Einde van de dag zal het je leven niet veranderen en zullen er altijd haters blijven.quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Van mij mogen ze vrijgegeven worden als bewijs. Zoals ik zei, vind ik het momenteel best twijfelachtig. Er wordt een bericht naar buiten gebracht en binnen een dag of twee is het lichaam verdwenen en wordt er geleurd met een foto die gefotoshopped lijkt, zogenaamd DNA materiaal en een vaag filmpje,
Overigens zou het het beste zijn als het lichaam aan de VN was overgedragen.
En is het bestaan van die trainingskampen niet voldoende bewijs voor zijn bedoelingen?
Doodeng!quote:
Dat misschien niet. Maar ik ben wel nieuwsgierig.quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:31 schreef Godtje het volgende:
[..]
Einde van de dag zal het je leven niet veranderen en zullen er altijd haters blijven.
Het is nooit genoeg! Zijn er foto's dan moet er een film zijn, is er een film dan moet er dna bewijs zijn, als er dna bewijs is dan moet hij op wereldtour samen met U2.
Zwollywood of Enschedequote:
En wie garandeert jou dan dat de vrijgegeven foto's niet zijn gemanipuleerd?quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Van mij mogen ze vrijgegeven worden als bewijs. Zoals ik zei, vind ik het momenteel best twijfelachtig. Er wordt een bericht naar buiten gebracht en binnen een dag of twee is het lichaam verdwenen en wordt er geleurd met een foto die gefotoshopped lijkt, zogenaamd DNA materiaal en een vaag filmpje,
Eenschquote:Overigens zou het het beste zijn als het lichaam aan de VN was overgedragen.
[quote]quote:En is het bestaan van die trainingskampen niet voldoende bewijs voor zijn bedoelingen?
Ik heb dat dus helemáál niet.quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat misschien niet. Maar ik ben wel nieuwsgierig.
quote:
Niemand. Daarom ben ik er nog wel benieuwd naar.quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:33 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En wie garandeert jou dan dat de vrijgegeven foto's niet zijn gemanipuleerd?
[..]
Eensch
[..]
[quote]
Dat zegt wat mij betreft slechts iets over intenties en die zijn wat mij betreft niet strafbaar.
Helaas is dat tegenwoordig alleen wettelijk gezien anders, dus wat dat betreft zou hij wel schuldig zijn ja. Daar zou ik me dan bij neerleggen, maar ben het er niet mee eens
Yup, net als met die stenengooiers van viaducten af enzoquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:30 schreef Godtje het volgende:
[..]
Fijn!![]()
En dan ben ik nog niet eens begonnen over herhalings effect van de media.
Vader moord hele gezin uit, kwestie van dagen/weken of de volgende.
De media hard roepen! Nee niks met ons te maken dat die man gek is. Nee we kunnen je niet hoofdelijk verantwoordelijk houden meneer de nos. Maar het is wel altijd heel toevallig dat ze verdomde vaak snel achter elkaar komen.
Was ik niet duidelijk?quote:
Iik ook niet. Het zal me aan m'n bevallige bipsje geoxideerd zijnquote:
Zit ik daar weer heel de avond mee in m'n hoofdquote:
Ja! Schiet het nu al eens op?quote:
bevallig nog wel? geloof er nix vanquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:35 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Iik ook niet. Het zal me aan m'n bevallige bipsje geoxideerd zijn
Ik was anders heel duidelijk toen ik zei dat ik Heineken niet moetquote:
Dat is jouw probleemquote:
*mompelt wat over uitzondering en regel*quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik was anders heel duidelijk toen ik zei dat ik Heineken niet moet
Maar waarom? Vraag je je dat wel eens af? Waarom ben je nieuwsgierig naar een man. Een vreemde man. Een man die je nog nooit hebt ontmoet. Een man die op geen enkele noemenswaardige manier je leven heeft aangeraakt of veranderd.quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat misschien niet. Maar ik ben wel nieuwsgierig.
ik wilde het meer als een uitdaging opstellen..quote:
Heb Kanon en Lentebok voor je staanquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik was anders heel duidelijk toen ik zei dat ik Heineken niet moet
Ik heb dat niet zo. Realiseer me wel altijd dat wij het hier in Nederland echt extreem goed hebben.quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:36 schreef L-E het volgende:
Ik kan ook niet zo goed tegen te veel slecht nieuws hoor. Foto's van dode mensen raken me, beelden van een tsunami maken me overstuur, ik moet mezelf daarin beschermen omdat ik anders echt het leed van heel de wereld op mijn schouders neem. En aangezien ik het niet zelf op kan lossen, laat ik het gaan.
Tonight, hip-hop night?quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:36 schreef MissMSX het volgende:
Zit ik daar weer heel de avond mee in m'n hoofd
Dan had je dat moeten doen he.quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:38 schreef clevy het volgende:
[..]
ik wilde het meer als een uitdaging opstellen..
* missbehavin schudt haar haren los en zet een zoetgevooisd 'kumbaya' inquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:37 schreef L-E het volgende:
MissTosti, het is weer tijd voor de bloemen in ons haar geloof ik
het is nooit te laat om bij te sturenquote:
Ik luister toch nietquote:
Make love, not war.quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
* missbehavin schudt haar haren los en zet een zoetgevooisd 'kumbaya' in
quote:
Soms welquote:
Dat zeik net alquote:
Het is niet dat ik wakker lig van elke nieuwsbericht, maar me ergens instorten zoals ik toch veel mensen zie doen kan ik niet. Dan wordt het veel te echt, en dat slaat nergens op, want het ís voor andere mensen realiteit, maar toch.. er hangt zoveel negativiteit omheen, al die ellende. Ik wil zo graag dat iedereen lief is voor elkaar.quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:38 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik heb dat niet zo. Realiseer me wel altijd dat wij het hier in Nederland echt extreem goed hebben.
bij gebrek aan het eerste, ga ik maar virtueel het 2e doenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
Waarom moet ik mij verantwoorden? Ik ben gewoon nieuwsgierig, nieuwsgierigheid is niet altijd te verklaren. Ik vind het gewoon interessant. Zo zal jij ook je interesses hebben en dingen waar je meer van wilt weten en waar je door wordt geraakt.quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:37 schreef Godtje het volgende:
[..]
Maar waarom? Vraag je je dat wel eens af? Waarom ben je nieuwsgierig naar een man. Een vreemde man. Een man die je nog nooit hebt ontmoet. Een man die op geen enkele noemenswaardige manier je leven heeft aangeraakt of veranderd.
Een man waarin je geintresseerd bent omdat de televisie er voor heeft gekozen om deze man een symbool te maken van een aanslag. Als dit was gebeurd in .... 1950 zonder internet/televisie en dit niet meer was dan een artikeltje in de krant eens in de 4 maanden van 30 regels was dezelfde interesse er dan ook geweest?
Laat het gaan zou ik denken.
Ik kan er best over mee praten. Ik weet wie hij is en wat hij heeft gedaan.
Of hij nu wel op de foto komt of niet. Of ze hem in de zee hebben gedumpt of niet.
Volgens mij is het nog gezonder om je af te vragen wie het songfestival gaat winnen. IN elk geval een positief iets.
quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:37 schreef Godtje het volgende:
[..]
Maar waarom? Vraag je je dat wel eens af? Waarom ben je nieuwsgierig naar een man. Een vreemde man. Een man die je nog nooit hebt ontmoet. Een man die op geen enkele noemenswaardige manier je leven heeft aangeraakt of veranderd.
Een man waarin je geintresseerd bent omdat de televisie er voor heeft gekozen om deze man een symbool te maken van een aanslag. Als dit was gebeurd in .... 1950 zonder internet/televisie en dit niet meer was dan een artikeltje in de krant eens in de 4 maanden van 30 regels was dezelfde interesse er dan ook geweest?
Laat het gaan zou ik denken.
Ik kan er best over mee praten. Ik weet wie hij is en wat hij heeft gedaan.
Of hij nu wel op de foto komt of niet. Of ze hem in de zee hebben gedumpt of niet.
Volgens mij is het nog gezonder om je af te vragen wie het songfestival gaat winnen. IN elk geval een positief iets.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |