quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:09 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Owh en de structuur van m'n ijs is goed, maar de smaak is verschrikkelijk
Dat is denk ik een discussie op zich.quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als je opdracht geeft voor al die aanslagen heb je dat recht wel verspeeld
Is er ooit bewezen dat hij dat heeft gedaan?quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hij heeft wel meer aanslagen gepleegd dan alleen 9/11quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:10 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Is er ooit bewezen dat hij dat heeft gedaan?
RIP aan de nabestaandenquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:11 schreef Godtje het volgende:
Een dood perenijsje
Ook geen prettig gezicht![]()
[ afbeelding ]
Dode mensen lijken allemaal op elkaar. Verschrikkelijk.quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zei ook niet dat ik het prettig vind. Ik heb er geen moeite mee.
Ja, zeker zonde. Maar goed, voor een eerste keer was het leukquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:10 schreef Godtje het volgende:
[..]
zonde.
Wel goed idee! Ik ga een perenijs pakken.
Ondanks dat Osama verschrikkelijk dingen heeft gedaan is en blijft hij een mens en die moet je met respect behandelen. Anders ben je net zo slecht als hem.quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Is dat ooit bewezen?quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hij heeft wel meer aanslagen gepleegd dan alleen 9/11
das er een om Bones op los te laten.. zie er al niet meer af dat het een peren- wasquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:11 schreef Godtje het volgende:
Een dood perenijsje
[ afbeelding ]
Kijk Tijn nu even heldhaftig voor zijn mening uitkomen!quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ondanks dat Osama verschrikkelijk dingen heeft gedaan is en blijft hij een mens en die moet je met respect behandelen. Anders ben je net zo slecht als hem.
En die had ZEKER een spoiler gemoetenquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:11 schreef Godtje het volgende:
Een dood perenijsje
[ afbeelding ]
Ik hou niet van groene thee. Laat staan groene thee ijs.quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:11 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, zeker zonde. Maar goed, voor een eerste keer was het leuk
Ik heb nu een ander basisrecept gevonden en nu ben ik nog op zoek naar matcha, want met zelf gezette groene thee werkt het dus niet
Oh, dat vind ik niet. Ze hebben wat gemeen, dat wel.quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:11 schreef L-E het volgende:
[..]
Dode mensen lijken allemaal op elkaar. Verschrikkelijk.
Denk niet dat we er aan hoeven te twijfelen dat Osama geen lieverdje was.quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:10 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Is er ooit bewezen dat hij dat heeft gedaan?
Net als neg.... ?quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:11 schreef L-E het volgende:
[..]
Dode mensen lijken allemaal op elkaar. Verschrikkelijk.
quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ondanks dat Osama verschrikkelijk dingen heeft gedaan is en blijft hij een mens en die moet je met respect behandelen. Anders ben je net zo slecht als hem.
Dat ze dood zijn? En over het algemeen er niet meer zo fris en fruitig uit zien?quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, dat vind ik niet. Ze hebben wat gemeen, dat wel.
negatievelingen!quote:
quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:12 schreef L-E het volgende:
Kijk Tijn nu even heldhaftig voor zijn mening uitkomen!
En Chinezen, ja. Als je goed kijkt kun je ze wel van elkaar onderscheiden, maar die gelaatstrekken, de manier waarop de rimpels eruit glijden als iemand rustig sterft, de kleur van de huid, de geur, origineel zijn ze in ieder geval niet, de doden.quote:
Haha, nee, ik wilde nu echt groentheeijs makenquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:12 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik hou niet van groene thee. Laat staan groene thee ijs.![]()
Of heb je dat altijd nodig?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |