Ikke niet begrijpquote:Op donderdag 5 mei 2011 09:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Thanks!![]()
Dat verklaart dus waarom in Thor een personage dat welgeteld 7 seconden in beeld is gespeeld wordt door een acteur die twee maal in twee jaar een Oscar nominatie ontvangen heeft.
quote:
Same here!quote:
Datingsites, dat is wat andersquote:Op donderdag 5 mei 2011 09:34 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
En je angst voor daten al opzij gezet
Hoi, daten?quote:
In de film hanteert een kerel die voor S.H.I.E.L.D. werkt pijl en boog. Je ziet hem maar heel even, maar hij wordt wel gespeeld door Jeremy Renner. Zo´n cameo kan er alleen maar ingezet zijn als hij een grotere rol krijgt in een andere film.quote:
Jij bent al vergevenquote:
Dat dacht ik!quote:Op donderdag 5 mei 2011 09:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Kijk dat is nu eens een goed idee.
Tijd voor een bakkie
Wat wel dan?quote:
Hoi, daten?quote:
Thee, energiedrink of boozequote:
Ik geloof dat ik jou hetzelfde antwoord moet geven als Air...quote:
Ah, op die fietsquote:Op donderdag 5 mei 2011 09:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
In de film hanteert een kerel die voor S.H.I.E.L.D. werkt pijl en boog. Je ziet hem maar heel even, maar hij wordt wel gespeeld door Jeremy Renner. Zo´n cameo kan er alleen maar ingezet zijn als hij een grotere rol krijgt in een andere film.
Dat maakt mij des te aantrekkelijker toch?quote:
Vrouwen die denken zich kieskeurigheid te kunnen veroorloven.quote:Op donderdag 5 mei 2011 09:38 schreef missbehavin het volgende:
Ik geloof dat ik jou hetzelfde antwoord moet geven als Air...
Voor wat?quote:
Het is ook nooit goed he?quote:Op donderdag 5 mei 2011 09:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik jou hetzelfde antwoord moet geven als Air...
Ik ben ook maar voor jou gegaan bij gebrek aan beterquote:Op donderdag 5 mei 2011 09:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vrouwen die denken zich kieskeurigheid te kunnen veroorloven.
Echt he, wat denken ze wel niet?quote:Op donderdag 5 mei 2011 09:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Idd.quote:Op donderdag 5 mei 2011 09:39 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ah, op die fiets
Ik zag ook dat Samuel L jackson ook zo'n rolletje heeft. Iig iets uncredited
quote:Op donderdag 5 mei 2011 09:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik bedoel maar. Jij hebt je er bij neergelegd dat je niet te kieskeurig kan zijn.quote:Op donderdag 5 mei 2011 09:40 schreef MissMSX het volgende:
Ik ben ook maar voor jou gegaan bij gebrek aan beter
Als ze 65 is en moederziel alleen aan het wegkwijnen is dan zal ze nog terugdenken aan deze dag.quote:Op donderdag 5 mei 2011 09:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |