Allebeiquote:Op woensdag 4 mei 2011 19:49 schreef iBenny het volgende:
maar je zegt dat je op terug moet klikken als je klaar met je tekst? Houd je je telefoon dan in de breedte(landscape) of verticaal?
ohw ja, dat klopt wel... je kan ook op dat knopje linksonder(toetsenbord met een pijl naar beneden) klikkenquote:Op woensdag 4 mei 2011 19:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Allebei
Ik moet sowieso eerst op Terug klikken, anders zie ik de Invoer knop niet.
Nee, [GEZ] Postduif.quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:53 schreef Cat22 het volgende:
Is dit het 'Hoera, Greys heeft haar nieuwe telefoon' topic?
Nope, pijl naar beneden werkt dus bij mij niet dan.quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:52 schreef iBenny het volgende:
[..]
ohw ja, dat klopt wel... je kan ook op dat knopje linksonder(toetsenbord met een pijl naar beneden) klikken
Ik moet dat ook, anders staat mijn toetsenbors er overheen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Allebei
Ik moet sowieso eerst op Terug klikken, anders zie ik de Invoer knop niet.
Oh, de pijl doet het bij mij wel.quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Nope, pijl naar beneden werkt dus bij mij niet dan.
Ik moet ECHT eerst op terug klikkenWacht, ik heb wat fotootjes.
Er zitten nu wat net gekauwde stukje patat op mijn schermquote:Op woensdag 4 mei 2011 19:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Even een SST adviesje van Joanna tussendoor: Slik het door, poep het uit.
Naughty bors.quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:55 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik moet dat ook, anders staat mijn toetsenbors er overheen.
Dan moet ze bij APK zijn.quote:
Typen en oreo's eten is moeilijkquote:
Een Eckte Man.quote:
Dat klinkt idd nog enigszins logisch.quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:55 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik moet dat ook, anders staat mijn toetsenbors er overheen.
Ja, ze hebben met z'n tweeën weer iet gewonnen. En toen zei Sharon er iets van, dat ze vond dat Flip en Karim het meer verdienden, toen werd Monique weer valsquote:Op woensdag 4 mei 2011 20:04 schreef Greys het volgende:
Cat![]()
![]()
@Erik ik zapte net toen jij dat zei even naar SST, maar hoor ik nou nèt weer dat Joanna en Monique weer bericht van thuis krijgen? Waarom zij steeds?En had Joanna nou echt die vrijstelling voor de nominatie? Durven ze echt nog vol te houden dat ze niets met het programma te maken heeft qua productie enzo?
quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:15 schreef Muis006 het volgende:
Ha, ik ga morgen met mijn zus en Cat naar DTH en er zal zelfgebakken cake aanwezig zijn.
Lekker puh.
quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:17 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Hij staat nu in de oven and it smells goooooood.
Ik ben keijaloers! Ik ben al maanden niet bij de mac geweestquote:Op woensdag 4 mei 2011 20:17 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
Met een menuutje en een shake als voorgerecht.
Niet bij mij in de buurt. In het centrum wel en op het station, maar daar ben ik nooit rond etenstijd.quote:
Je zou er moeite voor moeten doen zeg!quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:24 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Niet bij mij in de buurt. In het centrum wel en op het station, maar daar ben ik nooit rond etenstijd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Ik ga niet in mijn eentje helemaal naar het centrum fietsen om te kunnen vreten bij de Macquote:
quote:No can do, ik moet in Utrecht zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
Hoe zag het eruit?quote:
Als ik het toch eens wist...quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:35 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat heeft Sharon gedaan om zo populair te zijn?
Maar wij hebben een Mac.quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ga niet in mijn eentje helemaal naar het centrum fietsen om te kunnen vreten bij de Mac.
[..]
No can do, ik moet in Utrecht zijn.
Ze vliegt er dalijk toch met 18% uit, Karim uiteindelijk in de dertig en Mo ook zoiets en dat is vást geen honderd maar dat maakt ze geen zak uit.quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:35 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat heeft Sharon gedaan om zo populair te zijn?
Goed, ik heb net een deel van de inhoud van de schuur van het oude huis naar de schuur van het nieuwe huis gebrachtquote:
Ja, nu iddquote:
Excellentquote:Op woensdag 4 mei 2011 20:38 schreef Cat22 het volgende:
MUIZELLLL!
Tante T. is confirmed!
Ik herhaal: tante T. is confirmed!
Het is ook gewoon een hoop gedoe.quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Goed, ik heb net een deel van de inhoud van de schuur van het oude huis naar de schuur van het nieuwe huis gebracht![]()
En ik ben het even zat eigenlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |