SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb het al vaker gezegd, jullie hebben me verpestquote:
Dat ben ik ook niet zo snel he.quote:
Ff geen gezeik van jou aan hoeven horenquote:
Likewise, daarom hou ik het bij die andere vrouwen veel langer vol.quote:
Win-winquote:Op woensdag 4 mei 2011 23:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Likewise, daarom hou ik het bij die andere vrouwen veel langer vol.
Ehm, not to burst your bubble, maar ik hou zelden mijn mond...quote:Op woensdag 4 mei 2011 23:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Likewise, daarom hou ik het bij die andere vrouwen veel langer vol.
Dat is een prequote:Op woensdag 4 mei 2011 23:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ehm, not to burst your bubble, maar ik hou zelden mijn mond...
quote:
Vuig taalgebruik ookquote:
quote:Op woensdag 4 mei 2011 23:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ehm, not to burst your bubble, maar ik hou zelden mijn mond...
Godverdomme terwijl ik net ff een eigen top2000 a go go op poten zetquote:Op woensdag 4 mei 2011 23:18 schreef missbehavin het volgende:
Ik vlucht zo maar eens richting mijn bed
Verkeerde bed.quote:Op woensdag 4 mei 2011 23:18 schreef missbehavin het volgende:
Ik vlucht zo maar eens richting mijn bed
En daar heb je mij bij nodig?quote:Op woensdag 4 mei 2011 23:19 schreef Godtje het volgende:
[..]
Godverdomme terwijl ik net ff een eigen top2000 a go go op poten zet
quote:
Gaaf man, Tom is cool.quote:Op woensdag 4 mei 2011 23:24 schreef Godtje het volgende:
Ik ga tom jones live zien als het goed is/.
Mag ik deze versie dan voorstellen? 1 van mijn alltime favoritesquote:Op woensdag 4 mei 2011 23:36 schreef Techno het volgende:
[..]
Ze zijn er stil van.
Wat anders dan maar.
heeey! ik dacht dat jij ging slapen? ik denk ik kijk nog ff hier voordat ik ga slapen kom ikje toch nog eventjes tegen!quote:Op woensdag 4 mei 2011 23:41 schreef El_Matador het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Fourme_d%27Ambert
Ouderwets als ik ben noem ik die dingen gewoon kardinaalteken in plaats van hashtag.quote:
Zeggik!quote:
Ik heb m'n bed nog niet verlaten.quote:Op donderdag 5 mei 2011 07:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zeggik!Zullen we dan maar samen weer naar bed gaan?
Lijkt mij duidelijk naar welk bed ik ga dan.quote:
Het is prettig en storend tegelijk dat de eerste aan wie je denkt na het te vroeg wakker worden de Singles zijn.quote:
Het laatste dat ik zie als ik ga slapen is een Single, en het eerste dat ik zie als ik wakker word is een Single. Beat that!quote:Op donderdag 5 mei 2011 07:21 schreef Mystikvm het volgende:
Het is prettig en storend tegelijk dat de eerste aan wie je denkt na het te vroeg wakker worden de Singles zijn.
Oh, dat is een verkeerde conclusie. Ik ben al dik een uur wakker en heb wat gelezen.quote:Op donderdag 5 mei 2011 07:21 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Het is prettig en storend tegelijk dat de eerste aan wie je denkt na het te vroeg wakker worden de Singles zijn.
Toch niet Fok?quote:Op donderdag 5 mei 2011 07:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, dat is een verkeerde conclusie. Ik ben al dik een uur wakker en heb wat gelezen.
Dat ene wat bijna in Duitsland staat? Tegen de tijd dat je daar bent is het idd weer bijna bedtijd.quote:Op donderdag 5 mei 2011 07:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Lijkt mij duidelijk naar welk bed ik ga dan.
Komt het jou even goed uit dat ambtenaren vandaag vrij zijnquote:Op donderdag 5 mei 2011 08:25 schreef Nouk84 het volgende:
Ik hoor net dat ik een ambtenaar ben! Huuuuh, ik ga snel aan het werk
Ik ben ook vrij, maar ik wil geen ambtenaar zijnquote:Op donderdag 5 mei 2011 08:28 schreef Mystikvm het volgende:
Komt het jou even goed uit dat ambtenaren vandaag vrij zijn
quote:Op donderdag 5 mei 2011 08:34 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik ben ook vrij, maar ik wil geen ambtenaar zijn
Kippen horen ook niet op de weg, dodoquote:Op donderdag 5 mei 2011 08:28 schreef Wicked-Game het volgende:
Nu was het al niet druk op de weg, maar vandaag was er echt geen kip te bekennen op de nederlandse wegen. Iedereen dus blijkbaar ambtenaar in Nederland.
quote:
quote:20 minuten binnen, nu al geen zin meer. Just one of those days. Working days.
Welke Single?quote:Op donderdag 5 mei 2011 07:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het laatste dat ik zie als ik ga slapen is een Single, en het eerste dat ik zie als ik wakker word is een Single. Beat that!
Iedere dag weer een andere natuurlijk.quote:
Ja, maar welke dan?quote:Op donderdag 5 mei 2011 09:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Iedere dag weer een andere natuurlijk.
De middelste natuurlijkquote:
Ik word graag een keer blijgemaakt met een dooie musquote:Op donderdag 5 mei 2011 09:04 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Mij uitschelden voor een dode vogel
quote:Op donderdag 5 mei 2011 09:22 schreef Barbusse het volgende:
Zeg Ang3l, jij bent nogal een comic-fan toch? Is er een Marvel personage dat pijl en boog hanteert?
Thanks!quote:
Koffie?quote:
Ikke niet begrijpquote:Op donderdag 5 mei 2011 09:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Thanks!![]()
Dat verklaart dus waarom in Thor een personage dat welgeteld 7 seconden in beeld is gespeeld wordt door een acteur die twee maal in twee jaar een Oscar nominatie ontvangen heeft.
quote:
Same here!quote:
Datingsites, dat is wat andersquote:Op donderdag 5 mei 2011 09:34 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
En je angst voor daten al opzij gezet
Hoi, daten?quote:
In de film hanteert een kerel die voor S.H.I.E.L.D. werkt pijl en boog. Je ziet hem maar heel even, maar hij wordt wel gespeeld door Jeremy Renner. Zo´n cameo kan er alleen maar ingezet zijn als hij een grotere rol krijgt in een andere film.quote:
Jij bent al vergevenquote:
Dat dacht ik!quote:Op donderdag 5 mei 2011 09:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Kijk dat is nu eens een goed idee.
Tijd voor een bakkie
Wat wel dan?quote:
Hoi, daten?quote:
Thee, energiedrink of boozequote:
Ik geloof dat ik jou hetzelfde antwoord moet geven als Air...quote:
Ah, op die fietsquote:Op donderdag 5 mei 2011 09:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
In de film hanteert een kerel die voor S.H.I.E.L.D. werkt pijl en boog. Je ziet hem maar heel even, maar hij wordt wel gespeeld door Jeremy Renner. Zo´n cameo kan er alleen maar ingezet zijn als hij een grotere rol krijgt in een andere film.
Dat maakt mij des te aantrekkelijker toch?quote:
Vrouwen die denken zich kieskeurigheid te kunnen veroorloven.quote:Op donderdag 5 mei 2011 09:38 schreef missbehavin het volgende:
Ik geloof dat ik jou hetzelfde antwoord moet geven als Air...
Voor wat?quote:
Het is ook nooit goed he?quote:Op donderdag 5 mei 2011 09:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik jou hetzelfde antwoord moet geven als Air...
Ik ben ook maar voor jou gegaan bij gebrek aan beterquote:Op donderdag 5 mei 2011 09:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vrouwen die denken zich kieskeurigheid te kunnen veroorloven.
Echt he, wat denken ze wel niet?quote:Op donderdag 5 mei 2011 09:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Idd.quote:Op donderdag 5 mei 2011 09:39 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ah, op die fiets
Ik zag ook dat Samuel L jackson ook zo'n rolletje heeft. Iig iets uncredited
quote:Op donderdag 5 mei 2011 09:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik bedoel maar. Jij hebt je er bij neergelegd dat je niet te kieskeurig kan zijn.quote:Op donderdag 5 mei 2011 09:40 schreef MissMSX het volgende:
Ik ben ook maar voor jou gegaan bij gebrek aan beter
Als ze 65 is en moederziel alleen aan het wegkwijnen is dan zal ze nog terugdenken aan deze dag.quote:Op donderdag 5 mei 2011 09:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik wil mijn eigen Air, geen second hand Airquote:
quote:Op donderdag 5 mei 2011 09:42 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Als ze 65 is en moederziel alleen aan het wegkwijnen is dan zal ze nog terugdenken aan deze dag.
Tsk, jij bent ook niet bepaald onbevlekt meer.quote:Op donderdag 5 mei 2011 09:42 schreef missbehavin het volgende:
Ik wil mijn eigen Air, geen second hand Air
Dan weet ze dat al lang niet meer.quote:Op donderdag 5 mei 2011 09:42 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Als ze 65 is en moederziel alleen aan het wegkwijnen is dan zal ze nog terugdenken aan deze dag.
quote:Op donderdag 5 mei 2011 09:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tsk, jij bent ook niet bepaald onbevlekt meer.
Dat is dan weer een voordeelquote:Op donderdag 5 mei 2011 09:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan weet ze dat al lang niet meer.
Alcohol doet je een hoop vergeten
Dat zegt meer over jou dan over mij schatjequote:Op donderdag 5 mei 2011 09:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik bedoel maar. Jij hebt je er bij neergelegd dat je niet te kieskeurig kan zijn.
Ochtendhumeurtje vandaag?quote:Op donderdag 5 mei 2011 09:42 schreef rival het volgende:
1 bijzonder goedemorgen mijn gewaardeerde medesingles
Jepquote:
Dat was vast niet voldoende om het levende bewijs van je moederschap weg te poetsen.quote:Op donderdag 5 mei 2011 09:44 schreef missbehavin het volgende:
En ik heb nog wel gedoucht vanmorgen..
Kruip nog maar even tegen die fles aan. Dat is blijkbaar alle liefde die je nu wilt accepterenquote:
Mag ik mee drinken dan? En zombiefilms kijken?quote:
quote:Op donderdag 5 mei 2011 09:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat was vast niet voldoende om het levende bewijs van je moederschap weg te poetsen.
Laat dat jochie dan ook ff lekker rustig wakker worden.quote:Op donderdag 5 mei 2011 09:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee dat niet. Hoewel hij met zijn onzettende ochtendhumeur vanmorgen best even weggepoetst had mogen worden
Tuurlijk, net zolang tot we zelf zombies zijn! Oh that reminds me, moet The Crazies nog kijkenquote:Op donderdag 5 mei 2011 09:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Mag ik mee drinken dan? En zombiefilms kijken?
Dat had ie! Maar blijkbaar niet genoeg! Terwijl ik nog wel kampioentjes voor 'm gebakken had en gesmeerd.. liep ie nog te mopperen dat ze koud waren tegen de tijd dat hij eens naar beneden kwam.quote:Op donderdag 5 mei 2011 09:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Laat dat jochie dan ook ff lekker rustig wakker worden.
Kampioentjes?quote:Op donderdag 5 mei 2011 09:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat had ie! Maar blijkbaar niet genoeg! Terwijl ik nog wel kampioentjes voor 'm gebakken had en gesmeerd.. liep ie nog te mopperen dat ze koud waren tegen de tijd dat hij eens naar beneden kwam.
Oh, dus omdat ik geen getrouwde man wil, ligt het weer aan mij?quote:Op donderdag 5 mei 2011 09:45 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Kruip nog maar even tegen die fles aan. Dat is blijkbaar alle liefde die je nu wilt accepteren
Soort ovenbroodjes.quote:
Dan heb je het niet goed getimed.quote:Op donderdag 5 mei 2011 09:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat had ie! Maar blijkbaar niet genoeg! Terwijl ik nog wel kampioentjes voor 'm gebakken had en gesmeerd.. liep ie nog te mopperen dat ze koud waren tegen de tijd dat hij eens naar beneden kwam.
nah,.. inruilen moet je doen naar nieuw model, niet een versletenquote:Op donderdag 5 mei 2011 09:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh, dus omdat ik geen getrouwde man wil, ligt het weer aan mij?
Inderdaadquote:Op donderdag 5 mei 2011 09:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
quote:
nah.. daar heb ik hier niets aanquote:Op donderdag 5 mei 2011 09:50 schreef missbehavin het volgende:
Jullie zullen verheugd zijn te horen dat mijn broodjes kaas met rucola gewoon in de auto lagen.
Doe maar niet, The Crazies zuigt.quote:Op donderdag 5 mei 2011 09:47 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Tuurlijk, net zolang tot we zelf zombies zijn! Oh that reminds me, moet The Crazies nog kijken
Groentensoep.quote:Op donderdag 5 mei 2011 09:52 schreef Mystikvm het volgende:
09:51 en nu al geen werk meer
Ik krijg vanavond eters. Iemand enig idee wat ik kan kokkerellen? Eentje is vegetariër.
En het dan af proberen te schuiven op haar zoontje.quote:
Brood met sla?quote:Op donderdag 5 mei 2011 09:50 schreef missbehavin het volgende:
Jullie zullen verheugd zijn te horen dat mijn broodjes kaas met rucola gewoon in de auto lagen.
quote:Op donderdag 5 mei 2011 09:52 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Doe maar niet, The Crazies zuigt.
Ja die komt nog in de film Avengers aan bod, want het is Hawkeye en lid van die groep.quote:Op donderdag 5 mei 2011 09:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Thanks!![]()
Dat verklaart dus waarom in Thor een personage dat welgeteld 7 seconden in beeld is gespeeld wordt door een acteur die twee maal in twee jaar een Oscar nominatie ontvangen heeft.
Ja en kaas he.quote:
quote:
tisk tisk.. rucola is geen sla. het is een kruidquote:
Daar heb ik overheen gelezen. Kaas.quote:
quote:
Wees blij. Als ik in de buurt was geweest had ik er overheen staan zeiken.quote:Op donderdag 5 mei 2011 09:56 schreef missbehavin het volgende:
Dus je zit gewoon mijn hele broodje af te zeiken.
Ik ben ja heul nie getrouwdquote:Op donderdag 5 mei 2011 09:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dan had je me wel op een lunch moeten trakterenquote:Op donderdag 5 mei 2011 09:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wees blij. Als ik in de buurt was geweest had ik er overheen staan zeiken.
Zo goed als toch?quote:
Jeremy Renner is coolquote:Op donderdag 5 mei 2011 09:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja die komt nog in de film Avengers aan bod, want het is Hawkeye en lid van die groep.
Ironman, Hulk, Thor en Captain America. En daarnaast stoppen ze Black Widow en Hawkeye er nog in.
Of ze Vision en The Scarlet Witch en Wasp ook doen denk ik niet trouwens.
God bewaar mequote:
Klinkt als een date en dat wil je niet.quote:Op donderdag 5 mei 2011 09:57 schreef missbehavin het volgende:
Dan had je me wel op een lunch moeten trakteren
quote:Op donderdag 5 mei 2011 09:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Klinkt als een date en dat wil je niet.
Klinkt bekend.quote:Op donderdag 5 mei 2011 10:00 schreef missbehavin het volgende:
Oj ik zit alleen op kantoor en mijn motivatie ligt nog in bed geloof ik, slechte combinatie..
Hij zat ook al in een stukje film na de credits van Ironman.quote:Op donderdag 5 mei 2011 09:39 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ah, op die fiets
Ik zag ook dat Samuel L jackson ook zo'n rolletje heeft. Iig iets uncredited
mijn motivatie zit thuis bij de brievenbus.. m'n gerepareerde telefoon is op weg terugquote:Op donderdag 5 mei 2011 10:00 schreef missbehavin het volgende:
Oj ik zit alleen op kantoor en mijn motivatie ligt nog in bed geloof ik, slechte combinatie..
Ik zit niet alleen, maar motivatie is ook nul.quote:Op donderdag 5 mei 2011 10:00 schreef missbehavin het volgende:
Ja op die manier wordt het natuurlijk nooit wat, als onze motivaties samen in bed liggen..quote:
Nee ik ook niet.quote:Op donderdag 5 mei 2011 10:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik zit niet alleen, maar motivatie is ook nul.
Ik ben echt geen ochtendmens.
Ja, dat wist ik al. Net zoals Robert Downey jr. uncredited voorbij kwam in the Incredible Hulk als Tony Stark.quote:Op donderdag 5 mei 2011 10:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hij zat ook al in een stukje film na de credits van Ironman.
Samual L Jackson is namelijk Nick Fury, de baas van S.H.I.E.L.D.
Avengers is nou eenmaal een allegaartjequote:Op donderdag 5 mei 2011 09:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jeremy Renner is coolIk hoop alleen wel dat ze niet teveel personages er in gooien, dan wordt het zo´n allegaartje...
Ik welquote:Op donderdag 5 mei 2011 10:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik zit niet alleen, maar motivatie is ook nul.
Ik ben echt geen ochtendmens.
O ja, dat was de cameo in The Hulkquote:Op donderdag 5 mei 2011 10:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, dat wist ik al. Net zoals Robert Downey jr. uncredited voorbij kwam in the Incredible Hulk als Tony Stark.
Of ze mogen je gewoon nietquote:Op donderdag 5 mei 2011 10:05 schreef Mystikvm het volgende:
Ik zit op mijn werk blijkbaar in het autistenhoekje. Was er als eerste en al mijn collega's zijn ver van mij gaan zitten
Zowel ochtend- als nachtmens hier.
Ligt er tenminste iets van ons samen in bed. Het is een begin.quote:Op donderdag 5 mei 2011 10:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja op die manier wordt het natuurlijk nooit wat, als onze motivaties samen in bed liggen..
quote:Op donderdag 5 mei 2011 10:06 schreef Q. het volgende:
[..]
Ligt er tenminste iets van ons samen in bed. Het is een begin.
Geen probleem om op te staan 's morgens en zelden een humeur. Maar ik ben ook iemand die niet vroeg zijn bed opzoekt.quote:Op donderdag 5 mei 2011 10:07 schreef missbehavin het volgende:
Ik snap niet hoe je een nacht- en ochtendmens kunt zijn.
Ik gok dat ze je arrogant vindenquote:Op donderdag 5 mei 2011 10:07 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Het is mogelijk, maar onwaarschijnlijk
Ik heb ook geen probleem met opstaan, ben meestal toch wakker.quote:Op donderdag 5 mei 2011 10:08 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Geen probleem om op te staan 's morgens en zelden een humeur. Maar ik ben ook iemand die niet vroeg zijn bed opzoekt.
Geen last van.quote:Op donderdag 5 mei 2011 10:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ben wel een nachtmens.
's morgens moeten ze me gewoon met rust laten
Nick Fury zit er in ieder geval in. Er zijn setfoto´s opgedoken van hem met die gozer die Captain America speelt.quote:Op donderdag 5 mei 2011 10:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Avengers is nou eenmaal een allegaartjeDe 4 grote films, plus de 2 personages (Black Widow en Hawkeye) gaan er sowieso naartoe.
Ik vind het wel leuk dat ze er al jarenlang langzaam naartoe werken. Als eerste The Hulk.
Maar in ironman 1 zag je een cameo van Samuel L Jackson als Nick Fury na de aftiteling.
In ironman 2 zag je na de aftiteling at de hamer van Thord werd gevonden.
iIn Thor zie je na de aftiteling Loki en Fury en de blauwe kubus.
Etc etc.
Overal zijn na de aftiteling en via cameo's hele kleine stukjes film die naar het grote combi-project Avengers verwijzen.
Straks dus nog Captain America, en daar zal ook wel weer een verwijzing inzitten.
Nee hoor, ik heb geen problemen met je.quote:Op donderdag 5 mei 2011 10:09 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Iets zegt me dat je hier voor jezelf spreekt
Het zijn mooie tijden voor ons Marvel liefhebbers.quote:Op donderdag 5 mei 2011 10:09 schreef Ang3l het volgende:
Als Marvel-geek is het hele "Spot the cameo" sowieso wel leuk vind ik
In X-men 2 zag je bv op de tv een interview met Hank McCoy... en dat is Beast (die in deel 3 zit). In deel 1 zat Shadowcat al kort, die pas in latere films een rol kreeg. De man die in deel 2 de kids beschermt en in staal verandert is Colossus (die weer in 3 zit, kort). In deel 3 waren Arclight, Psylocke, White Queen, Siryn etc te zien. Overal herken je wel figuren.I like it.
En dan nu in Juni nog X-Men First classMet Beast, Banshee, Angel, Havok, White Queen, Azazel, Sebastian Shaw, Mystique etc
Ik snap ook wel eens iets niet.quote:Op donderdag 5 mei 2011 10:07 schreef missbehavin het volgende:
Ik snap niet hoe je een nacht- en ochtendmens kunt zijn.
First Class lijkt me erg cool worden. Twee top acteurs voor de hoofdrollen, en mutants met Cuba Crisis. I Liketmquote:Op donderdag 5 mei 2011 10:09 schreef Ang3l het volgende:
Als Marvel-geek is het hele "Spot the cameo" sowieso wel leuk vind ik
In X-men 2 zag je bv op de tv een interview met Hank McCoy... en dat is Beast (die in deel 3 zit). In deel 1 zat Shadowcat al kort, die pas in latere films een rol kreeg. De man die in deel 2 de kids beschermt en in staal verandert is Colossus (die weer in 3 zit, kort). In deel 3 waren Arclight, Psylocke, White Queen, Siryn etc te zien. Overal herken je wel figuren.I like it.
En dan nu in Juni nog X-Men First classMet Beast, Banshee, Angel, Havok, White Queen, Azazel, Sebastian Shaw, Mystique etc
Ik ben geen grote kenner, maar tot nu toe vind ik de films in ieder geval wel tof.quote:Op donderdag 5 mei 2011 10:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het zijn mooie tijden voor ons Marvel liefhebbers.
Ja Nick Fury en SHIELD hebben een heeele grote rol in Avengers. De reden waarom ie vanaf ironman 1 al te zien is voor slechts minuutjes steeds IS omdat ie in Avengers uiteindelijk een main character is.quote:Op donderdag 5 mei 2011 10:10 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nick Fury zit er in ieder geval in. Er zijn setfoto´s opgedoken van hem met die gozer die Captain America speelt.
Daar passen we natuurlijk wel voor op.quote:Op donderdag 5 mei 2011 10:07 schreef missbehavin het volgende:
[..]
![]()
![]()
Maar o wee als er kleine motivatietjes komen
Voor het motiveren de kerk uit?quote:
Is toch wel mijn favoriete superheld, samen met Wolverinequote:Op donderdag 5 mei 2011 10:15 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik had vroeger een abbonnement op Spectaculaire Spiderman, Web van Spiderman, en Peter Parker : Spiderman, had honderden comics ervan op een gegeven moment, maar ik ben ze allemaal kwijt.
Tofste vond ik nog de ''Geheime Oorlogen'' comics, waar Spidey zijn Venom pak vond.
Spidey was altijd zo droog, dat maakte m wel erg tof ja.quote:Op donderdag 5 mei 2011 10:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Is toch wel mijn favoriete superheld, samen met Wolverine
Ja, die comics echt verslonden vroeger.quote:Op donderdag 5 mei 2011 10:17 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Spidey was altijd zo droog, dat maakte m wel erg tof ja.
Wolverinequote:Op donderdag 5 mei 2011 10:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Is toch wel mijn favoriete superheld, samen met Wolverine
Uhuquote:Op donderdag 5 mei 2011 10:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het zijn mooie tijden voor ons Marvel liefhebbers.
Nee hoor, 21 mei al.quote:
Ik had het eerste nummer van x-men, ook kwijt.quote:Op donderdag 5 mei 2011 10:15 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik had vroeger een abbonnement op Spectaculaire Spiderman, Web van Spiderman, en Peter Parker : Spiderman, had honderden comics ervan op een gegeven moment, maar ik ben ze allemaal kwijt.
Tofste vond ik nog de ''Geheime Oorlogen'' comics, waar Spidey zijn Venom pak vond.
Chris Evans is dat toch?quote:Op donderdag 5 mei 2011 10:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja Nick Fury en SHIELD hebben een heeele grote rol in Avengers. De reden waarom ie vanaf ironman 1 al te zien is voor slechts minuutjes steeds IS omdat ie in Avengers uiteindelijk een main character is.
En die dude van Captain America... is dezelfde dude die in Fantastic Four The Human Torch is, ook marvel. Da's natuurlijk wel problematisch als je die er een keer bij wil slepen in de film
Oeh, spannedquote:Op donderdag 5 mei 2011 10:20 schreef PBateman1978 het volgende:
Maarre Ang3l, vertel, sinds wanneer is Eddie Brock Venom niet meer, en waarom is Flash Thompson het nu ?
[..]
Nee hoor, 21 mei al.
Ik ben meer een graphic novel nerdquote:
Expert is een groot woordquote:
Op de tekenfilm en de films na heb ik Spiderman nooit echt gevolgd. Na Hulk vind ik dat 1 van de minstequote:Ik kwam er laatst achter dat Venom allang Eddie Brock niet meer is, maar nu zelfs Flash Thompson, dat vond ik vrij bizar.
Oh maar dat is ookquote:
quote:Op donderdag 5 mei 2011 10:22 schreef Ang3l het volgende:
Op de tekenfilm en de films na heb ik Spiderman nooit echt gevolgd. Na Hulk vind ik dat 1 van de minste
quote:Op donderdag 5 mei 2011 10:23 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
http://www.kerknieuws.nl/nieuws.asp?oId=20235
Daar gaat zijn levenswerkquote:Na zeventig jaar Bijbelstudie is Harold Camping ervan overtuigd.
Volgens mij is dat alleen geweest in de Ultimate Spiderman reeks.quote:Op donderdag 5 mei 2011 10:20 schreef PBateman1978 het volgende:
Maarre Ang3l, vertel, sinds wanneer is Eddie Brock Venom niet meer, en waarom is Flash Thompson het nu ?
[..]
Nee hoor, 21 mei al.
Ja, Bijbelstudiequote:Op donderdag 5 mei 2011 10:23 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
http://www.kerknieuws.nl/nieuws.asp?oId=20235
The Walking Dead is briljant, en Watchmen en League of Extraordinary Gentlemen zijn favorietenquote:
Tegenwoordig schijnt ie er zo uit te zien :quote:Op donderdag 5 mei 2011 10:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Volgens mij is dat alleen geweest in de Ultimate Spiderman reeks.
Niet in de reguliere serie.
Er staat me in ieder geval vaag iets van bij.
Ielquote:Op donderdag 5 mei 2011 10:30 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Tegenwoordig schijnt ie er zo uit te zien :
[ afbeelding ]
Meh.
Ik vind het niks.quote:Op donderdag 5 mei 2011 10:30 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Tegenwoordig schijnt ie er zo uit te zien :
[ afbeelding ]
Meh.
Ik hou niet zo van DCquote:Op donderdag 5 mei 2011 10:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Chris Evans is dat toch?
Fantastic Four kan niet gecombineerd worden, want Fox heeft de filmrechten op die personages, terwijl de laatste Marvel films allemaal door henzelf geproduceerd zijn.
Ik ben benieuwd wat het gaat worden. Van Captain America heb ik niet zulke hoge verwachtingen. Vond het in de comics zo´n goody-good-do. Maar we zullen zien. Ik vind dat namelijk ook van Superman, maar de volgende Superman film wordt geregisseerd door Zack Snyder.
Ik heb superman dus nooit wat gevonden.quote:Op donderdag 5 mei 2011 10:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van DC
Maar die zijn met iets soortgelijks bezig he... Justice League of America. Met batman, Superman en Wonder Woman o.a.
Eerst dacht ik: neeeeee!quote:Op donderdag 5 mei 2011 10:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
First Class lijkt me erg cool worden. Twee top acteurs voor de hoofdrollen, en mutants met Cuba Crisis. I Liketm
Batmanquote:Op donderdag 5 mei 2011 10:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van DC
Maar die zijn met iets soortgelijks bezig he... Justice League of America. Met batman, Superman en Wonder Woman o.a.
John F. Kennedy versus Eric Lensherr. Awesomequote:Op donderdag 5 mei 2011 10:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Eerst dacht ik: neeeeee!
Maar sinds de laatste trailers denk ik: jaaaaaa!
Ik vind Superman te cheesy. Batman ook wel een beetje.quote:Op donderdag 5 mei 2011 10:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb superman dus nooit wat gevonden.
Batman gaat wel
Catwomanquote:
It´s gonna be Bane that´s going to kick Batmans ass this time.quote:
Ik ken dus geen enkel van de personages die je nu noemtquote:Op donderdag 5 mei 2011 10:39 schreef Ang3l het volgende:
En de kenners zullen wel snappen waarom ik fan ben van Northstar... en sinds kort Shatterstar en Rictor, en van de Young Avengers: Wiccan en Hulkling. En van de young X-men (of hoe die serie ook heet) Anole
Vond Toby Mcguire ook niks.quote:Op donderdag 5 mei 2011 10:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind Superman te cheesy. Batman ook wel een beetje.
Maar Spiderman dus ook, incl zijn villains.
Van die Electro's en Lizard en weet ik veel allemaal....
Het is mij allemaal wat te old-skool superhero achtig. Spandex en komische vijanden.
Dat is de laatste tijd wel wat opgevijzeld hoor, duisterder gemaakt, volwassener.
Maar de spidermanfilms vind ik ook maar wa, mede vanwege McGuire.
Gelukkig gaat Garfield () de reboot spelen!
Echt wel!quote:
Nou meer omdat de sfeer heel fijn is, echt die oude stijl en vibe.quote:Op donderdag 5 mei 2011 10:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
John F. Kennedy versus Eric Lensherr. Awesome
Ik vind Christian Bale echt een briljante Batmanquote:
Een soort Patrick Bateman, maar nu met een geweten en andere gadgetsquote:Op donderdag 5 mei 2011 10:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind Christian Bale echt een briljante Batman![]()
Nou kom eens met een interesant onderwerp danquote:Op donderdag 5 mei 2011 10:48 schreef missbehavin het volgende:
Zeg mannen, hoe sexy jullie ook zijn als comic nerds, nu mag het wel weer ergens anders over gaan.
Ja. We hebben Kluts al een tijdje niet meer gezien. Je hebt haar toch niet met haar schaamlippen aan het parket vast geniet?quote:
Klutsie is heel erg druk op haar werk, vandaar dat ze hier vrijwel niet meer is.quote:Op donderdag 5 mei 2011 10:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja. We hebben Kluts al een tijdje niet meer gezien. Je hebt haar toch niet met haar schaamlippen aan het parket vast geniet?
Komen ze:quote:Op donderdag 5 mei 2011 10:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ken dus geen enkel van de personages die je nu noemt
quote:Op donderdag 5 mei 2011 10:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nou kom eens met een interesant onderwerp dan
Oh je wilde het weer helemaal op ons afschuivenquote:Op donderdag 5 mei 2011 10:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja eh, moet ik dat ook nog doen?
Een vrouw met de juiste prioriteiten, jij treft het maarquote:Op donderdag 5 mei 2011 10:50 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Klutsie is heel erg druk op haar werk, vandaar dat ze hier vrijwel niet meer is.
En s'avonds heeft ze betere dingen te doen natuurlijk.
´Hoi, neuken dan maar?´ is altijd wel een goede binnenkomer hier.quote:Op donderdag 5 mei 2011 10:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja eh, moet ik dat ook nog doen?
quote:Op donderdag 5 mei 2011 10:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh je wilde het weer helemaal op ons afschuiven
quote:
Ach je bouwt het iig mooi op. Eerst vragen of ik wil daten en dan pas of ik wil neukenquote:Op donderdag 5 mei 2011 10:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
´Hoi, neuken dan maar?´ is altijd wel een goede binnenkomer hier.
Oh wacht, gaan we het over Transformer helmen met stemvervormers hebben?quote:
Ja dacht dat je een perfect onderwerp had gevonden en dat even met ons wilde delen.quote:
quote:Op donderdag 5 mei 2011 10:56 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh wacht, gaan we het over Transformer helmen met stemvervormers hebben?
Je wéét dat ik geen leven hebquote:Op donderdag 5 mei 2011 10:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja dacht dat je een perfect onderwerp had gevonden en dat even met ons wilde delen.
Valt weer tegen
Soms, héél soms weet je, ben ik een heer in het seksueel verkeer.quote:Op donderdag 5 mei 2011 10:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ach je bouwt het iig mooi op. Eerst vragen of ik wil daten en dan pas of ik wil neuken
Die heb ik niet.quote:Op donderdag 5 mei 2011 10:56 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh wacht, gaan we het over Transformer helmen met stemvervormers hebben?
Seksueel verkeer klinkt dan wel meteen zo.... drukquote:Op donderdag 5 mei 2011 10:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Soms, héél soms weet je, ben ik een heer in het seksueel verkeer.
quote:Op donderdag 5 mei 2011 10:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Die heb ik niet.
Verder wil ik het best over Transformers hebben.
Of over Star Wars
Oi fuck, daar komt ook weer zo´n epilepsie aanval veroorzakende film van uit....quote:
Vicariously babyquote:Op donderdag 5 mei 2011 10:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dus je wil een beetje parasiteren op onze geweldige levens
Maar je staat bij mij nooit in de filequote:Op donderdag 5 mei 2011 10:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Seksueel verkeer klinkt dan wel meteen zo.... druk
quote:Op donderdag 5 mei 2011 10:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maar je staat bij mij nooit in de file
Die van mij is nog onschuldig, jij zwaait meteen met enge zwaarden.quote:
Niks engs aanquote:Op donderdag 5 mei 2011 10:59 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Die van mij is nog onschuldig, jij zwaait meteen met enge zwaarden.
quote:Op donderdag 5 mei 2011 10:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oi fuck, daar komt ook weer zo´n epilepsie aanval veroorzakende film van uit....
Vond de films echt bagger.quote:Op donderdag 5 mei 2011 10:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oi fuck, daar komt ook weer zo´n epilepsie aanval veroorzakende film van uit....
Ik moet alles wel kijken, voor kleine manquote:
Deel 1 vond ik wel oke. Deel 2 was een schaamteloze puberale michael bay filmquote:Op donderdag 5 mei 2011 10:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik kijk ze ook wel, want ja Transformers.quote:Op donderdag 5 mei 2011 11:04 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik moet alles wel kijken, voor kleine man
Het is vast een Transformer!quote:Op donderdag 5 mei 2011 10:59 schreef missbehavin het volgende:
Ik heb vast een slecht geweten, de frankeermachine begon ineens uit zichzelf lawaai te maken, ik zat bijna tegen het plafond van schrik.
Dat dacht ik!quote:
Wat doe jij met zwaarden?quote:
Voornamelijk mee trainen.quote:
Wat voor zwaarden?quote:Op donderdag 5 mei 2011 11:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Voornamelijk mee trainen.
Zoek nog steeds een geschikt slachtoffer om het in de praktijk te brengen.
Heb je dan ook kendo gedaan of dat niet?quote:Op donderdag 5 mei 2011 11:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Voornamelijk mee trainen.
Zoek nog steeds een geschikt slachtoffer om het in de praktijk te brengen.
quote:
Jij doet aan Iaido? Dat heb ik een paar jaar gedaan.quote:
quote:
Aantal lessen jaquote:Op donderdag 5 mei 2011 11:11 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Heb je dan ook kendo gedaan of dat niet?
Ik hoor nu dat karakteristieke transformergeluidje in m'n hoofdquote:Op donderdag 5 mei 2011 11:07 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
De Officebots
Een frankeermachine, een multifunctional printer en een koffieautomaat.
Word hier in de buurt niet gegeven.quote:Op donderdag 5 mei 2011 11:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jij doet aan Iaido? Dat heb ik een paar jaar gedaan.
Ik denk dat wel meer mensen dat hier hebbenquote:Op donderdag 5 mei 2011 11:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik hoor nu dat karakteristieke transformergeluidje in m'n hoofd
Je weet mijn adres nog he mop?quote:
Ik las Kitanaquote:
Zo erg ben ik nietquote:Op donderdag 5 mei 2011 11:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan heb ik aan deze levering niet genoeg
quote:
Een restaurant?quote:
Das dan weer jammer, zo´n mooie sport...quote:Op donderdag 5 mei 2011 11:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Word hier in de buurt niet gegeven.
Dus puur voor mezelf trainen.
Ik ben wel horecadochter, telt dat ook?quote:
Het verklaard in ieder geval een hoopquote:Op donderdag 5 mei 2011 11:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ben wel horecadochter, telt dat ook?
Surequote:Op donderdag 5 mei 2011 11:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ben wel horecadochter, telt dat ook?
quote:Op donderdag 5 mei 2011 11:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het verklaard in ieder geval een hoop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |