Nick Fury zit er in ieder geval in. Er zijn setfoto´s opgedoken van hem met die gozer die Captain America speelt.quote:Op donderdag 5 mei 2011 10:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Avengers is nou eenmaal een allegaartjeDe 4 grote films, plus de 2 personages (Black Widow en Hawkeye) gaan er sowieso naartoe.
Ik vind het wel leuk dat ze er al jarenlang langzaam naartoe werken. Als eerste The Hulk.
Maar in ironman 1 zag je een cameo van Samuel L Jackson als Nick Fury na de aftiteling.
In ironman 2 zag je na de aftiteling at de hamer van Thord werd gevonden.
iIn Thor zie je na de aftiteling Loki en Fury en de blauwe kubus.
Etc etc.
Overal zijn na de aftiteling en via cameo's hele kleine stukjes film die naar het grote combi-project Avengers verwijzen.
Straks dus nog Captain America, en daar zal ook wel weer een verwijzing inzitten.
Nee hoor, ik heb geen problemen met je.quote:Op donderdag 5 mei 2011 10:09 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Iets zegt me dat je hier voor jezelf spreekt
Het zijn mooie tijden voor ons Marvel liefhebbers.quote:Op donderdag 5 mei 2011 10:09 schreef Ang3l het volgende:
Als Marvel-geek is het hele "Spot the cameo" sowieso wel leuk vind ik
In X-men 2 zag je bv op de tv een interview met Hank McCoy... en dat is Beast (die in deel 3 zit). In deel 1 zat Shadowcat al kort, die pas in latere films een rol kreeg. De man die in deel 2 de kids beschermt en in staal verandert is Colossus (die weer in 3 zit, kort). In deel 3 waren Arclight, Psylocke, White Queen, Siryn etc te zien. Overal herken je wel figuren.I like it.
En dan nu in Juni nog X-Men First classMet Beast, Banshee, Angel, Havok, White Queen, Azazel, Sebastian Shaw, Mystique etc
Ik snap ook wel eens iets niet.quote:Op donderdag 5 mei 2011 10:07 schreef missbehavin het volgende:
Ik snap niet hoe je een nacht- en ochtendmens kunt zijn.
First Class lijkt me erg cool worden. Twee top acteurs voor de hoofdrollen, en mutants met Cuba Crisis. I Liketmquote:Op donderdag 5 mei 2011 10:09 schreef Ang3l het volgende:
Als Marvel-geek is het hele "Spot the cameo" sowieso wel leuk vind ik
In X-men 2 zag je bv op de tv een interview met Hank McCoy... en dat is Beast (die in deel 3 zit). In deel 1 zat Shadowcat al kort, die pas in latere films een rol kreeg. De man die in deel 2 de kids beschermt en in staal verandert is Colossus (die weer in 3 zit, kort). In deel 3 waren Arclight, Psylocke, White Queen, Siryn etc te zien. Overal herken je wel figuren.I like it.
En dan nu in Juni nog X-Men First classMet Beast, Banshee, Angel, Havok, White Queen, Azazel, Sebastian Shaw, Mystique etc
Ik ben geen grote kenner, maar tot nu toe vind ik de films in ieder geval wel tof.quote:Op donderdag 5 mei 2011 10:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het zijn mooie tijden voor ons Marvel liefhebbers.
Ja Nick Fury en SHIELD hebben een heeele grote rol in Avengers. De reden waarom ie vanaf ironman 1 al te zien is voor slechts minuutjes steeds IS omdat ie in Avengers uiteindelijk een main character is.quote:Op donderdag 5 mei 2011 10:10 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nick Fury zit er in ieder geval in. Er zijn setfoto´s opgedoken van hem met die gozer die Captain America speelt.
Daar passen we natuurlijk wel voor op.quote:Op donderdag 5 mei 2011 10:07 schreef missbehavin het volgende:
[..]
![]()
![]()
Maar o wee als er kleine motivatietjes komen
Voor het motiveren de kerk uit?quote:
Is toch wel mijn favoriete superheld, samen met Wolverinequote:Op donderdag 5 mei 2011 10:15 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik had vroeger een abbonnement op Spectaculaire Spiderman, Web van Spiderman, en Peter Parker : Spiderman, had honderden comics ervan op een gegeven moment, maar ik ben ze allemaal kwijt.
Tofste vond ik nog de ''Geheime Oorlogen'' comics, waar Spidey zijn Venom pak vond.
Spidey was altijd zo droog, dat maakte m wel erg tof ja.quote:Op donderdag 5 mei 2011 10:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Is toch wel mijn favoriete superheld, samen met Wolverine
Ja, die comics echt verslonden vroeger.quote:Op donderdag 5 mei 2011 10:17 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Spidey was altijd zo droog, dat maakte m wel erg tof ja.
Wolverinequote:Op donderdag 5 mei 2011 10:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Is toch wel mijn favoriete superheld, samen met Wolverine
Uhuquote:Op donderdag 5 mei 2011 10:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het zijn mooie tijden voor ons Marvel liefhebbers.
Nee hoor, 21 mei al.quote:
Ik had het eerste nummer van x-men, ook kwijt.quote:Op donderdag 5 mei 2011 10:15 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik had vroeger een abbonnement op Spectaculaire Spiderman, Web van Spiderman, en Peter Parker : Spiderman, had honderden comics ervan op een gegeven moment, maar ik ben ze allemaal kwijt.
Tofste vond ik nog de ''Geheime Oorlogen'' comics, waar Spidey zijn Venom pak vond.
Chris Evans is dat toch?quote:Op donderdag 5 mei 2011 10:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja Nick Fury en SHIELD hebben een heeele grote rol in Avengers. De reden waarom ie vanaf ironman 1 al te zien is voor slechts minuutjes steeds IS omdat ie in Avengers uiteindelijk een main character is.
En die dude van Captain America... is dezelfde dude die in Fantastic Four The Human Torch is, ook marvel. Da's natuurlijk wel problematisch als je die er een keer bij wil slepen in de film
Oeh, spannedquote:Op donderdag 5 mei 2011 10:20 schreef PBateman1978 het volgende:
Maarre Ang3l, vertel, sinds wanneer is Eddie Brock Venom niet meer, en waarom is Flash Thompson het nu ?
[..]
Nee hoor, 21 mei al.
Ik ben meer een graphic novel nerdquote:
Expert is een groot woordquote:
Op de tekenfilm en de films na heb ik Spiderman nooit echt gevolgd. Na Hulk vind ik dat 1 van de minstequote:Ik kwam er laatst achter dat Venom allang Eddie Brock niet meer is, maar nu zelfs Flash Thompson, dat vond ik vrij bizar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |