quote:Op zondag 8 mei 2011 21:34 schreef PiRANiA het volgende:
Disassembly:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Van: http://www.toddmclellan.com/
Vooral die klok doet me aan m'n kindertijd denken toen ik bijna alle wekkers (van die klassieke) in het huis helemaal uit elkaar heb gehaald. Ik denk dat ik er een stuk of 7 heb vernield.quote:
Inderdaad...quote:Op maandag 9 mei 2011 23:01 schreef PiRANiA het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom is dat niet eerder uitgevonden?
Omdat het er niet uit ziet en compleet onnodig is, huidige sluitingen zijn helemaal geen probleem voor een gemiddelde hand.quote:Op maandag 9 mei 2011 23:01 schreef PiRANiA het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom is dat niet eerder uitgevonden?
Ik ken mensen met een handicap die er bijzonder veel moeite mee hebben. Met zo'n dop wordt het voor iedereen makkelijkerquote:Op maandag 9 mei 2011 23:02 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Omdat het er niet uit ziet en compleet onnodig is, huidige sluitingen zijn helemaal geen probleem voor een gemiddelde hand.
Een appelmoespot daarintegen, daar moeten ze eens een nieuwe dop voor verzinnen..
Slapjanus.quote:Op maandag 9 mei 2011 23:02 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Een appelmoespot daarintegen, daar moeten ze eens een nieuwe dop voor verzinnen..
Sowieso alles van Lonely Island, check ook die met Justin Timberlake en Akonquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Werkelijk bizar.
quote:Op maandag 9 mei 2011 23:28 schreef PiRANiA het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Werkelijk bizar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier 1 van iets betere kwaliteit![]()
quote:Op maandag 9 mei 2011 23:28 schreef PiRANiA het volgende:
Mooi inderdaadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Werkelijk bizar.![]()
Om je voor te stellen dat dat allemaal bestaat bijvoorbeeld.. Weinig mensen zijn er bij in de buurt geweest.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:01 schreef Maringo het volgende:
Mooi
Enorm zoetsappig,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:01 schreef Maringo het volgende:
Mooi
ik moest denken aan Rebecca BlackSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
anders steek je gewoon even je tong erin
http://www.dailymail.co.u(...)-violent-attack.htmlquote:Op woensdag 11 mei 2011 20:13 schreef ukga het volgende:
[..]
ik zag dat filmpje laatst ook, maar wat had dat meisje nou precies gedaan?
Hahaha ik moest hardop lachenquote:Op donderdag 12 mei 2011 15:54 schreef picodealion het volgende:
[..]
Toen ik probeerde uit te vinden waar dit uit kwam:
[ afbeelding ].
Ik loldequote:
quote:
HAHA teringwijfquote:
Die vent doet niks verkeerd, en dan gaat ze "klerelijer" naar hem roepenquote:
Tokkiequote:Op donderdag 12 mei 2011 23:47 schreef ukga het volgende:
[..]
HAHA teringwijf
grote bek hebben en dan triest doen als iemand zn gram komt halen.
DIT IS MOKUM BITCHH!!!!
Die goons van de cameraploeg zijn ook een stelzwakboys
Nog een tokkiequote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:26 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Die vent doet niks verkeerd, en dan gaat ze "klerelijer" naar hem roepen
Mensen die paardebekken die stilstaan op de weg verdedigenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:30 schreef Dale. het volgende:
[..]
Tokkie
[..]
Nog een tokkie
Faalhazen beide hierboven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |