Ook draaien als je er net Sterilon op hebt gedaan he? Dan komt het er inquote:Op woensdag 4 mei 2011 18:43 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jup, eerste gaatjes, had niet verwacht dat je daar nog zo veel last van zou hebben.Ik doe in ieder geval 's ochtends en 's avonds ontsmetten met Sterilon en telkens als ik voel dat ie vast gaat zitten draaien.. Maar het is geen prettig gezicht nu.
Zodat we ooit het songfestival gaan winnenquote:Op woensdag 4 mei 2011 18:43 schreef Loveless85 het volgende:
Je importeert kleine jonge weesjes uit de balkan?
Ik ga Opera Mini wel weer installeren, daar kan ik wel mee FOK!en alleen dan moet ik een extra toets indrukken na het posten. Dan moet ik na het typen eerst op 'terug' drukken en dan pas heb ik de Invoeren knop. Maar da's beter dan ditquote:
En die Dolphin dan? En er is volgens mij ook een mobiele Firefox variant?quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ga Opera Mini wel weer installeren, daar kan ik wel mee FOK!en alleen dan moet ik een extra toets indrukken na het posten. Dan moet ik na het typen eerst op 'terug' drukken en dan pas heb ik de Invoeren knop. Maar da's beter dan dit
Bij Dolphin had ik helemaal geen Invoeren. Nergens.quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:46 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En die Dolphin dan? En er is volgens mij ook een mobiele Firefox variant?
Ohw, dat kan gebeuren. Gewoon nog eens proberenquote:Op woensdag 4 mei 2011 18:46 schreef Greys het volgende:
"Downloaden is mislukt, probeer het later opnieuw".
Nee hij is wel echt stuk, maar dat ligt waarschijnlijk meer aan dat ik een 'nieuwe Android' op mn telefoon heb gezet dan een algemeen probleemquote:Op woensdag 4 mei 2011 18:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Jouw Market bokt ook toch?
Of was dat een grapje?
Kan je dat niet aanpassen?quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:53 schreef Greys het volgende:
Nu met Opera Mini scrollt ie beter. Maar nu zijn de iconen in de taakbalk weer veel te groot
Het is ín Opera zelf neem ik aan? Wellicht dat het dan kan?quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Alléén de icoontjes in die taakbalk?
Ik weet niet hoe. Benny?
Ik zit 99 van de 100 keer mobiel op FOK! en geen van de problemen die je noemt heb ik ooit gehad.quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:54 schreef Greys het volgende:
Als ik een post getypt heb kan ik dus ook niet meer scrollen.
Pas als ik op Terug klik zie ik Invoeren.
Of ben ik nou gewoon veel te veeleisend en loopt iedereen te kutten met die mobiele layout?
ik wel, vaak krijg ik geen of een nauwelijks bereikbaar invoerscherm.quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:55 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik zit 99 van de 100 keer mobiel op FOK! en geen van de problemen die je noemt heb ik ooit gehad.u
Maar dat moet toch ook niet horenquote:Op woensdag 4 mei 2011 19:00 schreef APK het volgende:
[..]
ik wel, vaak krijg ik geen of een nauwelijks bereikbaar invoerscherm.
Dan moet ik het scherm draaien of een paar keer in het invoerscherm vingeren
Gewoon, wat er standaard door HTC geleverd wordt.quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:02 schreef Loveless85 het volgende:
Maar dat moet toch ook niet horenWelke browsert heb jij dan?
Heb je dan geen instelling aanstaan die de tekst bewaart ofzo? Want dat heb ik wel met de PM mobiel, dat je als je hebt getypt en dan op bijvoorbeeld 'inbox' drukt eerst de tekst groot wordt en je nog niet naar inbox gaat..quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:03 schreef Greys het volgende:
Ik zie nu dus dat als ik mijn telefoon rechtop hou, ik een post kan typen maar dan niet kan invoeren.
Als ik hem kantel, dan kan ik typen, moet ik eerst op Terug klikken daarna, dan wordt ineens het scherm een berg groter (invoerscherm ook èn de knoppen er onder) en dan kan ik wel Invoeren zien.
Verder werkt alles weer prima, youtube, angry birds, alles.
Nou, mooi toch!quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:03 schreef Greys het volgende:
Ik zie nu dus dat als ik mijn telefoon rechtop hou, ik een post kan typen maar dan niet kan invoeren.
Als ik hem kantel, dan kan ik typen, moet ik eerst op Terug klikken daarna, dan wordt ineens het scherm een berg groter (invoerscherm ook èn de knoppen er onder) en dan kan ik wel Invoeren zien.
Verder werkt alles weer prima, youtube, angry birds, alles.
Nou, ik kan nu ook alleen nog maar smsen in caps zie ik.quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:05 schreef APK het volgende:
[..]
Nou, mooi toch!![]()
Over twee dagen weet je niet anders meer
Ehh vast wel?quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou, ik kan nu ook alleen nog maar smsen in caps zie ik.
WTF
En nee, er staat geen capslock aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |