no worries.. zal niet doorvragen dan.. *bemoedigend schouderklopje geeft*quote:
Respectquote:Op woensdag 4 mei 2011 20:23 schreef L-E het volgende:
[..]
Vol bedoel je. Ja die. Livin' on the edge.
Ja, alsof ik daar geld voor hebquote:Op woensdag 4 mei 2011 20:27 schreef L-E het volgende:
Er komen weer Lowlandskaartjes vrij, las ik vandaag.
Of voor seks?quote:
Niet plagen!quote:
Kun je het niet op jouw verzekering gooien?quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:29 schreef L-E het volgende:
Ik heb vandaag de iphone van zus laten vallen. Nou, niet echt laten vallen.. hij zat in mijn broekzak terwijl ik aan het werk was omdat de kinderarts zou bellen over Peuter. Viel op de tegelvloer toen ik naar de wc ging. Scherm stuk.
Mijn zus maakt me dood.
Niet jouw schuld.quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:29 schreef L-E het volgende:
Ik heb vandaag de iphone van zus laten vallen. Nou, niet echt laten vallen.. hij zat in mijn broekzak terwijl ik aan het werk was omdat de kinderarts zou bellen over Peuter. Viel op de tegelvloer toen ik naar de wc ging. Scherm stuk.
Mijn zus maakt me dood.
Zou ook wel erg gemeen zijnquote:
Leuk je gekend te hebbenquote:Op woensdag 4 mei 2011 20:29 schreef L-E het volgende:
Mijn zus maakt me dood.
Geef haar gewoon jouw telefoonquote:Op woensdag 4 mei 2011 20:29 schreef L-E het volgende:
Mijn zus maakt me dood.
Mijn onhandigheid-verzekering?quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Kun je het niet op jouw verzekering gooien?
Terechtquote:Op woensdag 4 mei 2011 20:29 schreef L-E het volgende:
Mijn zus maakt me dood.
Met Airquote:
Dat weet ik toch nietquote:Op woensdag 4 mei 2011 20:32 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik had deze van haar gekregen omdat mijn eigen telefoon het niet meer deed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |