Okequote:Op woensdag 4 mei 2011 22:22 schreef MissMSX het volgende:
[..]Het was echt 24 uur gekookt.
Het was ook echt suuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuperzacht.
Was ik altijd al.quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:23 schreef L-E het volgende:
[..]
Je denkt dat je iemand kent, gaat-ie ineens aardig doen!
Hoe komen die graten dan boterzacht?quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:23 schreef Techno het volgende:
[..]
Het zal wel 24 uur in de marinade hebben gelegen. Want 24 uur lang koken lijkt me heel sterk.
Kogelvis is toch al lang niet giftig meer tegenwoordig? Ze kweken ze zonder gif, dacht ik.quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:23 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik weet ook niet of ik het zou doen. Zou van mijn bui afhangen.
Al is het wel iets mythisch voor mij.
We hebben nog plannen lopen voor meet met Rip, HW, Kluts en ik.quote:
Wat maakt het muthisch voor jou?quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:23 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik weet ook niet of ik het zou doen. Zou van mijn bui afhangen.
Al is het wel iets mythisch voor mij.
Ja, maar nu laat je het ook zienquote:
What's the fun in that?quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kogelvis is toch al lang niet giftig meer tegenwoordig? Ze kweken ze zonder gif, dacht ik.
Klinkt als een laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaangetermijnietsquote:Op woensdag 4 mei 2011 22:24 schreef Godtje het volgende:
[..]
We hebben nog plannen lopen voor meet met Rip, HW, Kluts en ik.
Ik zou er in elk geval geen problemen mee hebben als jij en Erwin daar ook bij zijn.
Weekmakersquote:Op woensdag 4 mei 2011 22:25 schreef Techno het volgende:
[..]
Weet ik veel wat er allemaal in die marinade zit?
Woorden uit de mond.quote:
Het zou in Mei gebeuren. Maar dat zie ik niet zo snel meer gebeuren in deze maand.quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:26 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Klinkt als een laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaangetermijniets
True. Waar is Kluts als je haar nodig hebt.quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:27 schreef Godtje het volgende:
Het zou in Mei gebeuren. Maar dat zie ik niet zo snel meer gebeuren in deze maand.
Het plan was wanneer ik terug was en dat is nu.
In de Lonely Planet van Japan staat daar een prachtig verhaal over.quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:26 schreef Godtje het volgende:
En mythisch voor mij omdat het een mooi verhaal is, een mooi ambacht en een skill om het te kunnen bereiden en dat je daar toch zal zitten bij elke hap..... is het mijn laatste.... spannend.
Jouw naam stond niet op de lijst!quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:27 schreef Techno het volgende:
[..]
True. Waar is Kluts als je haar nodig hebt.
Hmmm, kan me er niets bij voorstellenquote:Op woensdag 4 mei 2011 22:26 schreef Godtje het volgende:
[..]
Woorden uit de mond.
En mythisch voor mij omdat het een mooi verhaal is, een mooi ambacht en een skill om het te kunnen bereiden en dat je daar toch zal zitten bij elke hap..... is het mijn laatste.... spannend.
Ja, da's volgend jaar ook nogquote:Op woensdag 4 mei 2011 22:27 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het zou in Mei gebeuren. Maar dat zie ik niet zo snel meer gebeuren in deze maand.
Het plan was wanneer ik terug was en dat is nu.
Allemaal?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |