quote:Op donderdag 5 mei 2011 09:24 schreef PiRANiA het volgende:
NSFWSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nouja in het begin als dat ding nog helemaal in d'r keel zit en ze zo moeilijk kijkt. Misschien niet echt kokhalzen maar sexy is anders.quote:
Ook dat valt mee.quote:Op donderdag 5 mei 2011 09:49 schreef picodealion het volgende:
[..]
Nouja in het begin als dat ding nog helemaal in d'r keel zit en ze zo moeilijk kijkt. Misschien niet echt kokhalzen maar sexy is anders.
Oh shitquote:
Oh, dat zag ik wel, maar dat is gewoon een vlek water op de grond naast hem, dus dacht dat kan het nooit zijn. Jammer.quote:
Dat is het hele idee, gewoon een gave optische illusie.quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:03 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Oh, dat zag ik wel, maar dat is gewoon een vlek water op de grond naast hem, dus dacht dat kan het nooit zijn. Jammer.
Ik zie toch echt duidelijk dat hij gewoon naast een vlek staat, maar goed, ik zal wel te kritisch zijn..quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:13 schreef picodealion het volgende:
[..]
Dat is het hele idee, gewoon een gave optische illusie.
kloptquote:
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 22:43 schreef Lundegaard het volgende:
Zanger Julian.![]()
Zijn stem klinkt, vooral in het refrein, vrij demonisch. En dan als locatie een kerk nemen.. Er moet een soort duivelse boodschap in dit nummer zitten.![]()
Het einde ( dat Julian en de priester weglopen) geeft mij een bijzonder soort vunzige en bizarre nasmaak.![]()
Of dat aan mijn zieke geest ligt, of dat de makers dit zo bedoeld hebben, weet ik niet zo goed.
Dat ligt dan aan jouquote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:54 schreef TheThirdMark het volgende:
Kan het plaatje hier niet goed zien helaas
Wie zijn dat?quote:
Ik weet het niet.quote:
"Did he really have a fb?"quote:
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 20:31 schreef babipangang het volgende:
Misschien niet nieuw, maar voor mij wel nieuw en ik vind sommige briljant![]()
Origineel
Na-apers:
Wat een lol hebben ze bij het na doen
Ik snap hem nietquote:
quote:Op zondag 8 mei 2011 21:34 schreef PiRANiA het volgende:
Disassembly:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Van: http://www.toddmclellan.com/
Vooral die klok doet me aan m'n kindertijd denken toen ik bijna alle wekkers (van die klassieke) in het huis helemaal uit elkaar heb gehaald. Ik denk dat ik er een stuk of 7 heb vernield.quote:
Inderdaad...quote:Op maandag 9 mei 2011 23:01 schreef PiRANiA het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom is dat niet eerder uitgevonden?
Omdat het er niet uit ziet en compleet onnodig is, huidige sluitingen zijn helemaal geen probleem voor een gemiddelde hand.quote:Op maandag 9 mei 2011 23:01 schreef PiRANiA het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom is dat niet eerder uitgevonden?
Ik ken mensen met een handicap die er bijzonder veel moeite mee hebben. Met zo'n dop wordt het voor iedereen makkelijkerquote:Op maandag 9 mei 2011 23:02 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Omdat het er niet uit ziet en compleet onnodig is, huidige sluitingen zijn helemaal geen probleem voor een gemiddelde hand.
Een appelmoespot daarintegen, daar moeten ze eens een nieuwe dop voor verzinnen..
Slapjanus.quote:Op maandag 9 mei 2011 23:02 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Een appelmoespot daarintegen, daar moeten ze eens een nieuwe dop voor verzinnen..
Sowieso alles van Lonely Island, check ook die met Justin Timberlake en Akonquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Werkelijk bizar.
quote:Op maandag 9 mei 2011 23:28 schreef PiRANiA het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Werkelijk bizar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier 1 van iets betere kwaliteit![]()
quote:Op maandag 9 mei 2011 23:28 schreef PiRANiA het volgende:
Mooi inderdaadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Werkelijk bizar.![]()
Om je voor te stellen dat dat allemaal bestaat bijvoorbeeld.. Weinig mensen zijn er bij in de buurt geweest.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |