Wat heb je toch een impact he!quote:
Euthanasieprogramma voor alle niet-lieve mensen :quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:41 schreef L-E het volgende:
[..]
Het is niet dat ik wakker lig van elke nieuwsbericht, maar me ergens instorten zoals ik toch veel mensen zie doen kan ik niet. Dan wordt het veel te echt, en dat slaat nergens op, want het ís voor andere mensen realiteit, maar toch.. er hangt zoveel negativiteit omheen, al die ellende. Ik wil zo graag dat iedereen lief is voor elkaar.
Hoi leuk vrouwmens, hoe heet jij?quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:43 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
En niet eens persoonlijk op mij reageren
Schaar mij maar weer onder dat kliekje
quote:
De vraag die je ook kunt stellen is wat de Amerikanen hebben gedaan wat zijn manier van leven heeft veranderd. En wat voor hem wellicht de doorslag heeft gegeven om zich zo te gedragen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:42 schreef Samzz het volgende:
Deze vent heeft onze huidige manier van leven wel degelijk veranderd overigens, alleen al die nieuwe terrorismewetten die na 9/11 het leven in zijn geroepen.
Dat past niet binnen mijn live and let live-ideologie, tot mijn spijt.quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:44 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Euthanasieprogramma voor alle niet-lieve mensen :
Verbannen naar Australie dan?quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:46 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat past niet binnen mijn live and let live-ideologie, tot mijn spijt.
Ouwe lulquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:47 schreef Techno het volgende:
[..]
Fill me in on the blanks.. want ik weet ze niet meer.
Wat voor booze?quote:
Ook voor je slechte Engels?quote:
Dat geeft niet, dat wordt alleen maar erger tot je op een dag in een steelpan staat te pissen terwijl je gootsteenontstopper drinkt en klaagt dat de koffie zo slap is en je wordt opgenomen in een tehuis waar je kwijlend in een bed zal liggen omdat de zusters geen zin hebben in je seksueel ontremde gedrag en je gedrogeerd wordt en je compleet vegetatief sterft in je eigen uitwerpselen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:47 schreef Techno het volgende:
[..]
Fill me in on the blanks.. want ik weet ze niet meer.
Ben jij één van die zusters?quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:51 schreef L-E het volgende:
Dat geeft niet, dat wordt alleen maar erger tot je op een dag in een steelpan staat te pissen terwijl je gootsteenontstopper drinkt en klaagt dat de koffie zo slap is en je wordt opgenomen in een tehuis waar je kwijlend in een bed zal liggen omdat de zusters geen zin hebben in je seksueel ontremde gedrag en je gedrogeerd wordt en je compleet vegetatief sterft in je eigen uitwerpselen.
Ik denk er nog even over naquote:
Met bubbelsquote:
Air is thuis. Je bent welkom denk ikquote:
Na mij in ieder geval.quote:
Ja, die vraag zou je jezelf kunnen stellen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De vraag die je ook kunt stellen is wat de Amerikanen hebben gedaan wat zijn manier van leven heeft veranderd. En wat voor hem wellicht de doorslag heeft gegeven om zich zo te gedragen.
Eet jij iedere avond hetzelfde?quote:
Nee hoor.quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:55 schreef Techno het volgende:
[..]
Was jij al niet druk in de weer met Samzz?
quote:
quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, die vraag zou je jezelf kunnen stellen.
Memoriesquote:
StuBru?quote:
Bijvoorbeeld. Soms wil je gewoon chocoladeijs in plaats van vanilL-Evla.quote:
Nee, m'n zolderkamertje, dat top5-programma op mtv om 19:30. Die met Rebecca de Ruvo vaak geloof ikquote:
Ik zou wel iedere dag crème brûlée willenquote:
Het was grappigquote:
ik heb nog wel een pakje voor creme catalan.. en dan beetje suiker er over en branden hequote:Op woensdag 4 mei 2011 21:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zou wel iedere dag crème brûlée willen
Die heeft wel een actieve bijdrage geleverd aan mijn voorliefde voor blonde vrouwen met grote jopen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:59 schreef MissMSX het volgende:
Nee, m'n zolderkamertje, dat top5-programma op mtv om 19:30. Die met Rebecca de Ruvo vaak geloof ik
Ik luister nu hun nieuwe album.quote:
Ja, maar dat bedoelde ik nietquote:Op woensdag 4 mei 2011 22:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die heeft wel een actieve bijdrage geleverd aan mijn voorliefde voor blonde vrouwen met grote jopen.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |