En gij geleufd dat?quote:Op zondag 15 mei 2011 13:13 schreef delano.888 het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn hersens hebben het er moeilijk mee
Waarom vinden mensen dat zo speciaal... niet opgelet bij natuurkunde ofzo? Is gewoon hetzelfde principe als dat vogeltje met zijn vleugels dat je kunt balanseren op je vinger.quote:Op zondag 15 mei 2011 13:13 schreef delano.888 het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn hersens hebben het er moeilijk mee
Die had ik vroeger ook.quote:Op zondag 15 mei 2011 14:50 schreef Dale. het volgende:
[..]
Waarom vinden mensen dat zo speciaal... niet opgelet bij natuurkunde ofzo? Is gewoon hetzelfde principe als dat vogeltje met zijn vleugels dat je kunt balanseren op je vinger.
[ afbeelding ]
Ja die had ik heeeel lang geleden ook maar toen dacht ik er nog niet over naquote:Op zondag 15 mei 2011 14:50 schreef Dale. het volgende:
[..]
Waarom vinden mensen dat zo speciaal... niet opgelet bij natuurkunde ofzo? Is gewoon hetzelfde principe als dat vogeltje met zijn vleugels dat je kunt balanseren op je vinger.
[ afbeelding ]
Hij is idd goedquote:Op zondag 15 mei 2011 15:01 schreef babipangang het volgende:
Beatboxfilmpje wat ik tegenkwam. Damn, wat heeft die kerel een gouden strot.
watquote:
quote:Op zondag 15 mei 2011 15:07 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Hij is idd goed
HOE DE FUCK kan iemand uberhaubt 2 klanken tegelijk maken? Dat hoge geluid en de beat tegelijk de hele tijd das wel heel knap
Deze gozer mag er van mij wel 2 krijgenquote:
quote:Op maandag 16 mei 2011 19:56 schreef Magic-IRC het volgende:
[..]
Deze gozer mag er van mij wel 2 krijgen![]()
Next level:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |