Klopt, alleen is er voor heel veel producten niet duidelijk wat die levensduur moet zijn.quote:
Een iPhone is gemaakt om op de grond te smijten.quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:55 schreef L-E het volgende:
Garantie bij gebruik waar het voor bedoeld is, neem ik aan? Je telefoon op een tegelvloer gooien valt daar vast niet onder..
Dat zou betekenen dat iemand je voor het sluiten van dit topic heeft gekocht. En aangezien jij hier je eerste jubileum hier al hebt gevierd, vermoed ik niet dat het binnen nu en 45 minuten gaat gebeuren.quote:
En op te stampen!quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:57 schreef Godtje het volgende:
Een iPhone is gemaakt om op de grond te smijten.
we kunnen het proberenquote:Op woensdag 4 mei 2011 20:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat zou betekenen dat iemand je voor het sluiten van dit topic heeft gekocht. En aangezien jij hier je eerste jubileum hier al hebt gevierd, vermoed ik niet dat het binnen nu en 45 minuten gaat gebeuren.
Het zou onmenselijk zijn om het níet te doen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:57 schreef Godtje het volgende:
[..]
Een iPhone is gemaakt om op de grond te smijten.
Je hebt recht op je mening. Schrijf hem op en bewaar hem goed,quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:58 schreef Samzz het volgende:
'Obama geeft foto's Bin Laden niet vrij'
Dit vind ik best vreemd, eigenlijk...
Neu, vind het niet belangrijk genoeg.quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:59 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je hebt recht op je mening. Schrijf hem op en bewaar hem goed,
Ik niet. Een foto van een lijk is nu niet echt iets wat je even publiceerdquote:Op woensdag 4 mei 2011 20:58 schreef Samzz het volgende:
'Obama geeft foto's Bin Laden niet vrij'
Dit vind ik best vreemd, eigenlijk...
Dat zeg je nuquote:
quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik niet. Een foto van een lijk is nu niet echt iets wat je even publiceerd
In dit geval is het niet zomaar een lijk natuurlijkquote:Op woensdag 4 mei 2011 20:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ach, het is een leuk gespreksonderwerp. Soms.quote:
Waarom niet? Gebeurt zo vaak.quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Inderdaad. De eerste volgende keer is in 2093quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ach, het is een leuk gespreksonderwerp. Soms.
Ja, ik snap je nietquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:01 schreef Godtje het volgende:
[..]
Inderdaad. De eerste volgende keer is in 2093
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |