Einde van de dag zal het je leven niet veranderen en zullen er altijd haters blijven.quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Van mij mogen ze vrijgegeven worden als bewijs. Zoals ik zei, vind ik het momenteel best twijfelachtig. Er wordt een bericht naar buiten gebracht en binnen een dag of twee is het lichaam verdwenen en wordt er geleurd met een foto die gefotoshopped lijkt, zogenaamd DNA materiaal en een vaag filmpje,
Overigens zou het het beste zijn als het lichaam aan de VN was overgedragen.
En is het bestaan van die trainingskampen niet voldoende bewijs voor zijn bedoelingen?
Doodeng!quote:
Dat misschien niet. Maar ik ben wel nieuwsgierig.quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:31 schreef Godtje het volgende:
[..]
Einde van de dag zal het je leven niet veranderen en zullen er altijd haters blijven.
Het is nooit genoeg! Zijn er foto's dan moet er een film zijn, is er een film dan moet er dna bewijs zijn, als er dna bewijs is dan moet hij op wereldtour samen met U2.
Zwollywood of Enschedequote:
En wie garandeert jou dan dat de vrijgegeven foto's niet zijn gemanipuleerd?quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Van mij mogen ze vrijgegeven worden als bewijs. Zoals ik zei, vind ik het momenteel best twijfelachtig. Er wordt een bericht naar buiten gebracht en binnen een dag of twee is het lichaam verdwenen en wordt er geleurd met een foto die gefotoshopped lijkt, zogenaamd DNA materiaal en een vaag filmpje,
Eenschquote:Overigens zou het het beste zijn als het lichaam aan de VN was overgedragen.
[quote]quote:En is het bestaan van die trainingskampen niet voldoende bewijs voor zijn bedoelingen?
Ik heb dat dus helemáál niet.quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat misschien niet. Maar ik ben wel nieuwsgierig.
quote:
Niemand. Daarom ben ik er nog wel benieuwd naar.quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:33 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En wie garandeert jou dan dat de vrijgegeven foto's niet zijn gemanipuleerd?
[..]
Eensch
[..]
[quote]
Dat zegt wat mij betreft slechts iets over intenties en die zijn wat mij betreft niet strafbaar.
Helaas is dat tegenwoordig alleen wettelijk gezien anders, dus wat dat betreft zou hij wel schuldig zijn ja. Daar zou ik me dan bij neerleggen, maar ben het er niet mee eens
Yup, net als met die stenengooiers van viaducten af enzoquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:30 schreef Godtje het volgende:
[..]
Fijn!![]()
En dan ben ik nog niet eens begonnen over herhalings effect van de media.
Vader moord hele gezin uit, kwestie van dagen/weken of de volgende.
De media hard roepen! Nee niks met ons te maken dat die man gek is. Nee we kunnen je niet hoofdelijk verantwoordelijk houden meneer de nos. Maar het is wel altijd heel toevallig dat ze verdomde vaak snel achter elkaar komen.
Was ik niet duidelijk?quote:
Iik ook niet. Het zal me aan m'n bevallige bipsje geoxideerd zijnquote:
Zit ik daar weer heel de avond mee in m'n hoofdquote:
Ja! Schiet het nu al eens op?quote:
bevallig nog wel? geloof er nix vanquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:35 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Iik ook niet. Het zal me aan m'n bevallige bipsje geoxideerd zijn
Ik was anders heel duidelijk toen ik zei dat ik Heineken niet moetquote:
Dat is jouw probleemquote:
*mompelt wat over uitzondering en regel*quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik was anders heel duidelijk toen ik zei dat ik Heineken niet moet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |