Scherpquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:21 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Het is ook gewoon een hoop gedoe.![]()
Maar over een maand zit je prinsheerlijk helemaal ingericht in je huis.![]()
Libby wordt morgen gesteriliseerd.... ik heb de klapramen net extra gecontroleerd want bij mijn vorige nest was dit de nacht waarin Bella en Thabith de buitenwereld gingen verkennen.
quote:
Als ie maar leuk is met mijquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:26 schreef Cat22 het volgende:
Ow, en Sawyer doet het best leuk met kinderen!![]()
Al vond Kate de buurkindjes nog nét iets aardiger.
Want jij hebt nooit kinderen over de vloer.quote:
Sorryquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:36 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Want jij hebt nooit kinderen over de vloer.![]()
Ik hoef nu VIER dagen nergens te werken!Uiteraard zitten die vier dagen alweer aardig volgepland.
Sjefke gaat dan ook altijd in de krabpaal zitten, dus tjaquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:36 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Want jij hebt nooit kinderen over de vloer.![]()
Ik hoef nu VIER dagen nergens te werken!Uiteraard zitten die vier dagen alweer aardig volgepland.
Wat een simpele vraag zegquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[WIN!] Eurovision Artists Magazine en vrijkaarten EA Event
Grapjeeeeeeeeeeeeeeeeeehquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, we zijn niet allemaal een TheVulture, lopende ESF-encyclopedie.
quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, we zijn niet allemaal een TheVulture, lopende ESF-encyclopedie.
Jij zegt tenminste sorry.quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:40 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Sorry((((((((((((((((((((((((((((((((((
Dat lampje heb ik destijds ook door de toiletten geCSI'd jaquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:52 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jij zegt tenminste sorry.![]()
Ik heb crisis! Mijn geplande vrijdag-poetsschema is ontregeld door de dates van Kate en Juliet en ik heb net mijn toiletten geCSI-ed met de hendig sjieke blacklight die ik bij de ecodor kreeg.![]()
![]()
![]()
Daar moet iets gebeuren!
Ing!quote:
Nee joh, dat doen we wel in de kittenbakquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:53 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ing!![]()
![]()
Jullie hoeven zaterdag vast niet te plassen he?
Ik heb er 2.quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:54 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nee joh, dat doen we wel in de kittenbak
Lekker gravenquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:54 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb er 2.![]()
Als je wil gooi ik er wel silicaatkorrels in, dat knispert zo fijn.
Blauw mag vast niet meedoen he?quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:00 schreef Greys het volgende:
Doe meeeeeeeeeee![]()
Doe meeeeeeeeeee
Al is het maar voor de leukAls je de spullen niet hoeft en/of niet naar het event wilt, kan je er vast iemand anders (hier of elders) blij mee maken
En al is het maar voor Erik die het zo leuk vindt dat ESF ook eens een prijsvraagje heeft.
[WIN!] Eurovision Artists Magazine en vrijkaarten EA Event
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |