Toch niet Fok?quote:Op donderdag 5 mei 2011 07:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, dat is een verkeerde conclusie. Ik ben al dik een uur wakker en heb wat gelezen.
Dat ene wat bijna in Duitsland staat? Tegen de tijd dat je daar bent is het idd weer bijna bedtijd.quote:Op donderdag 5 mei 2011 07:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Lijkt mij duidelijk naar welk bed ik ga dan.
Komt het jou even goed uit dat ambtenaren vandaag vrij zijnquote:Op donderdag 5 mei 2011 08:25 schreef Nouk84 het volgende:
Ik hoor net dat ik een ambtenaar ben! Huuuuh, ik ga snel aan het werk
Ik ben ook vrij, maar ik wil geen ambtenaar zijnquote:Op donderdag 5 mei 2011 08:28 schreef Mystikvm het volgende:
Komt het jou even goed uit dat ambtenaren vandaag vrij zijn
quote:Op donderdag 5 mei 2011 08:34 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik ben ook vrij, maar ik wil geen ambtenaar zijn
Kippen horen ook niet op de weg, dodoquote:Op donderdag 5 mei 2011 08:28 schreef Wicked-Game het volgende:
Nu was het al niet druk op de weg, maar vandaag was er echt geen kip te bekennen op de nederlandse wegen. Iedereen dus blijkbaar ambtenaar in Nederland.
quote:
quote:20 minuten binnen, nu al geen zin meer. Just one of those days. Working days.
Welke Single?quote:Op donderdag 5 mei 2011 07:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het laatste dat ik zie als ik ga slapen is een Single, en het eerste dat ik zie als ik wakker word is een Single. Beat that!
Iedere dag weer een andere natuurlijk.quote:
Ja, maar welke dan?quote:Op donderdag 5 mei 2011 09:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Iedere dag weer een andere natuurlijk.
De middelste natuurlijkquote:
Ik word graag een keer blijgemaakt met een dooie musquote:Op donderdag 5 mei 2011 09:04 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Mij uitschelden voor een dode vogel
quote:Op donderdag 5 mei 2011 09:22 schreef Barbusse het volgende:
Zeg Ang3l, jij bent nogal een comic-fan toch? Is er een Marvel personage dat pijl en boog hanteert?
Thanks!quote:
Koffie?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |