Scherpquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:21 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Het is ook gewoon een hoop gedoe.![]()
Maar over een maand zit je prinsheerlijk helemaal ingericht in je huis.![]()
Libby wordt morgen gesteriliseerd.... ik heb de klapramen net extra gecontroleerd want bij mijn vorige nest was dit de nacht waarin Bella en Thabith de buitenwereld gingen verkennen.
quote:
Als ie maar leuk is met mijquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:26 schreef Cat22 het volgende:
Ow, en Sawyer doet het best leuk met kinderen!![]()
Al vond Kate de buurkindjes nog nét iets aardiger.
Want jij hebt nooit kinderen over de vloer.quote:
Sorryquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:36 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Want jij hebt nooit kinderen over de vloer.![]()
Ik hoef nu VIER dagen nergens te werken!Uiteraard zitten die vier dagen alweer aardig volgepland.
Sjefke gaat dan ook altijd in de krabpaal zitten, dus tjaquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:36 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Want jij hebt nooit kinderen over de vloer.![]()
Ik hoef nu VIER dagen nergens te werken!Uiteraard zitten die vier dagen alweer aardig volgepland.
Wat een simpele vraag zegquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[WIN!] Eurovision Artists Magazine en vrijkaarten EA Event
Grapjeeeeeeeeeeeeeeeeeehquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, we zijn niet allemaal een TheVulture, lopende ESF-encyclopedie.
quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, we zijn niet allemaal een TheVulture, lopende ESF-encyclopedie.
Jij zegt tenminste sorry.quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:40 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Sorry((((((((((((((((((((((((((((((((((
Dat lampje heb ik destijds ook door de toiletten geCSI'd jaquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:52 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jij zegt tenminste sorry.![]()
Ik heb crisis! Mijn geplande vrijdag-poetsschema is ontregeld door de dates van Kate en Juliet en ik heb net mijn toiletten geCSI-ed met de hendig sjieke blacklight die ik bij de ecodor kreeg.![]()
![]()
![]()
Daar moet iets gebeuren!
Ing!quote:
Nee joh, dat doen we wel in de kittenbakquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:53 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ing!![]()
![]()
Jullie hoeven zaterdag vast niet te plassen he?
Ik heb er 2.quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:54 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nee joh, dat doen we wel in de kittenbak
Lekker gravenquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:54 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb er 2.![]()
Als je wil gooi ik er wel silicaatkorrels in, dat knispert zo fijn.
Blauw mag vast niet meedoen he?quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:00 schreef Greys het volgende:
Doe meeeeeeeeeee![]()
Doe meeeeeeeeeee
Al is het maar voor de leukAls je de spullen niet hoeft en/of niet naar het event wilt, kan je er vast iemand anders (hier of elders) blij mee maken
En al is het maar voor Erik die het zo leuk vindt dat ESF ook eens een prijsvraagje heeft.
[WIN!] Eurovision Artists Magazine en vrijkaarten EA Event
Nee, maar wel voor de lolquote:
He, wat jammer nou!quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, maar wel voor de lol
Dus om het goede voorbeeld te geven mag je wel je clipje in het topic zetten.
Graag zelfs
Sorry, het mag niet volgens de regels
Ik heb de verwarming ook weer aanquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:58 schreef Ingetje79 het volgende:
Ennieweej, ik ga bankhangen...ben ondanks een hete douche nog steeds een ijsklompje.
Op een of andere manier is het op een kerkhof altijd koud
Ik heb het ook koud, ik ga maar gewoon slapen denk ikquote:
Als ik nu ga slapen dan word ik om 3 uur wakker en dan is het nog kouderquote:Op woensdag 4 mei 2011 22:10 schreef tombolafan het volgende:
Ik heb het ook koud, ik ga maar gewoon slapen denk ik
Die van mij stond toen ik thuiskwam ook volop te loeien.quote:
Trust!quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb het ook koud, ik ga maar gewoon slapen denk ik
Is dat een Duitse romcom?quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:11 schreef Cat22 het volgende:
Zeg, the boy in the striped pyjama's, loopt die film zo af als ik denk dat hij af gaat lopen?![]()
Hoe denk je dat ie af gaat lopen?quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:11 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Die van mij stond toen ik thuiskwam ook volop te loeien.![]()
Zeg, the boy in the striped pyjama's, loopt die film zo af als ik denk dat hij af gaat lopen?![]()
Dat het jongetje dood gaat wat eigenlijk niet in het kamp zat.quote:
Wil je het wetenquote:Op woensdag 4 mei 2011 22:18 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat het jongetje dood gaat wat eigenlijk niet in het kamp zat.
Nee.quote:
Ik heb die film nog nooit gezien, kan best anders aflopen! *hoopt*quote:
Lekker buiten zitten in de tuin!quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:23 schreef Muis006 het volgende:
W00t 26 graden zaterdag!
Erikje, ze heeft niks gespoilerd.
Ik zal aan je denken wanneer ik aan het bakken ben, dan is het net alsof je ook in de zon hebt gelegenquote:Op woensdag 4 mei 2011 22:24 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Lekker buiten zitten in de tuin!![]()
Ow nee, ik krijg die vrouwen natuurlijk niet bij de kittens weg.
Oh. Ik heb namelijk ook geen idee, ik heb het boek en de film ook nog niet gelezen en gezien.quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:23 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb die film nog nooit gezien, kan best anders aflopen! *hoopt*
quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:25 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik zal aan je denken wanneer ik aan het bakken ben, dan is het net alsof je ook in de zon hebt gelegen
Het boek heb ik ook niet gelezen. Alles is even nieuw en even gruwelijk.quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh. Ik heb namelijk ook geen idee, ik heb het boek en de film ook nog niet gelezen en gezien.
SPOILER: niet voor ErikOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |