mijn motivatie zit thuis bij de brievenbus.. m'n gerepareerde telefoon is op weg terugquote:Op donderdag 5 mei 2011 10:00 schreef missbehavin het volgende:
Oj ik zit alleen op kantoor en mijn motivatie ligt nog in bed geloof ik, slechte combinatie..
Ik zit niet alleen, maar motivatie is ook nul.quote:Op donderdag 5 mei 2011 10:00 schreef missbehavin het volgende:
Oj ik zit alleen op kantoor en mijn motivatie ligt nog in bed geloof ik, slechte combinatie..
Ja op die manier wordt het natuurlijk nooit wat, als onze motivaties samen in bed liggen..quote:
Nee ik ook niet.quote:Op donderdag 5 mei 2011 10:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik zit niet alleen, maar motivatie is ook nul.
Ik ben echt geen ochtendmens.
Ja, dat wist ik al. Net zoals Robert Downey jr. uncredited voorbij kwam in the Incredible Hulk als Tony Stark.quote:Op donderdag 5 mei 2011 10:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hij zat ook al in een stukje film na de credits van Ironman.
Samual L Jackson is namelijk Nick Fury, de baas van S.H.I.E.L.D.
Avengers is nou eenmaal een allegaartjequote:Op donderdag 5 mei 2011 09:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jeremy Renner is coolIk hoop alleen wel dat ze niet teveel personages er in gooien, dan wordt het zo´n allegaartje...
Ik welquote:Op donderdag 5 mei 2011 10:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik zit niet alleen, maar motivatie is ook nul.
Ik ben echt geen ochtendmens.
O ja, dat was de cameo in The Hulkquote:Op donderdag 5 mei 2011 10:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, dat wist ik al. Net zoals Robert Downey jr. uncredited voorbij kwam in the Incredible Hulk als Tony Stark.
Of ze mogen je gewoon nietquote:Op donderdag 5 mei 2011 10:05 schreef Mystikvm het volgende:
Ik zit op mijn werk blijkbaar in het autistenhoekje. Was er als eerste en al mijn collega's zijn ver van mij gaan zitten
Zowel ochtend- als nachtmens hier.
Ligt er tenminste iets van ons samen in bed. Het is een begin.quote:Op donderdag 5 mei 2011 10:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja op die manier wordt het natuurlijk nooit wat, als onze motivaties samen in bed liggen..
quote:Op donderdag 5 mei 2011 10:06 schreef Q. het volgende:
[..]
Ligt er tenminste iets van ons samen in bed. Het is een begin.
Geen probleem om op te staan 's morgens en zelden een humeur. Maar ik ben ook iemand die niet vroeg zijn bed opzoekt.quote:Op donderdag 5 mei 2011 10:07 schreef missbehavin het volgende:
Ik snap niet hoe je een nacht- en ochtendmens kunt zijn.
Ik gok dat ze je arrogant vindenquote:Op donderdag 5 mei 2011 10:07 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Het is mogelijk, maar onwaarschijnlijk
Ik heb ook geen probleem met opstaan, ben meestal toch wakker.quote:Op donderdag 5 mei 2011 10:08 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Geen probleem om op te staan 's morgens en zelden een humeur. Maar ik ben ook iemand die niet vroeg zijn bed opzoekt.
Geen last van.quote:Op donderdag 5 mei 2011 10:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ben wel een nachtmens.
's morgens moeten ze me gewoon met rust laten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |