Dan heb je net je ticket eruit vrees ik.quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:29 schreef L-E het volgende:
Ik wil nog steeds op wereldreis met Peuter. Nog geen geld voor. Misschien koop ik een ticket naar Thailand en verkoop ik hem daar, heb ik genoeg geld voor de rest van mijn reis.
Moet je wel opschieten, hoe langer je wacht, hoe meer hij in waarde daalt. En straks krijg je de onderwijsinspectie achter je aan.quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:29 schreef L-E het volgende:
Ik wil nog steeds op wereldreis met Peuter. Nog geen geld voor. Misschien koop ik een ticket naar Thailand en verkoop ik hem daar, heb ik genoeg geld voor de rest van mijn reis.
Ik denk dat je er hier meer voor kan vangen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:29 schreef L-E het volgende:
Precies, groot aanbod in kleine jongetjes aldaar. Kun je beter ergens anders verkopen.quote:
Ik ben nog niet zo thuis in de kinderhandel.quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:30 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik denk dat je er hier meer voor kan vangen.
Pas als hij vijf is!quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Moet je wel opschieten, hoe langer je wacht, hoe meer hij in waarde daalt. En straks krijg je de onderwijsinspectie achter je aan.
Hardlyquote:
Indiaquote:Op woensdag 4 mei 2011 22:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Precies, groot aanbod in kleine jongetjes aldaar. Kun je beter ergens anders verkopen.
Klopt.quote:
Dat zeg ik, niet te lang wachtenquote:
Er stond vandaag nog een artikel op Fok. Jongetjes zijn daar gewildquote:
Nou, doe dat dan gewoon!quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:32 schreef Godtje het volgende:
[..]
Klopt.![]()
Het was eigenlijk meer dat ik gewoon nog een keer met rip zou gaan borrelen.
Als het te veel geregel gaat worden gaat de lol er meestal ook al vanaf. Het moet vooral makkelijk bij me zijn. En Rip kan ik gewoon easy opzoeken voor een borrel.
Jij bent er ook één dat je het op waarde kan beoordelen?quote:
Doe dan die met die clip met Keanuquote:
quote:
Als er nog geen foto van haar lijk is vrijgegeven wel.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |