Oh maar dat is ookquote:
quote:Op donderdag 5 mei 2011 10:22 schreef Ang3l het volgende:
Op de tekenfilm en de films na heb ik Spiderman nooit echt gevolgd. Na Hulk vind ik dat 1 van de minste
quote:Op donderdag 5 mei 2011 10:23 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
http://www.kerknieuws.nl/nieuws.asp?oId=20235
Daar gaat zijn levenswerkquote:Na zeventig jaar Bijbelstudie is Harold Camping ervan overtuigd.
Volgens mij is dat alleen geweest in de Ultimate Spiderman reeks.quote:Op donderdag 5 mei 2011 10:20 schreef PBateman1978 het volgende:
Maarre Ang3l, vertel, sinds wanneer is Eddie Brock Venom niet meer, en waarom is Flash Thompson het nu ?
[..]
Nee hoor, 21 mei al.
Ja, Bijbelstudiequote:Op donderdag 5 mei 2011 10:23 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
http://www.kerknieuws.nl/nieuws.asp?oId=20235
The Walking Dead is briljant, en Watchmen en League of Extraordinary Gentlemen zijn favorietenquote:
Tegenwoordig schijnt ie er zo uit te zien :quote:Op donderdag 5 mei 2011 10:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Volgens mij is dat alleen geweest in de Ultimate Spiderman reeks.
Niet in de reguliere serie.
Er staat me in ieder geval vaag iets van bij.
Ielquote:Op donderdag 5 mei 2011 10:30 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Tegenwoordig schijnt ie er zo uit te zien :
[ afbeelding ]
Meh.
Ik vind het niks.quote:Op donderdag 5 mei 2011 10:30 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Tegenwoordig schijnt ie er zo uit te zien :
[ afbeelding ]
Meh.
Ik hou niet zo van DCquote:Op donderdag 5 mei 2011 10:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Chris Evans is dat toch?
Fantastic Four kan niet gecombineerd worden, want Fox heeft de filmrechten op die personages, terwijl de laatste Marvel films allemaal door henzelf geproduceerd zijn.
Ik ben benieuwd wat het gaat worden. Van Captain America heb ik niet zulke hoge verwachtingen. Vond het in de comics zo´n goody-good-do. Maar we zullen zien. Ik vind dat namelijk ook van Superman, maar de volgende Superman film wordt geregisseerd door Zack Snyder.
Ik heb superman dus nooit wat gevonden.quote:Op donderdag 5 mei 2011 10:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van DC
Maar die zijn met iets soortgelijks bezig he... Justice League of America. Met batman, Superman en Wonder Woman o.a.
Eerst dacht ik: neeeeee!quote:Op donderdag 5 mei 2011 10:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
First Class lijkt me erg cool worden. Twee top acteurs voor de hoofdrollen, en mutants met Cuba Crisis. I Liketm
Batmanquote:Op donderdag 5 mei 2011 10:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van DC
Maar die zijn met iets soortgelijks bezig he... Justice League of America. Met batman, Superman en Wonder Woman o.a.
John F. Kennedy versus Eric Lensherr. Awesomequote:Op donderdag 5 mei 2011 10:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Eerst dacht ik: neeeeee!
Maar sinds de laatste trailers denk ik: jaaaaaa!
Ik vind Superman te cheesy. Batman ook wel een beetje.quote:Op donderdag 5 mei 2011 10:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb superman dus nooit wat gevonden.
Batman gaat wel
Catwomanquote:
It´s gonna be Bane that´s going to kick Batmans ass this time.quote:
Ik ken dus geen enkel van de personages die je nu noemtquote:Op donderdag 5 mei 2011 10:39 schreef Ang3l het volgende:
En de kenners zullen wel snappen waarom ik fan ben van Northstar... en sinds kort Shatterstar en Rictor, en van de Young Avengers: Wiccan en Hulkling. En van de young X-men (of hoe die serie ook heet) Anole
Vond Toby Mcguire ook niks.quote:Op donderdag 5 mei 2011 10:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind Superman te cheesy. Batman ook wel een beetje.
Maar Spiderman dus ook, incl zijn villains.
Van die Electro's en Lizard en weet ik veel allemaal....
Het is mij allemaal wat te old-skool superhero achtig. Spandex en komische vijanden.
Dat is de laatste tijd wel wat opgevijzeld hoor, duisterder gemaakt, volwassener.
Maar de spidermanfilms vind ik ook maar wa, mede vanwege McGuire.
Gelukkig gaat Garfield () de reboot spelen!
Echt wel!quote:
Nou meer omdat de sfeer heel fijn is, echt die oude stijl en vibe.quote:Op donderdag 5 mei 2011 10:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
John F. Kennedy versus Eric Lensherr. Awesome
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |