder kunnen meppen, die pedo heeft hoogstens wat blauwe plekken, en Herman had anders langer een slaapplaats gehadquote:
Volgens mij niet, maar mooie documentaire!quote:
Kan je ook zelf bij elkaar klussen lijkt mijquote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:53 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Superhandig! Waar haal je zo'n ding?
Ik volg 180 sitesquote:Op zaterdag 14 mei 2011 15:13 schreef ukga het volgende:
[..]
Waar de fuck haal je altijd die oneindige stroom van vette shit vandaan?
180 sites? ik hoop dat je overdrijft nuquote:Op zaterdag 14 mei 2011 15:15 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ik volg 180 sites. Als je 9gag volgt gaat het al hard
.
From your 168 subscriptions, over the last 30 days you read 12,300 itemsquote:
Nee joh, gewoon doenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 15:21 schreef ukga het volgende:
aii vette site
vind je t erg als ik er ook af en toe wat hier post (wil neit in je vaarwater zitten)
ik ben best fan van dit topic, alleen kom ik zelf weinig leipe shit tegen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben je die dan nog nooit eerder tegen gekomen? Hier is ie in ieder geval ook al es langsgekomen.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 15:15 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ik volg 180 sites. Als je 9gag volgt gaat het al hard
.
Welke ben iknooit eerder tegengekomen?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:55 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ben je die dan nog nooit eerder tegen gekomen? Hier is ie in ieder geval ook al es langsgekomen.
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 15:24 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Nee joh, gewoon doen. En submit af en toe wat naar de weblog
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |