quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:32 schreef Muis006 het volgende:
[..]
De oorspronkelijke? Dat was een cadeautje van Mike
quote:
Het is top secret, van de AIVD mag ik het niet zonder hun toestemming vertellen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:35 schreef Tha_Erik het volgende:
Of is het geheim, want dan hoef ik het niet te weten.
Ik ben gescreend en goedgekeurd, aan mij mag je het wel vertellen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:39 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Het is top secret, van de AIVD mag ik het niet zonder hun toestemming vertellen.
Ja, en een belletje van de AIVD, bedankt voor dat.quote:
Kenekshuns.quote:Op woensdag 4 mei 2011 23:02 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, en een belletje van de AIVD, bedankt voor dat.
Oh ja? Waarop?quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:44 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik ben gescreend en goedgekeurd, aan mij mag je het wel vertellen.![]()
Maar doe dat dan morgen, ik ga bedwaarts.![]()
![]()
Ik heb beltegoed, als dat op isquote:
Volgens mij niet, maar iedereen schijnt dat heel normaal te vinden.quote:Op donderdag 5 mei 2011 00:16 schreef Greys het volgende:
Kan je bij Whatsapp dus ook geen mensen uit je lijst gooien dus?
Denk je niet dat mensen de neiging hebben om meer te gaan kletsen als ze whatsapp op hun foon hebben?quote:Dat moeten ze dan maar snel eens fixen, ik wil eigenlijk ook wel kunnen kiezen wie van mijn contacten ik in die lijst wil. Nu moet ik zo ver scrollen naar de Q van Qwea
Hm, ik merk er niet veel van. Of ik ben gewoon niet populair, dat kan ookquote:Op donderdag 5 mei 2011 00:28 schreef APK het volgende:
[..]
Volgens mij niet, maar iedereen schijnt dat heel normaal te vinden.
[..]
Denk je niet dat mensen de neiging hebben om meer te gaan kletsen als ze whatsapp op hun foon hebben?
Gewoon omdat het kan en omdat ze al scrollend een naam tegenkomen?
Je hebt dat ding netquote:Op donderdag 5 mei 2011 00:30 schreef Greys het volgende:
Hm, ik merk er niet veel van. Of ik ben gewoon niet populair, dat kan ook
Nee maar serieus, ik heb dan denk ik mensen in mijn lijst die niet zoveel lullen-om-het-lullen. Ik kreeg toen ik het installeerde van Qwea een 'Hoera oma heeft Whatsapp!' berichtje, maar dat gaat daarna niet dagen door ofzo
Ik heb een paar berichtjes van Ll gehad, maar daar smste ik toch al af en toe mee.quote:Op donderdag 5 mei 2011 00:37 schreef APK het volgende:
[..]
Je hebt dat ding net
Wacht maar tot mijn beltegoed op is![]()
Dat hadden jullie dan toch ook gewoon allemaal kunnen sms'en?quote:Op donderdag 5 mei 2011 00:41 schreef Greys het volgende:
Ik heb een paar berichtjes van Ll gehad, maar daar smste ik toch al af en toe mee.
Een paar berichtjes van Maes, maar daar geldt hetzelfde voor. Dus wat we normaal zouden smsen, dat whatsappen we nuOh en van Senesta en Qwea dus, maar dat was om te vieren dat ik eindelijk hip was
Ja, maar wat is dat nou weer voor logicaquote:Op donderdag 5 mei 2011 00:45 schreef APK het volgende:
[..]
Dat hadden jullie dan toch ook gewoon allemaal kunnen sms'en?
De logica is dat vrijwel iedereen een bundel heeft waarmee je makkelijk 'af en toe een paar berichtjes' moet kunnen sturenquote:Op donderdag 5 mei 2011 00:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, maar wat is dat nou weer voor logica
Ik heb net Whatsapp dus dan ga je dat ff testen toch door berichtjes die je normaal zou smsen nu te wzzzappen.
Mijn belbundel gaat regelmatig op alleen aan telefoontjes, ik heb heel geen grote bundel.quote:Op donderdag 5 mei 2011 00:51 schreef APK het volgende:
[..]
De logica is dat vrijwel iedereen een bundel heeft waarmee je makkelijk 'af en toe een paar berichtjes' moet kunnen sturen
Als je een lover in Seoul hebt (heeft een collega van mij) dan is dit een hele leuke geldbesparende app![]()
Voor de rest is het gewoon mobiel MSN'en met een roosje achter je naam om 20u op 4 mei.
Nee dat dusquote:Op donderdag 5 mei 2011 01:05 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar het is niet zo dat ik constant iedereen uit mijn lijst loop te wzzzappen, omdat het kan. Als ik msn aan heb staan dan ga ik ook niet heel mijn lijst opeens aanspreken.
Ik neem nog een pleistertjequote:Op donderdag 5 mei 2011 00:57 schreef Greys het volgende:
Nog 1 sigaretje sorry APKen dan tukkie.
Morgen verhuizen met het werk
Kan dat niet vanuit je bed dan?quote:Op donderdag 5 mei 2011 01:12 schreef Greys het volgende:
Ik moet naar beddddddddddd
Maar ik wil eigenlijk ook nog ff angry birden![]()
Nahja, wat een afzetterijquote:Op donderdag 5 mei 2011 01:12 schreef APK het volgende:
[..]
Ik neem nog een pleistertje![]()
Volgende week worden ze nog kleiner maar ze kosten nog steeds 20¤ voor 7 stuks
Weet ik nietquote:Op donderdag 5 mei 2011 01:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, maar dan ben ik zo anderhalf uur aan het klooien met die katapult
Is het ook, maar dat komt omdat mensen -als het goed is- maar één keer stoppen.quote:
Ik zit nu op de middelsterke pleisters en slapen gaat al een stuk beterquote:Echt reteknap dat je het zo volhoudt! Gaat het slapen al beter?
En ik dacht dat je al aan de kleinere pleisters toe wasHoe lang moet je die nog dan?
Neuh, ik ben nog scholier en ik heb vakantie. Greys zit nu met een baan met weinig uren. Moet jij dan niet werken morgen?quote:
Oh scholier zelfs! Lucky you met je vakantie.quote:Op donderdag 5 mei 2011 01:26 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Neuh, ik ben nog scholier en ik heb vakantie. Greys zit nu met een baan met weinig uren. Moet jij dan niet werken morgen?
Mag ik vragen wat je doet ?quote:
Iets dat momenteel niet genoeg verdient om van te leven en twee dagen per week iets via een uitzendbureau.quote:Op donderdag 5 mei 2011 01:30 schreef grazz het volgende:
Mag ik vragen wat je doet ?Wel een mooie tijd en hoelaat ben je klaar dan ?
Ja, dat gezwaai in andere topics dan de SC vind ik echt rete-irritantquote:
Ik moet toch beleefd welterusten zwaaien?quote:Op donderdag 5 mei 2011 01:34 schreef APK het volgende:
[..]
Ja, dat gezwaai in andere topics dan de SC vind ik echt rete-irritant
Het uitzendwerk dat ik nu doe zou al eind november vorig jaar eindigen, maar ik heb nog een maand of twee schat ik.quote:Op donderdag 5 mei 2011 01:34 schreef grazz het volgende:
Tis echt kut om wat te vnden tegenwoordig. Ik heb na 4 maanden eindelijk weer een bijbaantje kunnen vinden, al is het ook niet het leukste werk. Maarja je moet wat. Ook via een uitzendbureau.
Nou ja, iets is beter dan niets.quote:Op donderdag 5 mei 2011 01:36 schreef APK het volgende:
[..]
Het uitzendwerk dat ik nu doe zou al eind november vorig jaar eindigen, maar ik heb nog een maand of twee schat ik.
Kan ik weer iets nieuws gaan zoeken
Dat kun je toch gewoon hier doen?quote:Op donderdag 5 mei 2011 01:35 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Ik moet toch beleefd welterusten zwaaien?
Alleen het is zo onhandig als iemand in het ene topic welterusten zegt en dat je dan in het andere welterusten moet zwaaien.quote:
Volgens de redenatie van APK dan. Toch Erik, ik krijg dan toch geen sanctie?quote:Op donderdag 5 mei 2011 01:38 schreef grazz het volgende:
Hoezo moet het...krijg je anders een sanctie ofzo?
Prijsvraahaag?quote:Op donderdag 5 mei 2011 01:39 schreef Tha_Erik het volgende:
grazz, je doet wel mee aan de prijsvraag he?
Je had het hier toch ook al gezegd?quote:Op donderdag 5 mei 2011 01:38 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Alleen het is zo onhandig als iemand in het ene topic welterusten zegt en dat je dan in het andere welterusten moet zwaaien.
quote:
quote:Hoeveel punten behaalde Chiara in 2009 tijdens het ESF?
Dat antwoord roep je niet hieronder in het topic, maar kan je via deze link heel gemakkelijk invoeren. Als je de vraag hebt beantwoord via bovenstaand linkje en de clip hebt gepost in dit topic, dan doe je mee!
Zie de edit in mijn post voor het topic.quote:
My manquote:Op donderdag 5 mei 2011 01:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ga vaak gewoon weg zonder iets te zeggen. OHNOES!
Ik zie niet in waarom mensen zich zouden aan of af moeten melden.quote:Op donderdag 5 mei 2011 01:40 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Volgens de redenatie van APK dan. Toch Erik, ik krijg dan toch geen sanctie?
Gewoon. Omdat het kan!quote:Op donderdag 5 mei 2011 01:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik zie niet in waarom mensen zich zouden aan of af moeten melden.
Het mag ook wel, maar het moet niet. Want niet alles wat kan, moet. Je kan ook poep eten, maar het moet niet.quote:
Ik zeg toch ook nergens dat het moet? Gelijk heb je wel.quote:Op donderdag 5 mei 2011 01:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het mag ook wel, maar het moet niet. Want niet alles wat kan, moet. Je kan ook poep eten, maar het moet niet.
True.quote:Op donderdag 5 mei 2011 01:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het mag ook wel, maar het moet niet. Want niet alles wat kan, moet. Je kan ook poep eten, maar het moet niet.
OH NOES!quote:Op donderdag 5 mei 2011 01:47 schreef APK het volgende:
'Finale Secret Story NET5 donderdag 12 mei 20:30-22:30 uur.'
Lekkere timing voor de kijkcijfers van sst
Oh nee meen je niet! Ik volg dat ook dagelijks. Mja, ESF gaat echt voor!quote:Op donderdag 5 mei 2011 01:47 schreef APK het volgende:
'Finale Secret Story NET5 donderdag 12 mei 20:30-22:30 uur.'
Lekkere timing voor de kijkcijfers van sst
Paniek topic aanmakenquote:
Of juist andersom. PANIEK PANIEK!quote:Op donderdag 5 mei 2011 01:49 schreef grazz het volgende:
[..]
Paniek topic aanmaken3js zorgen voor weinig kijkers SST finale
Meestal duurt de semi tot 22u toch?quote:Op donderdag 5 mei 2011 01:48 schreef grazz het volgende:
Oh nee meen je niet! Ik volg dat ook dagelijks. Mja, ESF gaat echt voor!
Nee minstens 2,5 uur!quote:Op donderdag 5 mei 2011 01:50 schreef APK het volgende:
[..]
Meestal duurt de semi tot 22u toch?
Kun je nog net Joanne zien winnen
Dan zap je even tijdens de commercial break.quote:Op donderdag 5 mei 2011 01:51 schreef grazz het volgende:
[..]
Nee minstens 2,5 uur!
Djoon mag winnen, Sharon en Karim ook welZolang MO er morgen maar uit gaat. Ik word gek van dat gehuil
Is er dacht ik niet? Interval act wel maar nee..ben bang dat ik dan iets mis.quote:Op donderdag 5 mei 2011 01:52 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Dan zap je even tijdens de commercial break.
Oh klopt. In sommige landen is dat het geval! (commercials) Maar meestal doen de presentatoren een kort babbeltje ofzo..bij de publieke omroepen is er in elk geval geen reclameblok ofzo. Gelukkig maarquote:Op donderdag 5 mei 2011 01:56 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Wel toch?
Volgorde en liedjes van de halve finales
Zie na 5 en na 14.
Je zou dan kunnen zappen, maar dan ben je er weer helemaal uit.quote:Op donderdag 5 mei 2011 01:58 schreef grazz het volgende:
[..]
Oh klopt. In sommige landen is dat het geval! (commercials) Maar meestal doen de presentatoren een kort babbeltje ofzo..bij de publieke omroepen is er in elk geval geen reclameblok ofzo. Gelukkig maar
Ja en dan ga ik gewoon keihard huilenquote:Op donderdag 5 mei 2011 01:59 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Je zou dan kunnen zappen, maar dan ben je er weer helemaal uit.
Zo zag ik ooit volgens mij tijdens het zappen gedurende de interval Huub DGK niet winnen.quote:Op donderdag 5 mei 2011 01:53 schreef grazz het volgende:
Is er dacht ik niet? Interval act wel maar nee..ben bang dat ik dan iets mis.
Was dat ook tijdens het ESF dan? Nee DGK volgde ik ook, maar dan nog gaat het ESF voorquote:Op donderdag 5 mei 2011 02:01 schreef APK het volgende:
[..]
Zo zag ik ooit volgens mij tijdens het zappen gedurende de interval Huub DGK niet winnen.
Was zeker de moeite waard hoor
Dacht het wel, ja.quote:
Trusten Grazz!quote:Op donderdag 5 mei 2011 02:09 schreef grazz het volgende:
Voordat iemand me betrapt..ik ben weg![]()
trusten menschen
*kijkt*quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |