Het uitzendwerk dat ik nu doe zou al eind november vorig jaar eindigen, maar ik heb nog een maand of twee schat ik.quote:Op donderdag 5 mei 2011 01:34 schreef grazz het volgende:
Tis echt kut om wat te vnden tegenwoordig. Ik heb na 4 maanden eindelijk weer een bijbaantje kunnen vinden, al is het ook niet het leukste werk. Maarja je moet wat. Ook via een uitzendbureau.
Nou ja, iets is beter dan niets.quote:Op donderdag 5 mei 2011 01:36 schreef APK het volgende:
[..]
Het uitzendwerk dat ik nu doe zou al eind november vorig jaar eindigen, maar ik heb nog een maand of twee schat ik.
Kan ik weer iets nieuws gaan zoeken
Dat kun je toch gewoon hier doen?quote:Op donderdag 5 mei 2011 01:35 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Ik moet toch beleefd welterusten zwaaien?
Alleen het is zo onhandig als iemand in het ene topic welterusten zegt en dat je dan in het andere welterusten moet zwaaien.quote:
Volgens de redenatie van APK dan. Toch Erik, ik krijg dan toch geen sanctie?quote:Op donderdag 5 mei 2011 01:38 schreef grazz het volgende:
Hoezo moet het...krijg je anders een sanctie ofzo?
Prijsvraahaag?quote:Op donderdag 5 mei 2011 01:39 schreef Tha_Erik het volgende:
grazz, je doet wel mee aan de prijsvraag he?
Je had het hier toch ook al gezegd?quote:Op donderdag 5 mei 2011 01:38 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Alleen het is zo onhandig als iemand in het ene topic welterusten zegt en dat je dan in het andere welterusten moet zwaaien.
quote:
quote:Hoeveel punten behaalde Chiara in 2009 tijdens het ESF?
Dat antwoord roep je niet hieronder in het topic, maar kan je via deze link heel gemakkelijk invoeren. Als je de vraag hebt beantwoord via bovenstaand linkje en de clip hebt gepost in dit topic, dan doe je mee!
Zie de edit in mijn post voor het topic.quote:
My manquote:Op donderdag 5 mei 2011 01:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ga vaak gewoon weg zonder iets te zeggen. OHNOES!
Ik zie niet in waarom mensen zich zouden aan of af moeten melden.quote:Op donderdag 5 mei 2011 01:40 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Volgens de redenatie van APK dan. Toch Erik, ik krijg dan toch geen sanctie?
Gewoon. Omdat het kan!quote:Op donderdag 5 mei 2011 01:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik zie niet in waarom mensen zich zouden aan of af moeten melden.
Het mag ook wel, maar het moet niet. Want niet alles wat kan, moet. Je kan ook poep eten, maar het moet niet.quote:
Ik zeg toch ook nergens dat het moet? Gelijk heb je wel.quote:Op donderdag 5 mei 2011 01:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het mag ook wel, maar het moet niet. Want niet alles wat kan, moet. Je kan ook poep eten, maar het moet niet.
True.quote:Op donderdag 5 mei 2011 01:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het mag ook wel, maar het moet niet. Want niet alles wat kan, moet. Je kan ook poep eten, maar het moet niet.
OH NOES!quote:Op donderdag 5 mei 2011 01:47 schreef APK het volgende:
'Finale Secret Story NET5 donderdag 12 mei 20:30-22:30 uur.'
Lekkere timing voor de kijkcijfers van sst
Oh nee meen je niet! Ik volg dat ook dagelijks. Mja, ESF gaat echt voor!quote:Op donderdag 5 mei 2011 01:47 schreef APK het volgende:
'Finale Secret Story NET5 donderdag 12 mei 20:30-22:30 uur.'
Lekkere timing voor de kijkcijfers van sst
Paniek topic aanmakenquote:
Of juist andersom. PANIEK PANIEK!quote:Op donderdag 5 mei 2011 01:49 schreef grazz het volgende:
[..]
Paniek topic aanmaken3js zorgen voor weinig kijkers SST finale
Meestal duurt de semi tot 22u toch?quote:Op donderdag 5 mei 2011 01:48 schreef grazz het volgende:
Oh nee meen je niet! Ik volg dat ook dagelijks. Mja, ESF gaat echt voor!
Nee minstens 2,5 uur!quote:Op donderdag 5 mei 2011 01:50 schreef APK het volgende:
[..]
Meestal duurt de semi tot 22u toch?
Kun je nog net Joanne zien winnen
Dan zap je even tijdens de commercial break.quote:Op donderdag 5 mei 2011 01:51 schreef grazz het volgende:
[..]
Nee minstens 2,5 uur!
Djoon mag winnen, Sharon en Karim ook welZolang MO er morgen maar uit gaat. Ik word gek van dat gehuil
Is er dacht ik niet? Interval act wel maar nee..ben bang dat ik dan iets mis.quote:Op donderdag 5 mei 2011 01:52 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Dan zap je even tijdens de commercial break.
Oh klopt. In sommige landen is dat het geval! (commercials) Maar meestal doen de presentatoren een kort babbeltje ofzo..bij de publieke omroepen is er in elk geval geen reclameblok ofzo. Gelukkig maarquote:Op donderdag 5 mei 2011 01:56 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Wel toch?
Volgorde en liedjes van de halve finales
Zie na 5 en na 14.
Je zou dan kunnen zappen, maar dan ben je er weer helemaal uit.quote:Op donderdag 5 mei 2011 01:58 schreef grazz het volgende:
[..]
Oh klopt. In sommige landen is dat het geval! (commercials) Maar meestal doen de presentatoren een kort babbeltje ofzo..bij de publieke omroepen is er in elk geval geen reclameblok ofzo. Gelukkig maar
Ja en dan ga ik gewoon keihard huilenquote:Op donderdag 5 mei 2011 01:59 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Je zou dan kunnen zappen, maar dan ben je er weer helemaal uit.
Zo zag ik ooit volgens mij tijdens het zappen gedurende de interval Huub DGK niet winnen.quote:Op donderdag 5 mei 2011 01:53 schreef grazz het volgende:
Is er dacht ik niet? Interval act wel maar nee..ben bang dat ik dan iets mis.
Was dat ook tijdens het ESF dan? Nee DGK volgde ik ook, maar dan nog gaat het ESF voorquote:Op donderdag 5 mei 2011 02:01 schreef APK het volgende:
[..]
Zo zag ik ooit volgens mij tijdens het zappen gedurende de interval Huub DGK niet winnen.
Was zeker de moeite waard hoor
Dacht het wel, ja.quote:
Trusten Grazz!quote:Op donderdag 5 mei 2011 02:09 schreef grazz het volgende:
Voordat iemand me betrapt..ik ben weg![]()
trusten menschen
*kijkt*quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |