Nee, die organisatie heeft niks klaargespeeld. Al-Qaida is een hoax. Goed.quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:18 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zie jij Osama de twin towers invliegen of een ambassade opblazen?
Hij leidde een terreurorganisatie. Klopt, maar dat wil niet zeggen dat die organisatie ook daadwerkelijk ooit iets heeft klaargespeeld.
Ik heb van Ice-T alles tot en met Home Invasion. Van N.W.A. alles tot en met Efil4zaggin. Nostalgie.quote:
Ben ik niet de vrouw van je dromen?quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Or maybe... Hey wait a minute. Aren't you...?
En later agent spelenquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niet z'n meest briljante nummer, wel het meest controversiële.
Hij heeft ook een leuk nummer over vrouwen. Is jaren later ook nog inspiratie gewees voor Jay Z.
godt 11quote:
Wat een hoop Thijsen in dit topicquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:18 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik heb al zijn platen.
En die van NWA ook.
Respect & Amerika in 1 zin gebruikenquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hij werd ook met respect behandeld. Maar als je claimt iemand te hebben vermoord, bewijs het dan ook.
Het gaat om de beeldvorming.quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:19 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nu praat je weer poep tijn. Niemand hier had het over Moslims
Welnee, hij's nog steeds hartstikke tof. Ik lig regelmatig in een deuk om z'n Twitteruitspraken.quote:
Je lult mooiquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:21 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik heb met beeld. Dus eigenlijk was ik sneller en slimmer.
En om zijn eegaquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Welnee, hij's nog steeds hartstikke tof. Ik lig regelmatig in een deuk om z'n Twitteruitspraken.
Amerika heeft geen respect.quote:
Doe es niet zo pessimistischquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Respect & Amerika in 1 zin gebruiken
Oh, op die manier. Ja, dat gebeurt.quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:21 schreef L-E het volgende:
[..]
Werk he. Er gaat daar wel eens iemand dood.
Coco!quote:
Dat zeg ik nergensquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, die organisatie heeft niks klaargespeeld. Al-Qaida is een hoax. Goed.
Make Love not Warquote:
Hij is toch getrouwd met een stripster?quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Coco!
En z'n hond Spartacus natuurlijk!
quote:
Nee, ik snap gewoon niet waarom die foto's niet worden vrijgegeven. Verder ga ik af op wat de overheden vrijgeven en hang ik daar mijn eigen oordelen aan vast, net als jij doet.quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:22 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat zeg ik nergens
Voor iemand die zich met rechtspraak bezighoudt ben jij wel kort door de bocht
Twelf Angry Men misschien eens kijken?
quote:
Kanye bedoel je?quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:24 schreef Godtje het volgende:
Maar het beste hiphop album van vorig jaar was toch van Kayne
quote:
Mr. Vocoder?quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:24 schreef Godtje het volgende:
Maar het beste hiphop album van vorig jaar was toch van Kayne
Hoho, ik zeg nergens dat hij onschuldig ISquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, ik snap gewoon niet waarom die foto's niet worden vrijgegeven. Verder ga ik af op wat de overheden vrijgeven en hang ik daar mijn eigen oordelen aan vast, net als jij doet.
Misschien heb jij gelijk en is hij onschuldig, misschien heb ik gelijk en is hij een rat.
even bij stilstaan.. verder is het een gewone werkdagquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:27 schreef Samzz het volgende:
Gaat iemand morgen nog Bevrijdingsdag vieren?
Je hebt gelijk.quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:26 schreef Godtje het volgende:
Vanwege dit soort verregaande discussies, overpeinzingen, etc etc begin ik mezelf serieus steeds vaker af te vragen of al die media en al die aandacht wel goed is.
Mensen zijn bezig met zoveel negativiteit. Waarom zoveel minuten, uren verspillen aan een mannetje in een baard. Is een ouderwets krantenbericht 1 week na gebeurtenis niet veel makkelijker? Dat we niet elke scheet weten?
Maar Godtje... dan houden we ons zelf dom.![]()
Is dat zo? En als dat zo is, draagt dit bij aan ons geluk? Is geluk niet waar het uiteindelijk om gaat in je leven? Geluk in de liefde, een goede gezondheid, gelukkig zijn met je vrienden en familie, etc
Wij saampjes toch?quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:27 schreef Samzz het volgende:
En toch vind ik Kanye wel te pruimenquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:27 schreef Techno het volgende:
Vocoder, het meest stomme en overgebruikte effect ooit.
Ik ben het helemaal met je eens. Ignorance is blissquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:26 schreef Godtje het volgende:
Vanwege dit soort verregaande discussies, overpeinzingen, etc etc begin ik mezelf serieus steeds vaker af te vragen of al die media en al die aandacht wel goed is.
Mensen zijn bezig met zoveel negativiteit. Waarom zoveel minuten, uren verspillen aan een mannetje in een baard. Is een ouderwets krantenbericht 1 week na gebeurtenis niet veel makkelijker? Dat we niet elke scheet weten?
Is dat zo? En als dat zo is, draagt dit bij aan ons geluk? Is geluk niet waar het uiteindelijk om gaat in je leven? Geluk in de liefde, een goede gezondheid, gelukkig zijn met je vrienden en familie, etc
Meeste van zijn nummers wel jaquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En toch vind ik Kanye wel te pruimen
Ik hoop mij te gaan bevrijden van ons waterbed, dus in die zin: ja.quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:27 schreef Samzz het volgende:
Ik vind er geen hol aan.quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En toch vind ik Kanye wel te pruimen
quote:
Van mij mogen ze vrijgegeven worden als bewijs. Zoals ik zei, vind ik het momenteel best twijfelachtig. Er wordt een bericht naar buiten gebracht en binnen een dag of twee is het lichaam verdwenen en wordt er geleurd met een foto die gefotoshopped lijkt, zogenaamd DNA materiaal en een vaag filmpje,quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:27 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hoho, ik zeg nergens dat hij onschuldig IS
Ik zeg dat hij onschuldig is TOTDAT het tegendeel is bewezen.
En wat betreft die foto's: Waarom zouden ze wat jou betreft wel of niet vrijgegeven moeten worden?
Fijn!quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:28 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik ben het helemaal met je eens. Ignorance is bliss
Er is te veel media, we krijgen te veel prikkels, we raken te makkelijk afgeleid van waar het wel om gaat. Ik denk dat ik af en toe aardig wereldvreemd ben, omdat ik ervoor kies om niet alle wereldellende te volgen. Mijn leven is zoveel mooier als ik me kan richten op de dingen die wél iets toevoegen: de dingen die je noemt inderdaad.quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:26 schreef Godtje het volgende:
Vrij op bevrijdingsdag? Dat ben ik sinds ik ben gaan werken niet meer geweest.quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:27 schreef Samzz het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |