SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb het al vaker gezegd, jullie hebben me verpestquote:
Dat ben ik ook niet zo snel he.quote:
Ff geen gezeik van jou aan hoeven horenquote:
Likewise, daarom hou ik het bij die andere vrouwen veel langer vol.quote:
Win-winquote:Op woensdag 4 mei 2011 23:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Likewise, daarom hou ik het bij die andere vrouwen veel langer vol.
Ehm, not to burst your bubble, maar ik hou zelden mijn mond...quote:Op woensdag 4 mei 2011 23:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Likewise, daarom hou ik het bij die andere vrouwen veel langer vol.
Dat is een prequote:Op woensdag 4 mei 2011 23:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ehm, not to burst your bubble, maar ik hou zelden mijn mond...
quote:
Vuig taalgebruik ookquote:
quote:Op woensdag 4 mei 2011 23:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ehm, not to burst your bubble, maar ik hou zelden mijn mond...
Godverdomme terwijl ik net ff een eigen top2000 a go go op poten zetquote:Op woensdag 4 mei 2011 23:18 schreef missbehavin het volgende:
Ik vlucht zo maar eens richting mijn bed
Verkeerde bed.quote:Op woensdag 4 mei 2011 23:18 schreef missbehavin het volgende:
Ik vlucht zo maar eens richting mijn bed
En daar heb je mij bij nodig?quote:Op woensdag 4 mei 2011 23:19 schreef Godtje het volgende:
[..]
Godverdomme terwijl ik net ff een eigen top2000 a go go op poten zet
quote:
Gaaf man, Tom is cool.quote:Op woensdag 4 mei 2011 23:24 schreef Godtje het volgende:
Ik ga tom jones live zien als het goed is/.
Mag ik deze versie dan voorstellen? 1 van mijn alltime favoritesquote:Op woensdag 4 mei 2011 23:36 schreef Techno het volgende:
[..]
Ze zijn er stil van.
Wat anders dan maar.
heeey! ik dacht dat jij ging slapen? ik denk ik kijk nog ff hier voordat ik ga slapen kom ikje toch nog eventjes tegen!quote:Op woensdag 4 mei 2011 23:41 schreef El_Matador het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Fourme_d%27Ambert
Ouderwets als ik ben noem ik die dingen gewoon kardinaalteken in plaats van hashtag.quote:
Zeggik!quote:
Ik heb m'n bed nog niet verlaten.quote:Op donderdag 5 mei 2011 07:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zeggik!Zullen we dan maar samen weer naar bed gaan?
Lijkt mij duidelijk naar welk bed ik ga dan.quote:
Het is prettig en storend tegelijk dat de eerste aan wie je denkt na het te vroeg wakker worden de Singles zijn.quote:
Het laatste dat ik zie als ik ga slapen is een Single, en het eerste dat ik zie als ik wakker word is een Single. Beat that!quote:Op donderdag 5 mei 2011 07:21 schreef Mystikvm het volgende:
Het is prettig en storend tegelijk dat de eerste aan wie je denkt na het te vroeg wakker worden de Singles zijn.
Oh, dat is een verkeerde conclusie. Ik ben al dik een uur wakker en heb wat gelezen.quote:Op donderdag 5 mei 2011 07:21 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Het is prettig en storend tegelijk dat de eerste aan wie je denkt na het te vroeg wakker worden de Singles zijn.
Toch niet Fok?quote:Op donderdag 5 mei 2011 07:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, dat is een verkeerde conclusie. Ik ben al dik een uur wakker en heb wat gelezen.
Dat ene wat bijna in Duitsland staat? Tegen de tijd dat je daar bent is het idd weer bijna bedtijd.quote:Op donderdag 5 mei 2011 07:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Lijkt mij duidelijk naar welk bed ik ga dan.
Komt het jou even goed uit dat ambtenaren vandaag vrij zijnquote:Op donderdag 5 mei 2011 08:25 schreef Nouk84 het volgende:
Ik hoor net dat ik een ambtenaar ben! Huuuuh, ik ga snel aan het werk
Ik ben ook vrij, maar ik wil geen ambtenaar zijnquote:Op donderdag 5 mei 2011 08:28 schreef Mystikvm het volgende:
Komt het jou even goed uit dat ambtenaren vandaag vrij zijn
quote:Op donderdag 5 mei 2011 08:34 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik ben ook vrij, maar ik wil geen ambtenaar zijn
Kippen horen ook niet op de weg, dodoquote:Op donderdag 5 mei 2011 08:28 schreef Wicked-Game het volgende:
Nu was het al niet druk op de weg, maar vandaag was er echt geen kip te bekennen op de nederlandse wegen. Iedereen dus blijkbaar ambtenaar in Nederland.
quote:
quote:20 minuten binnen, nu al geen zin meer. Just one of those days. Working days.
Welke Single?quote:Op donderdag 5 mei 2011 07:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het laatste dat ik zie als ik ga slapen is een Single, en het eerste dat ik zie als ik wakker word is een Single. Beat that!
Iedere dag weer een andere natuurlijk.quote:
Ja, maar welke dan?quote:Op donderdag 5 mei 2011 09:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Iedere dag weer een andere natuurlijk.
De middelste natuurlijkquote:
Ik word graag een keer blijgemaakt met een dooie musquote:Op donderdag 5 mei 2011 09:04 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Mij uitschelden voor een dode vogel
quote:Op donderdag 5 mei 2011 09:22 schreef Barbusse het volgende:
Zeg Ang3l, jij bent nogal een comic-fan toch? Is er een Marvel personage dat pijl en boog hanteert?
Thanks!quote:
Koffie?quote:
Ikke niet begrijpquote:Op donderdag 5 mei 2011 09:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Thanks!![]()
Dat verklaart dus waarom in Thor een personage dat welgeteld 7 seconden in beeld is gespeeld wordt door een acteur die twee maal in twee jaar een Oscar nominatie ontvangen heeft.
quote:
Same here!quote:
Datingsites, dat is wat andersquote:Op donderdag 5 mei 2011 09:34 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
En je angst voor daten al opzij gezet
Hoi, daten?quote:
In de film hanteert een kerel die voor S.H.I.E.L.D. werkt pijl en boog. Je ziet hem maar heel even, maar hij wordt wel gespeeld door Jeremy Renner. Zo´n cameo kan er alleen maar ingezet zijn als hij een grotere rol krijgt in een andere film.quote:
Jij bent al vergevenquote:
Dat dacht ik!quote:Op donderdag 5 mei 2011 09:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Kijk dat is nu eens een goed idee.
Tijd voor een bakkie
Wat wel dan?quote:
Hoi, daten?quote:
Thee, energiedrink of boozequote:
Ik geloof dat ik jou hetzelfde antwoord moet geven als Air...quote:
Ah, op die fietsquote:Op donderdag 5 mei 2011 09:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
In de film hanteert een kerel die voor S.H.I.E.L.D. werkt pijl en boog. Je ziet hem maar heel even, maar hij wordt wel gespeeld door Jeremy Renner. Zo´n cameo kan er alleen maar ingezet zijn als hij een grotere rol krijgt in een andere film.
Dat maakt mij des te aantrekkelijker toch?quote:
Vrouwen die denken zich kieskeurigheid te kunnen veroorloven.quote:Op donderdag 5 mei 2011 09:38 schreef missbehavin het volgende:
Ik geloof dat ik jou hetzelfde antwoord moet geven als Air...
Voor wat?quote:
Het is ook nooit goed he?quote:Op donderdag 5 mei 2011 09:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik jou hetzelfde antwoord moet geven als Air...
Ik ben ook maar voor jou gegaan bij gebrek aan beterquote:Op donderdag 5 mei 2011 09:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vrouwen die denken zich kieskeurigheid te kunnen veroorloven.
Echt he, wat denken ze wel niet?quote:Op donderdag 5 mei 2011 09:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Idd.quote:Op donderdag 5 mei 2011 09:39 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ah, op die fiets
Ik zag ook dat Samuel L jackson ook zo'n rolletje heeft. Iig iets uncredited
quote:Op donderdag 5 mei 2011 09:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik bedoel maar. Jij hebt je er bij neergelegd dat je niet te kieskeurig kan zijn.quote:Op donderdag 5 mei 2011 09:40 schreef MissMSX het volgende:
Ik ben ook maar voor jou gegaan bij gebrek aan beter
Als ze 65 is en moederziel alleen aan het wegkwijnen is dan zal ze nog terugdenken aan deze dag.quote:Op donderdag 5 mei 2011 09:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |