Ik wil mijn eigen Air, geen second hand Airquote:
quote:Op donderdag 5 mei 2011 09:42 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Als ze 65 is en moederziel alleen aan het wegkwijnen is dan zal ze nog terugdenken aan deze dag.
Tsk, jij bent ook niet bepaald onbevlekt meer.quote:Op donderdag 5 mei 2011 09:42 schreef missbehavin het volgende:
Ik wil mijn eigen Air, geen second hand Air
Dan weet ze dat al lang niet meer.quote:Op donderdag 5 mei 2011 09:42 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Als ze 65 is en moederziel alleen aan het wegkwijnen is dan zal ze nog terugdenken aan deze dag.
quote:Op donderdag 5 mei 2011 09:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tsk, jij bent ook niet bepaald onbevlekt meer.
Dat is dan weer een voordeelquote:Op donderdag 5 mei 2011 09:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan weet ze dat al lang niet meer.
Alcohol doet je een hoop vergeten
Dat zegt meer over jou dan over mij schatjequote:Op donderdag 5 mei 2011 09:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik bedoel maar. Jij hebt je er bij neergelegd dat je niet te kieskeurig kan zijn.
Ochtendhumeurtje vandaag?quote:Op donderdag 5 mei 2011 09:42 schreef rival het volgende:
1 bijzonder goedemorgen mijn gewaardeerde medesingles
Jepquote:
Dat was vast niet voldoende om het levende bewijs van je moederschap weg te poetsen.quote:Op donderdag 5 mei 2011 09:44 schreef missbehavin het volgende:
En ik heb nog wel gedoucht vanmorgen..
Kruip nog maar even tegen die fles aan. Dat is blijkbaar alle liefde die je nu wilt accepterenquote:
Mag ik mee drinken dan? En zombiefilms kijken?quote:
quote:Op donderdag 5 mei 2011 09:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat was vast niet voldoende om het levende bewijs van je moederschap weg te poetsen.
Laat dat jochie dan ook ff lekker rustig wakker worden.quote:Op donderdag 5 mei 2011 09:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee dat niet. Hoewel hij met zijn onzettende ochtendhumeur vanmorgen best even weggepoetst had mogen worden
Tuurlijk, net zolang tot we zelf zombies zijn! Oh that reminds me, moet The Crazies nog kijkenquote:Op donderdag 5 mei 2011 09:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Mag ik mee drinken dan? En zombiefilms kijken?
Dat had ie! Maar blijkbaar niet genoeg! Terwijl ik nog wel kampioentjes voor 'm gebakken had en gesmeerd.. liep ie nog te mopperen dat ze koud waren tegen de tijd dat hij eens naar beneden kwam.quote:Op donderdag 5 mei 2011 09:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Laat dat jochie dan ook ff lekker rustig wakker worden.
Kampioentjes?quote:Op donderdag 5 mei 2011 09:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat had ie! Maar blijkbaar niet genoeg! Terwijl ik nog wel kampioentjes voor 'm gebakken had en gesmeerd.. liep ie nog te mopperen dat ze koud waren tegen de tijd dat hij eens naar beneden kwam.
Oh, dus omdat ik geen getrouwde man wil, ligt het weer aan mij?quote:Op donderdag 5 mei 2011 09:45 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Kruip nog maar even tegen die fles aan. Dat is blijkbaar alle liefde die je nu wilt accepteren
Soort ovenbroodjes.quote:
Dan heb je het niet goed getimed.quote:Op donderdag 5 mei 2011 09:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat had ie! Maar blijkbaar niet genoeg! Terwijl ik nog wel kampioentjes voor 'm gebakken had en gesmeerd.. liep ie nog te mopperen dat ze koud waren tegen de tijd dat hij eens naar beneden kwam.
nah,.. inruilen moet je doen naar nieuw model, niet een versletenquote:Op donderdag 5 mei 2011 09:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh, dus omdat ik geen getrouwde man wil, ligt het weer aan mij?
Inderdaadquote:Op donderdag 5 mei 2011 09:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh, dus omdat ik geen getrouwde man wil, ligt het weer aan mij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |