Niet spannend, wel ontzettend lekker.quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:10 schreef Techno het volgende:
[..]
Zo spannend is een bakje vla met een gekarameliseerd suikerlaagje eroverheen nu ook weer niet.
Huuuuuuuuuuuuuuuuuuuuquote:Op woensdag 4 mei 2011 22:11 schreef Godtje het volgende:
[..]
Die heeft even zijn naam ingekort tot Adams omdat iedereen anders dacht dat hij Brian May was?
quote:
Ze waren flink gemarineerd.quote:
Ze waren niet puur, dus eerlijk gezegd weet ik niet hoe ze dan smakenquote:
In Japan?quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ze waren flink gemarineerd.Was erg lekker inderdaad.
Ja zeg, help jij ff m'n herinneringen om zeepquote:Op woensdag 4 mei 2011 22:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat doet mij denken aan een begrafenis van iemand die veel te jong is dood gegaan. Gegrepen door een trein bij een onbewaakte overgang. Ik vond het al een zaadnummer en vanaf toen helemaal.
quote:
Ik herhaal mezelf, maar: dat heb ik helemáál niet.quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:14 schreef Samzz het volgende:
Ik wil graag naar Bryan Adams bij Concert by the Sea
quote:
Wat zij zegt!quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:15 schreef L-E het volgende:
Ik herhaal mezelf, maar: dat heb ik helemáál niet.
Dacht het wel. Het is lekker hoor, maar hemels. Nou, nee.quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:11 schreef L-E het volgende:
Dan heb jij nooit echt goede gehad, dat is hemels.
Ik heb ook wel eens iets niet wat jij wel hebt.quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:15 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik herhaal mezelf, maar: dat heb ik helemáál niet.
De graten worden niet zacht neem ik aan van marineren? Van een zachte vis of iets?quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:15 schreef MissMSX het volgende:
[..]
De 24 uur in marinade gekookte vis was ook zalig. Met graten en al te eten
Ehm. Ok.quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens iets niet wat jij wel hebt.
Zal ik de dooddoener er maar ingooien?quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:15 schreef Techno het volgende:
[..]
Dacht het wel. Het is lekker hoor, maar hemels. Nou, nee.
Wacht maar tot je die van mijn broer proeft.quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:15 schreef Techno het volgende:
[..]
Van het marineren niet, maar van het 24 uur komen welquote:Op woensdag 4 mei 2011 22:17 schreef Godtje het volgende:
[..]
De graten worden niet zacht neem ik aan van marineren? Van een zachte vis of iets?
Dan kunnen we FOK wel opdoeken.quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:18 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zal ik de dooddoener er maar ingooien?
Over smaak valt niet te twisten
Dan kookt het toch helemaal kapot? Want vis is zo gaar.quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:15 schreef MissMSX het volgende:
De 24 uur in marinade gekookte vis was ook zalig. Met graten en al te eten
Precies mijn reactie in gedachten toen ik jouw reactie op mijn post las.quote:
Gaat lukkenquote:Op woensdag 4 mei 2011 22:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Moet je me wel eerst de kast uit krijgen he!
En nog voor de kogelvis gegaan?quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:18 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Van het marineren niet, maar van het 24 uur komen wel
Was overigens een honing-soja-saus (met nog iets, maar weet niet meer wat). zelfde als die van de bijeneitjes
Ja, weet ik veel! Bel de kok ofzoquote:Op woensdag 4 mei 2011 22:18 schreef Techno het volgende:
[..]
Dan kookt het toch helemaal kapot? Want vis is zo gaar.
Goed.quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Precies mijn reactie in gedachten toen ik jouw reactie op mijn post las.
Ja als je zo gaat beginnen ga ik het wel met vrouwen aanleggen jaquote:Op woensdag 4 mei 2011 22:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Gaat lukken
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Misschien heeft het 24 uur in marinade gelegen en is het daarna gekookt.quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:18 schreef Techno het volgende:
[..]
Dan kookt het toch helemaal kapot? Want vis is zo gaar.
Dat mag jij vinden, fijn he.quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:15 schreef Techno het volgende:
[..]
Alleen om de kast open te krijgen hoorquote:Op woensdag 4 mei 2011 22:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja als je zo gaat beginnen ga ik het wel met vrouwen aanleggen ja
Heb je dat nog niet gedaan? Waarom loop je mij dan zo schaamteloos te versieren? Omdat ik toch niet hap?quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja als je zo gaat beginnen ga ik het wel met vrouwen aanleggen ja
Ja dat zeg je nu. Ik geloof je niet meer.quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Alleen om de kast open te krijgen hoor
quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:21 schreef L-E het volgende:
[..]
Heb je dat nog niet gedaan? Waarom loop je mij dan zo schaamteloos te versieren? Omdat ik toch niet hap?
Azie made you a better man.quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:19 schreef Godtje het volgende:
[..]
We kunnen interesses delen en goede gesprekken met elkaar voeren.
quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Misschien heeft het 24 uur in marinade gelegen en is het daarna gekookt.
Gevaarlijke vraag: wat voor vis was het?quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:22 schreef MissMSX het volgende:
[..]Het was echt 24 uur gekookt.
Het was ook echt suuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuperzacht.
Niet in de gelegenheid geweest sowieso. We hebben het niet opgezocht en zijn het niet toevallig tegengekomen.quote:
Geen ideequote:
Je denkt dat je iemand kent, gaat-ie ineens aardig doen!quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:22 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat in elk geval
Kennelijk ben je er niet blij mee
Ik weet ook niet of ik het zou doen. Zou van mijn bui afhangen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:22 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Niet in de gelegenheid geweest sowieso. We hebben het niet opgezocht en zijn het niet toevallig tegengekomen.
Maar ik zou het ook niet doen. Het zou voor mij niets toevoegen
Wil je een keertje meeten?quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:22 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat in elk geval
Kennelijk ben je er niet blij mee
Okequote:Op woensdag 4 mei 2011 22:22 schreef MissMSX het volgende:
[..]Het was echt 24 uur gekookt.
Het was ook echt suuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuperzacht.
Was ik altijd al.quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:23 schreef L-E het volgende:
[..]
Je denkt dat je iemand kent, gaat-ie ineens aardig doen!
Hoe komen die graten dan boterzacht?quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:23 schreef Techno het volgende:
[..]
Het zal wel 24 uur in de marinade hebben gelegen. Want 24 uur lang koken lijkt me heel sterk.
Kogelvis is toch al lang niet giftig meer tegenwoordig? Ze kweken ze zonder gif, dacht ik.quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:23 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik weet ook niet of ik het zou doen. Zou van mijn bui afhangen.
Al is het wel iets mythisch voor mij.
We hebben nog plannen lopen voor meet met Rip, HW, Kluts en ik.quote:
Wat maakt het muthisch voor jou?quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:23 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik weet ook niet of ik het zou doen. Zou van mijn bui afhangen.
Al is het wel iets mythisch voor mij.
Ja, maar nu laat je het ook zienquote:
What's the fun in that?quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kogelvis is toch al lang niet giftig meer tegenwoordig? Ze kweken ze zonder gif, dacht ik.
Klinkt als een laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaangetermijnietsquote:Op woensdag 4 mei 2011 22:24 schreef Godtje het volgende:
[..]
We hebben nog plannen lopen voor meet met Rip, HW, Kluts en ik.
Ik zou er in elk geval geen problemen mee hebben als jij en Erwin daar ook bij zijn.
Weekmakersquote:Op woensdag 4 mei 2011 22:25 schreef Techno het volgende:
[..]
Weet ik veel wat er allemaal in die marinade zit?
Woorden uit de mond.quote:
Het zou in Mei gebeuren. Maar dat zie ik niet zo snel meer gebeuren in deze maand.quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:26 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Klinkt als een laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaangetermijniets
True. Waar is Kluts als je haar nodig hebt.quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:27 schreef Godtje het volgende:
Het zou in Mei gebeuren. Maar dat zie ik niet zo snel meer gebeuren in deze maand.
Het plan was wanneer ik terug was en dat is nu.
In de Lonely Planet van Japan staat daar een prachtig verhaal over.quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:26 schreef Godtje het volgende:
En mythisch voor mij omdat het een mooi verhaal is, een mooi ambacht en een skill om het te kunnen bereiden en dat je daar toch zal zitten bij elke hap..... is het mijn laatste.... spannend.
Jouw naam stond niet op de lijst!quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:27 schreef Techno het volgende:
[..]
True. Waar is Kluts als je haar nodig hebt.
Hmmm, kan me er niets bij voorstellenquote:Op woensdag 4 mei 2011 22:26 schreef Godtje het volgende:
[..]
Woorden uit de mond.
En mythisch voor mij omdat het een mooi verhaal is, een mooi ambacht en een skill om het te kunnen bereiden en dat je daar toch zal zitten bij elke hap..... is het mijn laatste.... spannend.
Ja, da's volgend jaar ook nogquote:Op woensdag 4 mei 2011 22:27 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het zou in Mei gebeuren. Maar dat zie ik niet zo snel meer gebeuren in deze maand.
Het plan was wanneer ik terug was en dat is nu.
Allemaal?quote:
Dan heb je net je ticket eruit vrees ik.quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:29 schreef L-E het volgende:
Ik wil nog steeds op wereldreis met Peuter. Nog geen geld voor. Misschien koop ik een ticket naar Thailand en verkoop ik hem daar, heb ik genoeg geld voor de rest van mijn reis.
Moet je wel opschieten, hoe langer je wacht, hoe meer hij in waarde daalt. En straks krijg je de onderwijsinspectie achter je aan.quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:29 schreef L-E het volgende:
Ik wil nog steeds op wereldreis met Peuter. Nog geen geld voor. Misschien koop ik een ticket naar Thailand en verkoop ik hem daar, heb ik genoeg geld voor de rest van mijn reis.
Ik denk dat je er hier meer voor kan vangen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:29 schreef L-E het volgende:
Precies, groot aanbod in kleine jongetjes aldaar. Kun je beter ergens anders verkopen.quote:
Ik ben nog niet zo thuis in de kinderhandel.quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:30 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik denk dat je er hier meer voor kan vangen.
Pas als hij vijf is!quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Moet je wel opschieten, hoe langer je wacht, hoe meer hij in waarde daalt. En straks krijg je de onderwijsinspectie achter je aan.
Hardlyquote:
Indiaquote:Op woensdag 4 mei 2011 22:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Precies, groot aanbod in kleine jongetjes aldaar. Kun je beter ergens anders verkopen.
Klopt.quote:
Dat zeg ik, niet te lang wachtenquote:
Er stond vandaag nog een artikel op Fok. Jongetjes zijn daar gewildquote:
Nou, doe dat dan gewoon!quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:32 schreef Godtje het volgende:
[..]
Klopt.![]()
Het was eigenlijk meer dat ik gewoon nog een keer met rip zou gaan borrelen.
Als het te veel geregel gaat worden gaat de lol er meestal ook al vanaf. Het moet vooral makkelijk bij me zijn. En Rip kan ik gewoon easy opzoeken voor een borrel.
Jij bent er ook één dat je het op waarde kan beoordelen?quote:
Doe dan die met die clip met Keanuquote:
quote:
Als er nog geen foto van haar lijk is vrijgegeven wel.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |