Volgens mij niet, maar hoe kan jij nou avatars zien in de mobiele layout?quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:00 schreef Greys het volgende:
Zelfde, alleen mijne stond op 50 posts per pagina.
Is dat teveel?
Wie zegt dat ik die kan zien dan?quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:02 schreef APK het volgende:
[..]
Volgens mij niet, maar hoe kan jij nou avatars zien in de mobiele layout?
Ik kan die instellingen helemaal niet meer vinden
Hier zeg je dat je niet van plan bent om ze uit te schakelenquote:
Ja maar ik kan dan niet scrollen. Ook niet met pijltjes.quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:06 schreef APK het volgende:
[..]
Hier zeg je dat je niet van plan bent om ze uit te schakelen
[SC] #64 Ze zijn er nou al of zitten ze nog op de Rijn?
Zal wel betrekking hebben gehad op de gifjes
Ik mheb trouwens ook vaak problemen met invoeren op mijn telefoon, zal wel een feature van de mobiele layout zijn.
Je hebt toch een andere telefoon mop, hoe moet daar ineens 'uit de doos' de apps op staan die op de vorige stonden? Als jij nu een nieuwe netbook koopt staan toch ook niet 'ineens' al je documenten en software van de oude er op?quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:06 schreef Greys het volgende:
Ik doe mijn sim weer in mijn oude telefoon, ben er echt ontzettend klaar mee.
Deze werkt ineens ook weer heel anders, terwijl het exact dezelfde zou zijn, hoe kán dat nou
Ik heb een andere browser gedownload uit de market, normaal kwam die meteen bij de apps te staan, maar nee hoor! Angry Birds ook niet, zijn gewoon verdwenen in het niets.
ARGHHHHHHHHHHHHH
Daarom zei ik ook dat ik hem gedownload heb.quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je hebt toch een andere telefoon mop, hoe moet daar ineens 'uit de doos' de apps op staan die op de vorige stonden? Als jij nu een nieuwe netbook koopt staan toch ook niet 'ineens' al je documenten en software van de oude er op?
Oh dat zag ik niet, ik val ff binnenquote:Op woensdag 4 mei 2011 18:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Daarom zei ik ook dat ik hem gedownload heb.
Gewoon weer, zoals op de vorige. Weer opnieuw uit de market gehaald
Ik moet vaak de telefoon een keer draaien en op het invoervak rammen voor ik de reply-knop krijg.quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:07 schreef Greys het volgende:
Ja maar ik kan dan niet scrollen. Ook niet met pijltjes.
Dus dan heb je echt geen reet aan FOK!
Jup. Ik zag hem op 100% springen en het rode download pijltje linksboven is ook weg.quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh dat zag ik niet, ik val ff binnen
Das wel raar dan, is je download wel klaar?
Bij mij moet ie soms dan nog een beetje installeren en duurt het ff voordat ik ze zie.quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Jup. Ik zag hem op 100% springen en het rode download pijltje linksboven is ook weg.
Hela, je tweedehandsgrappen mag je thuislaten:quote:
quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Misschien probeert het universum je te vertellen dat roze telefoons niet kunnen.
Nee, maar daar kon ik naar hartelust door de Index en AT scrollen, heel snel zelfs.quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:17 schreef Loveless85 het volgende:
Jawel, maar nu het moment daar was enzo![]()
Maar mooi kut![]()
Was je bij je schoonvadert ook ingelogd op FOK!
En hij had ook de 'nieuwe' mobiele layout? Niet die geles?quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, maar daar kon ik naar hartelust door de Index en AT scrollen, heel snel zelfs.
En ook een topic openen en scrollen ging prima.
Op mijn telefoon(s) scrollt ie niet/amper door de Index en topics, of ik nou ingelogd ben of niet.
quote:
Nee, gewoon de nieuwe layout.quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En hij had ook de 'nieuwe' mobiele layout? Niet die geles?
Dan lijkt t me meer iets van fok, want die gele werkt nog op een toestel van 10 jaar terugquote:Op woensdag 4 mei 2011 18:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, gewoon de nieuwe layout.
Maar ook als ik die gele probeer doet ie het niet. Echt álles al geprobeerd.
Maar mijn angry birds doen het inmiddels
Dan lijkt het MIJ meer een fout van de telefoon, als die gele verder overal werkt behalve op mijn telefoon... Hij opent wel, maar ik kan niet scrollen. Als ie dát nou eens deed gewoonquote:Op woensdag 4 mei 2011 18:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dan lijkt t me meer iets van fok, want die gele werkt nog op een toestel van 10 jaar terug
En wat moet je met FOK! als je Angry Birds hebt?quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, gewoon de nieuwe layout.
Maar ook als ik die gele probeer doet ie het niet. Echt álles al geprobeerd.
Maar mijn angry birds doen het inmiddels
Waar zitten die 'weergaveopties' dan?quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:22 schreef Lutte het volgende:
'Avatars in topic tonen?' onder weergaveopties.
Die gele kun je toch helemaal niet meer kiezen?quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:24 schreef Loveless85 het volgende:
Dan lijkt t me meer iets van fok, want die gele werkt nog op een toestel van 10 jaar terug
Ja maar goed, het blijft dan raar dat veel geavanceerdere sites wel werken en alleen FOK! niet, in welke layout dan ookquote:Op woensdag 4 mei 2011 18:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan lijkt het MIJ meer een fout van de telefoon, als die gele verder overal werkt behalve op mijn telefoon... Hij opent wel, maar ik kan niet scrollen. Als ie dát nou eens deed gewoon
Op je avatar drukken en dan bij opties.quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:26 schreef APK het volgende:
[..]
Waar zitten die 'weergaveopties' dan?
Kan het echt niet meer vinden
Samsung Galaxy 551.quote:
Auw, heb je oorbellen laten schieten?quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:39 schreef Lutte het volgende:
Nu weet ik waarom ze het zweerknopjes noemen.. Wat een ellende.
Daar kan ik alleen mijn eigen avatar instellenquote:
Balkan, Balkan, Balkan!quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:41 schreef Loveless85 het volgende:
Over avatars gesproken, waarom heb jij er een klein jongetje in
Jup, eerste gaatjes, had niet verwacht dat je daar nog zo veel last van zou hebben.quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Auw, heb je oorbellen laten schieten?
Doe je het wel ontsmetten en dan draaien enzo?
Wat vreemdquote:Op woensdag 4 mei 2011 18:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja en ook deze nieuwe doet alles, behalve FOK!
Ook draaien als je er net Sterilon op hebt gedaan he? Dan komt het er inquote:Op woensdag 4 mei 2011 18:43 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jup, eerste gaatjes, had niet verwacht dat je daar nog zo veel last van zou hebben.Ik doe in ieder geval 's ochtends en 's avonds ontsmetten met Sterilon en telkens als ik voel dat ie vast gaat zitten draaien.. Maar het is geen prettig gezicht nu.
Zodat we ooit het songfestival gaan winnenquote:Op woensdag 4 mei 2011 18:43 schreef Loveless85 het volgende:
Je importeert kleine jonge weesjes uit de balkan?
Ik ga Opera Mini wel weer installeren, daar kan ik wel mee FOK!en alleen dan moet ik een extra toets indrukken na het posten. Dan moet ik na het typen eerst op 'terug' drukken en dan pas heb ik de Invoeren knop. Maar da's beter dan ditquote:
En die Dolphin dan? En er is volgens mij ook een mobiele Firefox variant?quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ga Opera Mini wel weer installeren, daar kan ik wel mee FOK!en alleen dan moet ik een extra toets indrukken na het posten. Dan moet ik na het typen eerst op 'terug' drukken en dan pas heb ik de Invoeren knop. Maar da's beter dan dit
Bij Dolphin had ik helemaal geen Invoeren. Nergens.quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:46 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En die Dolphin dan? En er is volgens mij ook een mobiele Firefox variant?
Ohw, dat kan gebeuren. Gewoon nog eens proberenquote:Op woensdag 4 mei 2011 18:46 schreef Greys het volgende:
"Downloaden is mislukt, probeer het later opnieuw".
Nee hij is wel echt stuk, maar dat ligt waarschijnlijk meer aan dat ik een 'nieuwe Android' op mn telefoon heb gezet dan een algemeen probleemquote:Op woensdag 4 mei 2011 18:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Jouw Market bokt ook toch?
Of was dat een grapje?
Kan je dat niet aanpassen?quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:53 schreef Greys het volgende:
Nu met Opera Mini scrollt ie beter. Maar nu zijn de iconen in de taakbalk weer veel te groot
Het is ín Opera zelf neem ik aan? Wellicht dat het dan kan?quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Alléén de icoontjes in die taakbalk?
Ik weet niet hoe. Benny?
Ik zit 99 van de 100 keer mobiel op FOK! en geen van de problemen die je noemt heb ik ooit gehad.quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:54 schreef Greys het volgende:
Als ik een post getypt heb kan ik dus ook niet meer scrollen.
Pas als ik op Terug klik zie ik Invoeren.
Of ben ik nou gewoon veel te veeleisend en loopt iedereen te kutten met die mobiele layout?
ik wel, vaak krijg ik geen of een nauwelijks bereikbaar invoerscherm.quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:55 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik zit 99 van de 100 keer mobiel op FOK! en geen van de problemen die je noemt heb ik ooit gehad.u
Maar dat moet toch ook niet horenquote:Op woensdag 4 mei 2011 19:00 schreef APK het volgende:
[..]
ik wel, vaak krijg ik geen of een nauwelijks bereikbaar invoerscherm.
Dan moet ik het scherm draaien of een paar keer in het invoerscherm vingeren
Gewoon, wat er standaard door HTC geleverd wordt.quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:02 schreef Loveless85 het volgende:
Maar dat moet toch ook niet horenWelke browsert heb jij dan?
Heb je dan geen instelling aanstaan die de tekst bewaart ofzo? Want dat heb ik wel met de PM mobiel, dat je als je hebt getypt en dan op bijvoorbeeld 'inbox' drukt eerst de tekst groot wordt en je nog niet naar inbox gaat..quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:03 schreef Greys het volgende:
Ik zie nu dus dat als ik mijn telefoon rechtop hou, ik een post kan typen maar dan niet kan invoeren.
Als ik hem kantel, dan kan ik typen, moet ik eerst op Terug klikken daarna, dan wordt ineens het scherm een berg groter (invoerscherm ook èn de knoppen er onder) en dan kan ik wel Invoeren zien.
Verder werkt alles weer prima, youtube, angry birds, alles.
Nou, mooi toch!quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:03 schreef Greys het volgende:
Ik zie nu dus dat als ik mijn telefoon rechtop hou, ik een post kan typen maar dan niet kan invoeren.
Als ik hem kantel, dan kan ik typen, moet ik eerst op Terug klikken daarna, dan wordt ineens het scherm een berg groter (invoerscherm ook èn de knoppen er onder) en dan kan ik wel Invoeren zien.
Verder werkt alles weer prima, youtube, angry birds, alles.
Nou, ik kan nu ook alleen nog maar smsen in caps zie ik.quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:05 schreef APK het volgende:
[..]
Nou, mooi toch!![]()
Over twee dagen weet je niet anders meer
Ehh vast wel?quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou, ik kan nu ook alleen nog maar smsen in caps zie ik.
WTF
En nee, er staat geen capslock aan
Lekker schreeuwen, over een jaar is iedereen niet anders van je gewend joh!quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:06 schreef Greys het volgende:
WTF
Ehhhh nee, want dat zit er helemaal niet opquote:
Wat voor kuttelefoon is dat johquote:Op woensdag 4 mei 2011 19:06 schreef Greys het volgende:
[..]
WTF
En nee, er staat geen capslock aan
Gooi er een postduif bij en ik ben gelukkig!quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:07 schreef Lutte het volgende:
Greys, we hebben hier nog wel een typmachine en een tamtam staan?
Kuttelefoon waar anderen lyrisch over zijn.quote:
Er zit op ieder keyboard heus een caps lock hoor, wellicht per ongeluk via een onscreen keyboard aangezet ofzo? Een telefoon kan veel raars doen maar gaat heus niet ineens alleen maar caps typen overalquote:Op woensdag 4 mei 2011 19:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Ehhhh nee, want dat zit er helemaal niet op
En als ik bv naar FOK! ga typ ik gewoon in kleine letters, maar in sms automatisch met hoofdletters. Behalve als ik dan mijn scherm weer kantel rechtop, dan zijn het weer kleine letters. Maar ik WIL niet rechtop, ik wil gekanteld typen met mijn toetsenbord
Waarschijnlijk is de zwarte een type wat ze doorontwikkelen omdat die veel verkocht wordt.quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:08 schreef Greys het volgende:
Kuttelefoon waar anderen lyrisch over zijn.
Ook anderen op FOK! die hem ook hebben. Snap jij ut?
Bij de PDA shop verkochten ze die juist het meest. Wel allemaal aan vrouwen natuurlijk.quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:10 schreef APK het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is de zwarte een type wat ze doorontwikkelen omdat die veel verkocht wordt.
Dat Hello Kitty-spul blijft gewoon een half jaar op de plank liggen
Nope.quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:16 schreef APK het volgende:
En die mensen op fok die lyrisch over die telefoon zijn, zitten daar ook mensen met een roze tussen?o
Kennelijk ECHT niet hetzelfde dusquote:Op woensdag 4 mei 2011 19:20 schreef Loveless85 het volgende:
Nee joh het zal toch van binnen wel hetzelfde toestel zijnAnders zou het wel écht heel raar zijn
Wel zo vaak mogelijk ladenquote:Op woensdag 4 mei 2011 19:24 schreef Greys het volgende:
Oh en hoe zat met nou met deze batterijen, moest je die nou wel of niet zo vaak mogelijk aan de lader gooien? Om te 'leren'?Want in het Android topic staat dat in de OP, maar verderop spreken ze het weer tegen. Iemand enig idee?
Iconen in de taakbalk?quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Alléén de icoontjes in die taakbalk?
Ik weet niet hoe. Benny?
Leugens, bots hoeven niet te eten.quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:45 schreef iBenny het volgende:
[..]
Iconen in de taakbalk?
(Ik was ff eten, sorry)
En je had het over een heel groot zwart veld als je tekst wilde invoeren?
Dat kan kloppen, dat heb ik namelijk zelf ook wel eens... dan moet je iets omhoog schuiven(dus naar beneden scrollen), voordat in het tekstveld gaat typen. (snapje? Ik ben echt beroerd in dingen uitleggen)
Allebeiquote:Op woensdag 4 mei 2011 19:49 schreef iBenny het volgende:
maar je zegt dat je op terug moet klikken als je klaar met je tekst? Houd je je telefoon dan in de breedte(landscape) of verticaal?
ohw ja, dat klopt wel... je kan ook op dat knopje linksonder(toetsenbord met een pijl naar beneden) klikkenquote:Op woensdag 4 mei 2011 19:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Allebei
Ik moet sowieso eerst op Terug klikken, anders zie ik de Invoer knop niet.
Nee, [GEZ] Postduif.quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:53 schreef Cat22 het volgende:
Is dit het 'Hoera, Greys heeft haar nieuwe telefoon' topic?
Nope, pijl naar beneden werkt dus bij mij niet dan.quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:52 schreef iBenny het volgende:
[..]
ohw ja, dat klopt wel... je kan ook op dat knopje linksonder(toetsenbord met een pijl naar beneden) klikken
Ik moet dat ook, anders staat mijn toetsenbors er overheen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Allebei
Ik moet sowieso eerst op Terug klikken, anders zie ik de Invoer knop niet.
Oh, de pijl doet het bij mij wel.quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Nope, pijl naar beneden werkt dus bij mij niet dan.
Ik moet ECHT eerst op terug klikkenWacht, ik heb wat fotootjes.
Er zitten nu wat net gekauwde stukje patat op mijn schermquote:Op woensdag 4 mei 2011 19:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Even een SST adviesje van Joanna tussendoor: Slik het door, poep het uit.
Naughty bors.quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:55 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik moet dat ook, anders staat mijn toetsenbors er overheen.
Dan moet ze bij APK zijn.quote:
Typen en oreo's eten is moeilijkquote:
Een Eckte Man.quote:
Dat klinkt idd nog enigszins logisch.quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:55 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik moet dat ook, anders staat mijn toetsenbors er overheen.
Ja, ze hebben met z'n tweeën weer iet gewonnen. En toen zei Sharon er iets van, dat ze vond dat Flip en Karim het meer verdienden, toen werd Monique weer valsquote:Op woensdag 4 mei 2011 20:04 schreef Greys het volgende:
Cat![]()
![]()
@Erik ik zapte net toen jij dat zei even naar SST, maar hoor ik nou nèt weer dat Joanna en Monique weer bericht van thuis krijgen? Waarom zij steeds?En had Joanna nou echt die vrijstelling voor de nominatie? Durven ze echt nog vol te houden dat ze niets met het programma te maken heeft qua productie enzo?
quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:15 schreef Muis006 het volgende:
Ha, ik ga morgen met mijn zus en Cat naar DTH en er zal zelfgebakken cake aanwezig zijn.
Lekker puh.
quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:17 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Hij staat nu in de oven and it smells goooooood.
Ik ben keijaloers! Ik ben al maanden niet bij de mac geweestquote:Op woensdag 4 mei 2011 20:17 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
Met een menuutje en een shake als voorgerecht.
Niet bij mij in de buurt. In het centrum wel en op het station, maar daar ben ik nooit rond etenstijd.quote:
Je zou er moeite voor moeten doen zeg!quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:24 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Niet bij mij in de buurt. In het centrum wel en op het station, maar daar ben ik nooit rond etenstijd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Ik ga niet in mijn eentje helemaal naar het centrum fietsen om te kunnen vreten bij de Macquote:
quote:No can do, ik moet in Utrecht zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
Hoe zag het eruit?quote:
Als ik het toch eens wist...quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:35 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat heeft Sharon gedaan om zo populair te zijn?
Maar wij hebben een Mac.quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ga niet in mijn eentje helemaal naar het centrum fietsen om te kunnen vreten bij de Mac.
[..]
No can do, ik moet in Utrecht zijn.
Ze vliegt er dalijk toch met 18% uit, Karim uiteindelijk in de dertig en Mo ook zoiets en dat is vást geen honderd maar dat maakt ze geen zak uit.quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:35 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat heeft Sharon gedaan om zo populair te zijn?
Goed, ik heb net een deel van de inhoud van de schuur van het oude huis naar de schuur van het nieuwe huis gebrachtquote:
Ja, nu iddquote:
Excellentquote:Op woensdag 4 mei 2011 20:38 schreef Cat22 het volgende:
MUIZELLLL!
Tante T. is confirmed!
Ik herhaal: tante T. is confirmed!
Het is ook gewoon een hoop gedoe.quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Goed, ik heb net een deel van de inhoud van de schuur van het oude huis naar de schuur van het nieuwe huis gebracht![]()
En ik ben het even zat eigenlijk
Scherpquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:21 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Het is ook gewoon een hoop gedoe.![]()
Maar over een maand zit je prinsheerlijk helemaal ingericht in je huis.![]()
Libby wordt morgen gesteriliseerd.... ik heb de klapramen net extra gecontroleerd want bij mijn vorige nest was dit de nacht waarin Bella en Thabith de buitenwereld gingen verkennen.
quote:
Als ie maar leuk is met mijquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:26 schreef Cat22 het volgende:
Ow, en Sawyer doet het best leuk met kinderen!![]()
Al vond Kate de buurkindjes nog nét iets aardiger.
Want jij hebt nooit kinderen over de vloer.quote:
Sorryquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:36 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Want jij hebt nooit kinderen over de vloer.![]()
Ik hoef nu VIER dagen nergens te werken!Uiteraard zitten die vier dagen alweer aardig volgepland.
Sjefke gaat dan ook altijd in de krabpaal zitten, dus tjaquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:36 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Want jij hebt nooit kinderen over de vloer.![]()
Ik hoef nu VIER dagen nergens te werken!Uiteraard zitten die vier dagen alweer aardig volgepland.
Wat een simpele vraag zegquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[WIN!] Eurovision Artists Magazine en vrijkaarten EA Event
Grapjeeeeeeeeeeeeeeeeeehquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, we zijn niet allemaal een TheVulture, lopende ESF-encyclopedie.
quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, we zijn niet allemaal een TheVulture, lopende ESF-encyclopedie.
Jij zegt tenminste sorry.quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:40 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Sorry((((((((((((((((((((((((((((((((((
Dat lampje heb ik destijds ook door de toiletten geCSI'd jaquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:52 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jij zegt tenminste sorry.![]()
Ik heb crisis! Mijn geplande vrijdag-poetsschema is ontregeld door de dates van Kate en Juliet en ik heb net mijn toiletten geCSI-ed met de hendig sjieke blacklight die ik bij de ecodor kreeg.![]()
![]()
![]()
Daar moet iets gebeuren!
Ing!quote:
Nee joh, dat doen we wel in de kittenbakquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:53 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ing!![]()
![]()
Jullie hoeven zaterdag vast niet te plassen he?
Ik heb er 2.quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:54 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nee joh, dat doen we wel in de kittenbak
Lekker gravenquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:54 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb er 2.![]()
Als je wil gooi ik er wel silicaatkorrels in, dat knispert zo fijn.
Blauw mag vast niet meedoen he?quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:00 schreef Greys het volgende:
Doe meeeeeeeeeee![]()
Doe meeeeeeeeeee
Al is het maar voor de leukAls je de spullen niet hoeft en/of niet naar het event wilt, kan je er vast iemand anders (hier of elders) blij mee maken
En al is het maar voor Erik die het zo leuk vindt dat ESF ook eens een prijsvraagje heeft.
[WIN!] Eurovision Artists Magazine en vrijkaarten EA Event
Nee, maar wel voor de lolquote:
He, wat jammer nou!quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, maar wel voor de lol
Dus om het goede voorbeeld te geven mag je wel je clipje in het topic zetten.
Graag zelfs
Sorry, het mag niet volgens de regels
Ik heb de verwarming ook weer aanquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:58 schreef Ingetje79 het volgende:
Ennieweej, ik ga bankhangen...ben ondanks een hete douche nog steeds een ijsklompje.
Op een of andere manier is het op een kerkhof altijd koud
Ik heb het ook koud, ik ga maar gewoon slapen denk ikquote:
Als ik nu ga slapen dan word ik om 3 uur wakker en dan is het nog kouderquote:Op woensdag 4 mei 2011 22:10 schreef tombolafan het volgende:
Ik heb het ook koud, ik ga maar gewoon slapen denk ik
Die van mij stond toen ik thuiskwam ook volop te loeien.quote:
Trust!quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb het ook koud, ik ga maar gewoon slapen denk ik
Is dat een Duitse romcom?quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:11 schreef Cat22 het volgende:
Zeg, the boy in the striped pyjama's, loopt die film zo af als ik denk dat hij af gaat lopen?![]()
Hoe denk je dat ie af gaat lopen?quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:11 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Die van mij stond toen ik thuiskwam ook volop te loeien.![]()
Zeg, the boy in the striped pyjama's, loopt die film zo af als ik denk dat hij af gaat lopen?![]()
Dat het jongetje dood gaat wat eigenlijk niet in het kamp zat.quote:
Wil je het wetenquote:Op woensdag 4 mei 2011 22:18 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat het jongetje dood gaat wat eigenlijk niet in het kamp zat.
Nee.quote:
Ik heb die film nog nooit gezien, kan best anders aflopen! *hoopt*quote:
Lekker buiten zitten in de tuin!quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:23 schreef Muis006 het volgende:
W00t 26 graden zaterdag!
Erikje, ze heeft niks gespoilerd.
Ik zal aan je denken wanneer ik aan het bakken ben, dan is het net alsof je ook in de zon hebt gelegenquote:Op woensdag 4 mei 2011 22:24 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Lekker buiten zitten in de tuin!![]()
Ow nee, ik krijg die vrouwen natuurlijk niet bij de kittens weg.
Oh. Ik heb namelijk ook geen idee, ik heb het boek en de film ook nog niet gelezen en gezien.quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:23 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb die film nog nooit gezien, kan best anders aflopen! *hoopt*
quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:25 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik zal aan je denken wanneer ik aan het bakken ben, dan is het net alsof je ook in de zon hebt gelegen
Het boek heb ik ook niet gelezen. Alles is even nieuw en even gruwelijk.quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh. Ik heb namelijk ook geen idee, ik heb het boek en de film ook nog niet gelezen en gezien.
SPOILER: niet voor ErikOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:32 schreef Muis006 het volgende:
[..]
De oorspronkelijke? Dat was een cadeautje van Mike
quote:
Het is top secret, van de AIVD mag ik het niet zonder hun toestemming vertellen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:35 schreef Tha_Erik het volgende:
Of is het geheim, want dan hoef ik het niet te weten.
Ik ben gescreend en goedgekeurd, aan mij mag je het wel vertellen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:39 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Het is top secret, van de AIVD mag ik het niet zonder hun toestemming vertellen.
Ja, en een belletje van de AIVD, bedankt voor dat.quote:
Kenekshuns.quote:Op woensdag 4 mei 2011 23:02 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, en een belletje van de AIVD, bedankt voor dat.
Oh ja? Waarop?quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:44 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik ben gescreend en goedgekeurd, aan mij mag je het wel vertellen.![]()
Maar doe dat dan morgen, ik ga bedwaarts.![]()
![]()
Ik heb beltegoed, als dat op isquote:
Volgens mij niet, maar iedereen schijnt dat heel normaal te vinden.quote:Op donderdag 5 mei 2011 00:16 schreef Greys het volgende:
Kan je bij Whatsapp dus ook geen mensen uit je lijst gooien dus?
Denk je niet dat mensen de neiging hebben om meer te gaan kletsen als ze whatsapp op hun foon hebben?quote:Dat moeten ze dan maar snel eens fixen, ik wil eigenlijk ook wel kunnen kiezen wie van mijn contacten ik in die lijst wil. Nu moet ik zo ver scrollen naar de Q van Qwea
Hm, ik merk er niet veel van. Of ik ben gewoon niet populair, dat kan ookquote:Op donderdag 5 mei 2011 00:28 schreef APK het volgende:
[..]
Volgens mij niet, maar iedereen schijnt dat heel normaal te vinden.
[..]
Denk je niet dat mensen de neiging hebben om meer te gaan kletsen als ze whatsapp op hun foon hebben?
Gewoon omdat het kan en omdat ze al scrollend een naam tegenkomen?
Je hebt dat ding netquote:Op donderdag 5 mei 2011 00:30 schreef Greys het volgende:
Hm, ik merk er niet veel van. Of ik ben gewoon niet populair, dat kan ook
Nee maar serieus, ik heb dan denk ik mensen in mijn lijst die niet zoveel lullen-om-het-lullen. Ik kreeg toen ik het installeerde van Qwea een 'Hoera oma heeft Whatsapp!' berichtje, maar dat gaat daarna niet dagen door ofzo
Ik heb een paar berichtjes van Ll gehad, maar daar smste ik toch al af en toe mee.quote:Op donderdag 5 mei 2011 00:37 schreef APK het volgende:
[..]
Je hebt dat ding net
Wacht maar tot mijn beltegoed op is![]()
Dat hadden jullie dan toch ook gewoon allemaal kunnen sms'en?quote:Op donderdag 5 mei 2011 00:41 schreef Greys het volgende:
Ik heb een paar berichtjes van Ll gehad, maar daar smste ik toch al af en toe mee.
Een paar berichtjes van Maes, maar daar geldt hetzelfde voor. Dus wat we normaal zouden smsen, dat whatsappen we nuOh en van Senesta en Qwea dus, maar dat was om te vieren dat ik eindelijk hip was
Ja, maar wat is dat nou weer voor logicaquote:Op donderdag 5 mei 2011 00:45 schreef APK het volgende:
[..]
Dat hadden jullie dan toch ook gewoon allemaal kunnen sms'en?
De logica is dat vrijwel iedereen een bundel heeft waarmee je makkelijk 'af en toe een paar berichtjes' moet kunnen sturenquote:Op donderdag 5 mei 2011 00:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, maar wat is dat nou weer voor logica
Ik heb net Whatsapp dus dan ga je dat ff testen toch door berichtjes die je normaal zou smsen nu te wzzzappen.
Mijn belbundel gaat regelmatig op alleen aan telefoontjes, ik heb heel geen grote bundel.quote:Op donderdag 5 mei 2011 00:51 schreef APK het volgende:
[..]
De logica is dat vrijwel iedereen een bundel heeft waarmee je makkelijk 'af en toe een paar berichtjes' moet kunnen sturen
Als je een lover in Seoul hebt (heeft een collega van mij) dan is dit een hele leuke geldbesparende app![]()
Voor de rest is het gewoon mobiel MSN'en met een roosje achter je naam om 20u op 4 mei.
Nee dat dusquote:Op donderdag 5 mei 2011 01:05 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar het is niet zo dat ik constant iedereen uit mijn lijst loop te wzzzappen, omdat het kan. Als ik msn aan heb staan dan ga ik ook niet heel mijn lijst opeens aanspreken.
Ik neem nog een pleistertjequote:Op donderdag 5 mei 2011 00:57 schreef Greys het volgende:
Nog 1 sigaretje sorry APKen dan tukkie.
Morgen verhuizen met het werk
Kan dat niet vanuit je bed dan?quote:Op donderdag 5 mei 2011 01:12 schreef Greys het volgende:
Ik moet naar beddddddddddd
Maar ik wil eigenlijk ook nog ff angry birden![]()
Nahja, wat een afzetterijquote:Op donderdag 5 mei 2011 01:12 schreef APK het volgende:
[..]
Ik neem nog een pleistertje![]()
Volgende week worden ze nog kleiner maar ze kosten nog steeds 20¤ voor 7 stuks
Weet ik nietquote:Op donderdag 5 mei 2011 01:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, maar dan ben ik zo anderhalf uur aan het klooien met die katapult
Is het ook, maar dat komt omdat mensen -als het goed is- maar één keer stoppen.quote:
Ik zit nu op de middelsterke pleisters en slapen gaat al een stuk beterquote:Echt reteknap dat je het zo volhoudt! Gaat het slapen al beter?
En ik dacht dat je al aan de kleinere pleisters toe wasHoe lang moet je die nog dan?
Neuh, ik ben nog scholier en ik heb vakantie. Greys zit nu met een baan met weinig uren. Moet jij dan niet werken morgen?quote:
Oh scholier zelfs! Lucky you met je vakantie.quote:Op donderdag 5 mei 2011 01:26 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Neuh, ik ben nog scholier en ik heb vakantie. Greys zit nu met een baan met weinig uren. Moet jij dan niet werken morgen?
Mag ik vragen wat je doet ?quote:
Iets dat momenteel niet genoeg verdient om van te leven en twee dagen per week iets via een uitzendbureau.quote:Op donderdag 5 mei 2011 01:30 schreef grazz het volgende:
Mag ik vragen wat je doet ?Wel een mooie tijd en hoelaat ben je klaar dan ?
Ja, dat gezwaai in andere topics dan de SC vind ik echt rete-irritantquote:
Ik moet toch beleefd welterusten zwaaien?quote:Op donderdag 5 mei 2011 01:34 schreef APK het volgende:
[..]
Ja, dat gezwaai in andere topics dan de SC vind ik echt rete-irritant
Het uitzendwerk dat ik nu doe zou al eind november vorig jaar eindigen, maar ik heb nog een maand of twee schat ik.quote:Op donderdag 5 mei 2011 01:34 schreef grazz het volgende:
Tis echt kut om wat te vnden tegenwoordig. Ik heb na 4 maanden eindelijk weer een bijbaantje kunnen vinden, al is het ook niet het leukste werk. Maarja je moet wat. Ook via een uitzendbureau.
Nou ja, iets is beter dan niets.quote:Op donderdag 5 mei 2011 01:36 schreef APK het volgende:
[..]
Het uitzendwerk dat ik nu doe zou al eind november vorig jaar eindigen, maar ik heb nog een maand of twee schat ik.
Kan ik weer iets nieuws gaan zoeken
Dat kun je toch gewoon hier doen?quote:Op donderdag 5 mei 2011 01:35 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Ik moet toch beleefd welterusten zwaaien?
Alleen het is zo onhandig als iemand in het ene topic welterusten zegt en dat je dan in het andere welterusten moet zwaaien.quote:
Volgens de redenatie van APK dan. Toch Erik, ik krijg dan toch geen sanctie?quote:Op donderdag 5 mei 2011 01:38 schreef grazz het volgende:
Hoezo moet het...krijg je anders een sanctie ofzo?
Prijsvraahaag?quote:Op donderdag 5 mei 2011 01:39 schreef Tha_Erik het volgende:
grazz, je doet wel mee aan de prijsvraag he?
Je had het hier toch ook al gezegd?quote:Op donderdag 5 mei 2011 01:38 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Alleen het is zo onhandig als iemand in het ene topic welterusten zegt en dat je dan in het andere welterusten moet zwaaien.
quote:
quote:Hoeveel punten behaalde Chiara in 2009 tijdens het ESF?
Dat antwoord roep je niet hieronder in het topic, maar kan je via deze link heel gemakkelijk invoeren. Als je de vraag hebt beantwoord via bovenstaand linkje en de clip hebt gepost in dit topic, dan doe je mee!
Zie de edit in mijn post voor het topic.quote:
My manquote:Op donderdag 5 mei 2011 01:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ga vaak gewoon weg zonder iets te zeggen. OHNOES!
Ik zie niet in waarom mensen zich zouden aan of af moeten melden.quote:Op donderdag 5 mei 2011 01:40 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Volgens de redenatie van APK dan. Toch Erik, ik krijg dan toch geen sanctie?
Gewoon. Omdat het kan!quote:Op donderdag 5 mei 2011 01:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik zie niet in waarom mensen zich zouden aan of af moeten melden.
Het mag ook wel, maar het moet niet. Want niet alles wat kan, moet. Je kan ook poep eten, maar het moet niet.quote:
Ik zeg toch ook nergens dat het moet? Gelijk heb je wel.quote:Op donderdag 5 mei 2011 01:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het mag ook wel, maar het moet niet. Want niet alles wat kan, moet. Je kan ook poep eten, maar het moet niet.
True.quote:Op donderdag 5 mei 2011 01:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het mag ook wel, maar het moet niet. Want niet alles wat kan, moet. Je kan ook poep eten, maar het moet niet.
OH NOES!quote:Op donderdag 5 mei 2011 01:47 schreef APK het volgende:
'Finale Secret Story NET5 donderdag 12 mei 20:30-22:30 uur.'
Lekkere timing voor de kijkcijfers van sst
Oh nee meen je niet! Ik volg dat ook dagelijks. Mja, ESF gaat echt voor!quote:Op donderdag 5 mei 2011 01:47 schreef APK het volgende:
'Finale Secret Story NET5 donderdag 12 mei 20:30-22:30 uur.'
Lekkere timing voor de kijkcijfers van sst
Paniek topic aanmakenquote:
Of juist andersom. PANIEK PANIEK!quote:Op donderdag 5 mei 2011 01:49 schreef grazz het volgende:
[..]
Paniek topic aanmaken3js zorgen voor weinig kijkers SST finale
Meestal duurt de semi tot 22u toch?quote:Op donderdag 5 mei 2011 01:48 schreef grazz het volgende:
Oh nee meen je niet! Ik volg dat ook dagelijks. Mja, ESF gaat echt voor!
Nee minstens 2,5 uur!quote:Op donderdag 5 mei 2011 01:50 schreef APK het volgende:
[..]
Meestal duurt de semi tot 22u toch?
Kun je nog net Joanne zien winnen
Dan zap je even tijdens de commercial break.quote:Op donderdag 5 mei 2011 01:51 schreef grazz het volgende:
[..]
Nee minstens 2,5 uur!
Djoon mag winnen, Sharon en Karim ook welZolang MO er morgen maar uit gaat. Ik word gek van dat gehuil
Is er dacht ik niet? Interval act wel maar nee..ben bang dat ik dan iets mis.quote:Op donderdag 5 mei 2011 01:52 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Dan zap je even tijdens de commercial break.
Oh klopt. In sommige landen is dat het geval! (commercials) Maar meestal doen de presentatoren een kort babbeltje ofzo..bij de publieke omroepen is er in elk geval geen reclameblok ofzo. Gelukkig maarquote:Op donderdag 5 mei 2011 01:56 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Wel toch?
Volgorde en liedjes van de halve finales
Zie na 5 en na 14.
Je zou dan kunnen zappen, maar dan ben je er weer helemaal uit.quote:Op donderdag 5 mei 2011 01:58 schreef grazz het volgende:
[..]
Oh klopt. In sommige landen is dat het geval! (commercials) Maar meestal doen de presentatoren een kort babbeltje ofzo..bij de publieke omroepen is er in elk geval geen reclameblok ofzo. Gelukkig maar
Ja en dan ga ik gewoon keihard huilenquote:Op donderdag 5 mei 2011 01:59 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Je zou dan kunnen zappen, maar dan ben je er weer helemaal uit.
Zo zag ik ooit volgens mij tijdens het zappen gedurende de interval Huub DGK niet winnen.quote:Op donderdag 5 mei 2011 01:53 schreef grazz het volgende:
Is er dacht ik niet? Interval act wel maar nee..ben bang dat ik dan iets mis.
Was dat ook tijdens het ESF dan? Nee DGK volgde ik ook, maar dan nog gaat het ESF voorquote:Op donderdag 5 mei 2011 02:01 schreef APK het volgende:
[..]
Zo zag ik ooit volgens mij tijdens het zappen gedurende de interval Huub DGK niet winnen.
Was zeker de moeite waard hoor
Dacht het wel, ja.quote:
Trusten Grazz!quote:Op donderdag 5 mei 2011 02:09 schreef grazz het volgende:
Voordat iemand me betrapt..ik ben weg![]()
trusten menschen
*kijkt*quote:
Ach wat een schatje om te zien!quote:
Libby wordt gesteriliseerd?quote:Op donderdag 5 mei 2011 11:00 schreef Cat22 het volgende:
Thuis!![]()
Libby is Boor2 en HAAT reismandjes.Ze heeft zich de hele weg uit proberen te klauwen.
Gelukkig gaat Takaiki vanmiddag mee, kan zij rijden terwijl ik Libby op schoot houd. Want al die mandjes-stress net na een operatie kan niet goed zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |