Oi fuck, daar komt ook weer zo´n epilepsie aanval veroorzakende film van uit....quote:
Vicariously babyquote:Op donderdag 5 mei 2011 10:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dus je wil een beetje parasiteren op onze geweldige levens
Maar je staat bij mij nooit in de filequote:Op donderdag 5 mei 2011 10:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Seksueel verkeer klinkt dan wel meteen zo.... druk
quote:Op donderdag 5 mei 2011 10:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maar je staat bij mij nooit in de file
Die van mij is nog onschuldig, jij zwaait meteen met enge zwaarden.quote:
Niks engs aanquote:Op donderdag 5 mei 2011 10:59 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Die van mij is nog onschuldig, jij zwaait meteen met enge zwaarden.
quote:Op donderdag 5 mei 2011 10:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oi fuck, daar komt ook weer zo´n epilepsie aanval veroorzakende film van uit....
Vond de films echt bagger.quote:Op donderdag 5 mei 2011 10:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oi fuck, daar komt ook weer zo´n epilepsie aanval veroorzakende film van uit....
Ik moet alles wel kijken, voor kleine manquote:
Deel 1 vond ik wel oke. Deel 2 was een schaamteloze puberale michael bay filmquote:Op donderdag 5 mei 2011 10:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik kijk ze ook wel, want ja Transformers.quote:Op donderdag 5 mei 2011 11:04 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik moet alles wel kijken, voor kleine man
Het is vast een Transformer!quote:Op donderdag 5 mei 2011 10:59 schreef missbehavin het volgende:
Ik heb vast een slecht geweten, de frankeermachine begon ineens uit zichzelf lawaai te maken, ik zat bijna tegen het plafond van schrik.
Dat dacht ik!quote:
Wat doe jij met zwaarden?quote:
Voornamelijk mee trainen.quote:
Wat voor zwaarden?quote:Op donderdag 5 mei 2011 11:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Voornamelijk mee trainen.
Zoek nog steeds een geschikt slachtoffer om het in de praktijk te brengen.
Heb je dan ook kendo gedaan of dat niet?quote:Op donderdag 5 mei 2011 11:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Voornamelijk mee trainen.
Zoek nog steeds een geschikt slachtoffer om het in de praktijk te brengen.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |