Ik vind Christian Bale echt een briljante Batmanquote:
Een soort Patrick Bateman, maar nu met een geweten en andere gadgetsquote:Op donderdag 5 mei 2011 10:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind Christian Bale echt een briljante Batman![]()
Nou kom eens met een interesant onderwerp danquote:Op donderdag 5 mei 2011 10:48 schreef missbehavin het volgende:
Zeg mannen, hoe sexy jullie ook zijn als comic nerds, nu mag het wel weer ergens anders over gaan.
Ja. We hebben Kluts al een tijdje niet meer gezien. Je hebt haar toch niet met haar schaamlippen aan het parket vast geniet?quote:
Klutsie is heel erg druk op haar werk, vandaar dat ze hier vrijwel niet meer is.quote:Op donderdag 5 mei 2011 10:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja. We hebben Kluts al een tijdje niet meer gezien. Je hebt haar toch niet met haar schaamlippen aan het parket vast geniet?
Komen ze:quote:Op donderdag 5 mei 2011 10:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ken dus geen enkel van de personages die je nu noemt
quote:Op donderdag 5 mei 2011 10:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nou kom eens met een interesant onderwerp dan
Oh je wilde het weer helemaal op ons afschuivenquote:Op donderdag 5 mei 2011 10:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja eh, moet ik dat ook nog doen?
Een vrouw met de juiste prioriteiten, jij treft het maarquote:Op donderdag 5 mei 2011 10:50 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Klutsie is heel erg druk op haar werk, vandaar dat ze hier vrijwel niet meer is.
En s'avonds heeft ze betere dingen te doen natuurlijk.
´Hoi, neuken dan maar?´ is altijd wel een goede binnenkomer hier.quote:Op donderdag 5 mei 2011 10:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja eh, moet ik dat ook nog doen?
quote:Op donderdag 5 mei 2011 10:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh je wilde het weer helemaal op ons afschuiven
quote:
Ach je bouwt het iig mooi op. Eerst vragen of ik wil daten en dan pas of ik wil neukenquote:Op donderdag 5 mei 2011 10:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
´Hoi, neuken dan maar?´ is altijd wel een goede binnenkomer hier.
Oh wacht, gaan we het over Transformer helmen met stemvervormers hebben?quote:
Ja dacht dat je een perfect onderwerp had gevonden en dat even met ons wilde delen.quote:
quote:Op donderdag 5 mei 2011 10:56 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh wacht, gaan we het over Transformer helmen met stemvervormers hebben?
Je wéét dat ik geen leven hebquote:Op donderdag 5 mei 2011 10:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja dacht dat je een perfect onderwerp had gevonden en dat even met ons wilde delen.
Valt weer tegen
Soms, héél soms weet je, ben ik een heer in het seksueel verkeer.quote:Op donderdag 5 mei 2011 10:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ach je bouwt het iig mooi op. Eerst vragen of ik wil daten en dan pas of ik wil neuken
Die heb ik niet.quote:Op donderdag 5 mei 2011 10:56 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh wacht, gaan we het over Transformer helmen met stemvervormers hebben?
Seksueel verkeer klinkt dan wel meteen zo.... drukquote:Op donderdag 5 mei 2011 10:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Soms, héél soms weet je, ben ik een heer in het seksueel verkeer.
quote:Op donderdag 5 mei 2011 10:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Die heb ik niet.
Verder wil ik het best over Transformers hebben.
Of over Star Wars
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |