Klopt, alleen is er voor heel veel producten niet duidelijk wat die levensduur moet zijn.quote:
Een iPhone is gemaakt om op de grond te smijten.quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:55 schreef L-E het volgende:
Garantie bij gebruik waar het voor bedoeld is, neem ik aan? Je telefoon op een tegelvloer gooien valt daar vast niet onder..
Dat zou betekenen dat iemand je voor het sluiten van dit topic heeft gekocht. En aangezien jij hier je eerste jubileum hier al hebt gevierd, vermoed ik niet dat het binnen nu en 45 minuten gaat gebeuren.quote:
En op te stampen!quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:57 schreef Godtje het volgende:
Een iPhone is gemaakt om op de grond te smijten.
we kunnen het proberenquote:Op woensdag 4 mei 2011 20:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat zou betekenen dat iemand je voor het sluiten van dit topic heeft gekocht. En aangezien jij hier je eerste jubileum hier al hebt gevierd, vermoed ik niet dat het binnen nu en 45 minuten gaat gebeuren.
Het zou onmenselijk zijn om het níet te doen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:57 schreef Godtje het volgende:
[..]
Een iPhone is gemaakt om op de grond te smijten.
Je hebt recht op je mening. Schrijf hem op en bewaar hem goed,quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:58 schreef Samzz het volgende:
'Obama geeft foto's Bin Laden niet vrij'
Dit vind ik best vreemd, eigenlijk...
Neu, vind het niet belangrijk genoeg.quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:59 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je hebt recht op je mening. Schrijf hem op en bewaar hem goed,
Ik niet. Een foto van een lijk is nu niet echt iets wat je even publiceerdquote:Op woensdag 4 mei 2011 20:58 schreef Samzz het volgende:
'Obama geeft foto's Bin Laden niet vrij'
Dit vind ik best vreemd, eigenlijk...
Dat zeg je nuquote:
quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik niet. Een foto van een lijk is nu niet echt iets wat je even publiceerd
In dit geval is het niet zomaar een lijk natuurlijkquote:Op woensdag 4 mei 2011 20:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ach, het is een leuk gespreksonderwerp. Soms.quote:
Waarom niet? Gebeurt zo vaak.quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Inderdaad. De eerste volgende keer is in 2093quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ach, het is een leuk gespreksonderwerp. Soms.
Ja, ik snap je nietquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:01 schreef Godtje het volgende:
[..]
Inderdaad. De eerste volgende keer is in 2093
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Had je het maar gedaan...quote:
quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:04 schreef L-E het volgende:
Hij doet het trouwens nog wel. Alleen dat glas is gebroken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus daarom ga je zijn lijk maar laten zien?quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
In dit geval is het niet zomaar een lijk natuurlijk
Controleer nou eerst je aansprakelijkheidsverzekeringquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:04 schreef L-E het volgende:
Hij doet het trouwens nog wel. Alleen dat glas is gebroken.
Ja inderdaadquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dus daarom ga je zijn lijk maar laten zien?
Ja. Want er zijn dagelijks lijken in het nieuws.quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dus daarom ga je zijn lijk maar laten zien?
Jaja, rustig nu maar. Komt allemaal wel goed.quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:05 schreef MissMSX het volgende:
B
[..]
Controleer nou eerst je aansprakelijkheidsverzekering
Dat maakt het nog niet dat het normaal isquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ach, het is een leuk gespreksonderwerp. Soms.
[..]
Waarom niet? Gebeurt zo vaak.
Een foto van een lijk, bedoel je denk ik.quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. Want er zijn dagelijks lijken in het nieuws.
Ben ik echt de enige die totaal geen moeite heeft met een lijk?
En het recht op privacy van de overledenen dan? In dit geval Osama. Of maakt dat niet uit?quote:
Wie had het over normaal dan?quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat maakt het nog niet dat het normaal is
Foto's. filmpjes, wat voor media meer, ik heb er geen moeite mee.quote:
anders lijkt het alsof we de kant van de necrofilie op gaan zekerquote:
Je bent een schat, maar deze ging echt te ver en dat weet jequote:Op woensdag 4 mei 2011 21:05 schreef Godtje het volgende:
[..]
Er zit garantie op dit topic! Te innen bij Air!
Als je hem zelf had gevangen kon je dat zelf bepalen. Nu wil de eigenaar het niet.quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wie had het over normaal dan?
[..]
Foto's. filmpjes, wat voor media meer, ik heb er geen moeite mee.
Dat is mijn puntquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:06 schreef L-E het volgende:
[..]
Jaja, rustig nu maar. Komt allemaal wel goed.
Ik vind het niet prettig om iemand dood te zien.quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Foto's. filmpjes, wat voor media meer, ik heb er geen moeite mee.
Joh. Ik vraag me alleen af waarom nu opeens niet. Maar goed, het geeft de infidels weer ruimte om nog meer te speculeren over het al dan niet dood zijn van Osama.quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:08 schreef Godtje het volgende:
[..]
Als je hem zelf had gevangen kon je dat zelf bepalen. Nu wil de eigenaar het niet.
Als je opdracht geeft voor al die aanslagen heb je dat recht wel verspeeldquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En het recht op privacy van de overledenen dan? In dit geval Osama. Of maakt dat niet uit?
Owh en de structuur van m'n ijs is goed, maar de smaak is verschrikkelijkquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:05 schreef Godtje het volgende:
[..]
Er zit garantie op dit topic! Te innen bij Air!
Ik zei ook niet dat ik het prettig vind. Ik heb er geen moeite mee.quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:08 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik vind het niet prettig om iemand dood te zien.
'Schatje' niet erbij?quote:
quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:09 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Owh en de structuur van m'n ijs is goed, maar de smaak is verschrikkelijk
Dat is denk ik een discussie op zich.quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als je opdracht geeft voor al die aanslagen heb je dat recht wel verspeeld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |