quote:
nah.. daar heb ik hier niets aanquote:Op donderdag 5 mei 2011 09:50 schreef missbehavin het volgende:
Jullie zullen verheugd zijn te horen dat mijn broodjes kaas met rucola gewoon in de auto lagen.
Doe maar niet, The Crazies zuigt.quote:Op donderdag 5 mei 2011 09:47 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Tuurlijk, net zolang tot we zelf zombies zijn! Oh that reminds me, moet The Crazies nog kijken
Groentensoep.quote:Op donderdag 5 mei 2011 09:52 schreef Mystikvm het volgende:
09:51 en nu al geen werk meer
Ik krijg vanavond eters. Iemand enig idee wat ik kan kokkerellen? Eentje is vegetariër.
En het dan af proberen te schuiven op haar zoontje.quote:
Brood met sla?quote:Op donderdag 5 mei 2011 09:50 schreef missbehavin het volgende:
Jullie zullen verheugd zijn te horen dat mijn broodjes kaas met rucola gewoon in de auto lagen.
quote:Op donderdag 5 mei 2011 09:52 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Doe maar niet, The Crazies zuigt.
Ja die komt nog in de film Avengers aan bod, want het is Hawkeye en lid van die groep.quote:Op donderdag 5 mei 2011 09:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Thanks!![]()
Dat verklaart dus waarom in Thor een personage dat welgeteld 7 seconden in beeld is gespeeld wordt door een acteur die twee maal in twee jaar een Oscar nominatie ontvangen heeft.
Ja en kaas he.quote:
quote:
tisk tisk.. rucola is geen sla. het is een kruidquote:
Daar heb ik overheen gelezen. Kaas.quote:
quote:
Wees blij. Als ik in de buurt was geweest had ik er overheen staan zeiken.quote:Op donderdag 5 mei 2011 09:56 schreef missbehavin het volgende:
Dus je zit gewoon mijn hele broodje af te zeiken.
Ik ben ja heul nie getrouwdquote:Op donderdag 5 mei 2011 09:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh, dus omdat ik geen getrouwde man wil, ligt het weer aan mij?
Dan had je me wel op een lunch moeten trakterenquote:Op donderdag 5 mei 2011 09:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wees blij. Als ik in de buurt was geweest had ik er overheen staan zeiken.
Zo goed als toch?quote:
Jeremy Renner is coolquote:Op donderdag 5 mei 2011 09:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja die komt nog in de film Avengers aan bod, want het is Hawkeye en lid van die groep.
Ironman, Hulk, Thor en Captain America. En daarnaast stoppen ze Black Widow en Hawkeye er nog in.
Of ze Vision en The Scarlet Witch en Wasp ook doen denk ik niet trouwens.
God bewaar mequote:
Klinkt als een date en dat wil je niet.quote:Op donderdag 5 mei 2011 09:57 schreef missbehavin het volgende:
Dan had je me wel op een lunch moeten trakteren
quote:Op donderdag 5 mei 2011 09:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Klinkt als een date en dat wil je niet.
Klinkt bekend.quote:Op donderdag 5 mei 2011 10:00 schreef missbehavin het volgende:
Oj ik zit alleen op kantoor en mijn motivatie ligt nog in bed geloof ik, slechte combinatie..
Hij zat ook al in een stukje film na de credits van Ironman.quote:Op donderdag 5 mei 2011 09:39 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ah, op die fiets
Ik zag ook dat Samuel L jackson ook zo'n rolletje heeft. Iig iets uncredited
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |