Lekker schreeuwen, over een jaar is iedereen niet anders van je gewend joh!quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:06 schreef Greys het volgende:
Nou, ik kan nu ook alleen nog maar smsen in caps zie ik.
WTF
Ehhhh nee, want dat zit er helemaal niet opquote:
Wat voor kuttelefoon is dat johquote:Op woensdag 4 mei 2011 19:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou, ik kan nu ook alleen nog maar smsen in caps zie ik.
WTF
En nee, er staat geen capslock aan
Gooi er een postduif bij en ik ben gelukkig!quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:07 schreef Lutte het volgende:
Greys, we hebben hier nog wel een typmachine en een tamtam staan?
Kuttelefoon waar anderen lyrisch over zijn.quote:
Er zit op ieder keyboard heus een caps lock hoor, wellicht per ongeluk via een onscreen keyboard aangezet ofzo? Een telefoon kan veel raars doen maar gaat heus niet ineens alleen maar caps typen overalquote:Op woensdag 4 mei 2011 19:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Ehhhh nee, want dat zit er helemaal niet op
En als ik bv naar FOK! ga typ ik gewoon in kleine letters, maar in sms automatisch met hoofdletters. Behalve als ik dan mijn scherm weer kantel rechtop, dan zijn het weer kleine letters. Maar ik WIL niet rechtop, ik wil gekanteld typen met mijn toetsenbord
Waarschijnlijk is de zwarte een type wat ze doorontwikkelen omdat die veel verkocht wordt.quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:08 schreef Greys het volgende:
Kuttelefoon waar anderen lyrisch over zijn.
Ook anderen op FOK! die hem ook hebben. Snap jij ut?
Bij de PDA shop verkochten ze die juist het meest. Wel allemaal aan vrouwen natuurlijk.quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:10 schreef APK het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is de zwarte een type wat ze doorontwikkelen omdat die veel verkocht wordt.
Dat Hello Kitty-spul blijft gewoon een half jaar op de plank liggen
Nope.quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:16 schreef APK het volgende:
En die mensen op fok die lyrisch over die telefoon zijn, zitten daar ook mensen met een roze tussen?o
Kennelijk ECHT niet hetzelfde dusquote:Op woensdag 4 mei 2011 19:20 schreef Loveless85 het volgende:
Nee joh het zal toch van binnen wel hetzelfde toestel zijnAnders zou het wel écht heel raar zijn
Wel zo vaak mogelijk ladenquote:Op woensdag 4 mei 2011 19:24 schreef Greys het volgende:
Oh en hoe zat met nou met deze batterijen, moest je die nou wel of niet zo vaak mogelijk aan de lader gooien? Om te 'leren'?Want in het Android topic staat dat in de OP, maar verderop spreken ze het weer tegen. Iemand enig idee?
Iconen in de taakbalk?quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Alléén de icoontjes in die taakbalk?
Ik weet niet hoe. Benny?
Leugens, bots hoeven niet te eten.quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:45 schreef iBenny het volgende:
[..]
Iconen in de taakbalk?
(Ik was ff eten, sorry)
En je had het over een heel groot zwart veld als je tekst wilde invoeren?
Dat kan kloppen, dat heb ik namelijk zelf ook wel eens... dan moet je iets omhoog schuiven(dus naar beneden scrollen), voordat in het tekstveld gaat typen. (snapje? Ik ben echt beroerd in dingen uitleggen)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |