Mijn belbundel gaat regelmatig op alleen aan telefoontjes, ik heb heel geen grote bundel.quote:Op donderdag 5 mei 2011 00:51 schreef APK het volgende:
[..]
De logica is dat vrijwel iedereen een bundel heeft waarmee je makkelijk 'af en toe een paar berichtjes' moet kunnen sturen
Als je een lover in Seoul hebt (heeft een collega van mij) dan is dit een hele leuke geldbesparende app![]()
Voor de rest is het gewoon mobiel MSN'en met een roosje achter je naam om 20u op 4 mei.
Nee dat dusquote:Op donderdag 5 mei 2011 01:05 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar het is niet zo dat ik constant iedereen uit mijn lijst loop te wzzzappen, omdat het kan. Als ik msn aan heb staan dan ga ik ook niet heel mijn lijst opeens aanspreken.
Ik neem nog een pleistertjequote:Op donderdag 5 mei 2011 00:57 schreef Greys het volgende:
Nog 1 sigaretje sorry APKen dan tukkie.
Morgen verhuizen met het werk
Kan dat niet vanuit je bed dan?quote:Op donderdag 5 mei 2011 01:12 schreef Greys het volgende:
Ik moet naar beddddddddddd
Maar ik wil eigenlijk ook nog ff angry birden![]()
Nahja, wat een afzetterijquote:Op donderdag 5 mei 2011 01:12 schreef APK het volgende:
[..]
Ik neem nog een pleistertje![]()
Volgende week worden ze nog kleiner maar ze kosten nog steeds 20¤ voor 7 stuks
Weet ik nietquote:Op donderdag 5 mei 2011 01:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, maar dan ben ik zo anderhalf uur aan het klooien met die katapult
Is het ook, maar dat komt omdat mensen -als het goed is- maar één keer stoppen.quote:
Ik zit nu op de middelsterke pleisters en slapen gaat al een stuk beterquote:Echt reteknap dat je het zo volhoudt! Gaat het slapen al beter?
En ik dacht dat je al aan de kleinere pleisters toe wasHoe lang moet je die nog dan?
Neuh, ik ben nog scholier en ik heb vakantie. Greys zit nu met een baan met weinig uren. Moet jij dan niet werken morgen?quote:
Oh scholier zelfs! Lucky you met je vakantie.quote:Op donderdag 5 mei 2011 01:26 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Neuh, ik ben nog scholier en ik heb vakantie. Greys zit nu met een baan met weinig uren. Moet jij dan niet werken morgen?
Mag ik vragen wat je doet ?quote:
Iets dat momenteel niet genoeg verdient om van te leven en twee dagen per week iets via een uitzendbureau.quote:Op donderdag 5 mei 2011 01:30 schreef grazz het volgende:
Mag ik vragen wat je doet ?Wel een mooie tijd en hoelaat ben je klaar dan ?
Ja, dat gezwaai in andere topics dan de SC vind ik echt rete-irritantquote:
Ik moet toch beleefd welterusten zwaaien?quote:Op donderdag 5 mei 2011 01:34 schreef APK het volgende:
[..]
Ja, dat gezwaai in andere topics dan de SC vind ik echt rete-irritant
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |