Niet spannend, wel ontzettend lekker.quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:10 schreef Techno het volgende:
[..]
Zo spannend is een bakje vla met een gekarameliseerd suikerlaagje eroverheen nu ook weer niet.
Huuuuuuuuuuuuuuuuuuuuquote:Op woensdag 4 mei 2011 22:11 schreef Godtje het volgende:
[..]
Die heeft even zijn naam ingekort tot Adams omdat iedereen anders dacht dat hij Brian May was?
quote:
Ze waren flink gemarineerd.quote:
Ze waren niet puur, dus eerlijk gezegd weet ik niet hoe ze dan smakenquote:
In Japan?quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ze waren flink gemarineerd.Was erg lekker inderdaad.
Ja zeg, help jij ff m'n herinneringen om zeepquote:Op woensdag 4 mei 2011 22:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat doet mij denken aan een begrafenis van iemand die veel te jong is dood gegaan. Gegrepen door een trein bij een onbewaakte overgang. Ik vond het al een zaadnummer en vanaf toen helemaal.
quote:
Ik herhaal mezelf, maar: dat heb ik helemáál niet.quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:14 schreef Samzz het volgende:
Ik wil graag naar Bryan Adams bij Concert by the Sea
quote:
Wat zij zegt!quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:15 schreef L-E het volgende:
Ik herhaal mezelf, maar: dat heb ik helemáál niet.
Dacht het wel. Het is lekker hoor, maar hemels. Nou, nee.quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:11 schreef L-E het volgende:
Dan heb jij nooit echt goede gehad, dat is hemels.
Ik heb ook wel eens iets niet wat jij wel hebt.quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:15 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik herhaal mezelf, maar: dat heb ik helemáál niet.
De graten worden niet zacht neem ik aan van marineren? Van een zachte vis of iets?quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:15 schreef MissMSX het volgende:
[..]
De 24 uur in marinade gekookte vis was ook zalig. Met graten en al te eten
Ehm. Ok.quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens iets niet wat jij wel hebt.
Zal ik de dooddoener er maar ingooien?quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:15 schreef Techno het volgende:
[..]
Dacht het wel. Het is lekker hoor, maar hemels. Nou, nee.
Wacht maar tot je die van mijn broer proeft.quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:15 schreef Techno het volgende:
[..]
Dacht het wel. Het is lekker hoor, maar hemels. Nou, nee.
Van het marineren niet, maar van het 24 uur komen welquote:Op woensdag 4 mei 2011 22:17 schreef Godtje het volgende:
[..]
De graten worden niet zacht neem ik aan van marineren? Van een zachte vis of iets?
Dan kunnen we FOK wel opdoeken.quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:18 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zal ik de dooddoener er maar ingooien?
Over smaak valt niet te twisten
Dan kookt het toch helemaal kapot? Want vis is zo gaar.quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:15 schreef MissMSX het volgende:
De 24 uur in marinade gekookte vis was ook zalig. Met graten en al te eten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |