quote:Op maandag 25 april 2011 12:20 schreef PiRANiA het volgende:
Bizar...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet echt funny, wel bizar.![]()
![]()
![]()
![]()
Deze reactie:quote:
quote:So there's internet in the kitchen now?
jibbedude123 15 uur geleden 60
Gamed.nlquote:
Wtfquote:
Ziek XDquote:
GEILquote:
Cobalt blue controller, daar doe je het voorquote:
The fuck -,-quote:
What the fuck is dit!quote:
Lol, 't begin lijkt een beetje op bassie en adriaan, vervolgt door 1 of ander rpg intro. En een stukje deed me denken aan theme hospital :pquote:
Ik snap'm ook nietquote:
Nomg, what has been seenquote:
Je snapt 'm !!quote:Op zondag 1 mei 2011 21:50 schreef Juup het volgende:
[..]
HOAX. Internet bestond nog niet ten tijde van Abraham Lincoln
Ik snap hem nietquote:
quote:
Dat is niet Japans.quote:Op maandag 2 mei 2011 18:22 schreef TheThirdMark het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)0b/osama_s_dood.html
Hoe het volgens de jappen ging
Hahaha superquote:
Wow, dat moet wel goed hard waaien,quote:
Comment:quote:
quote:I'm sure this was real, I am Obama is a good man and he's funny, I'm sure someone set it up and he agreed to do it... its just his way..
"i am"quote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:42 schreef picodealion het volgende:
[..]
Wow, dat moet wel goed hard waaien,.
[..]
Comment:
[..].
Dan vind ik deze nog beter:quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:19 schreef Cluijt het volgende:
[ afbeelding ]
edit: kut hotlinking
http://www.sinn-frei.com/media/2011/14864_001.jpg
quote:
Ik ook wel, maar er zit ook dingen bij die ik niet ken.quote:
Call Of Duty heeft de zogenaamde Kill Cam. Als jij doodgeschoten wordt krijg je te zien waar vandaan en door wie. Dit is voor de losers die anders hun tegenstanders niet kunnen vinden.quote:Op woensdag 4 mei 2011 10:47 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ik heb echt geen flauw benul wat hier nou gebeurt.
Ah, vandaar.quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:27 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Call Of Duty heeft de zogenaamde Kill Cam. Als jij doodgeschoten wordt krijg je te zien waar vandaan en door wie. Dit is voor de losers die anders hun tegenstanders niet kunnen vinden.
En hier 'zie' je dat Osama wordt aangevallen, zich achter een vrouw verschuilt en dan een HS krijgt.
Sommige dingen ken ik ook niet, want het zijn bijv. tv-programma's die nooit in Nederland zijn uitgezonden.quote:Op woensdag 4 mei 2011 09:29 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ik ook wel, maar er zit ook dingen bij die ik niet ken.
Dit gaat neem ik aan over de generatie die in de 80s is geboren?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 5 mei 2011 09:24 schreef PiRANiA het volgende:
NSFWDat kokhalzen vind ik echt een afknapper, maar dat lieve lachje achteraf maakt het dan wel weer goed,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Erg knap, dat wel.
Ik zag haar niet kokhalzen eigenlijk.quote:Op donderdag 5 mei 2011 09:34 schreef picodealion het volgende:
[..]
Dat kokhalzen vind ik echt een afknapper, maar dat lieve lachje achteraf maakt het dan wel weer goed,. Erg knap, dat wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |