quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:32 schreef Muis006 het volgende:
[..]
De oorspronkelijke? Dat was een cadeautje van Mike
quote:
Het is top secret, van de AIVD mag ik het niet zonder hun toestemming vertellen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:35 schreef Tha_Erik het volgende:
Of is het geheim, want dan hoef ik het niet te weten.
Ik ben gescreend en goedgekeurd, aan mij mag je het wel vertellen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:39 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Het is top secret, van de AIVD mag ik het niet zonder hun toestemming vertellen.
Ja, en een belletje van de AIVD, bedankt voor dat.quote:
Kenekshuns.quote:Op woensdag 4 mei 2011 23:02 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, en een belletje van de AIVD, bedankt voor dat.
Oh ja? Waarop?quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:44 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik ben gescreend en goedgekeurd, aan mij mag je het wel vertellen.![]()
Maar doe dat dan morgen, ik ga bedwaarts.![]()
![]()
Ik heb beltegoed, als dat op isquote:
Volgens mij niet, maar iedereen schijnt dat heel normaal te vinden.quote:Op donderdag 5 mei 2011 00:16 schreef Greys het volgende:
Kan je bij Whatsapp dus ook geen mensen uit je lijst gooien dus?
Denk je niet dat mensen de neiging hebben om meer te gaan kletsen als ze whatsapp op hun foon hebben?quote:Dat moeten ze dan maar snel eens fixen, ik wil eigenlijk ook wel kunnen kiezen wie van mijn contacten ik in die lijst wil. Nu moet ik zo ver scrollen naar de Q van Qwea
Hm, ik merk er niet veel van. Of ik ben gewoon niet populair, dat kan ookquote:Op donderdag 5 mei 2011 00:28 schreef APK het volgende:
[..]
Volgens mij niet, maar iedereen schijnt dat heel normaal te vinden.
[..]
Denk je niet dat mensen de neiging hebben om meer te gaan kletsen als ze whatsapp op hun foon hebben?
Gewoon omdat het kan en omdat ze al scrollend een naam tegenkomen?
Je hebt dat ding netquote:Op donderdag 5 mei 2011 00:30 schreef Greys het volgende:
Hm, ik merk er niet veel van. Of ik ben gewoon niet populair, dat kan ook
Nee maar serieus, ik heb dan denk ik mensen in mijn lijst die niet zoveel lullen-om-het-lullen. Ik kreeg toen ik het installeerde van Qwea een 'Hoera oma heeft Whatsapp!' berichtje, maar dat gaat daarna niet dagen door ofzo
Ik heb een paar berichtjes van Ll gehad, maar daar smste ik toch al af en toe mee.quote:Op donderdag 5 mei 2011 00:37 schreef APK het volgende:
[..]
Je hebt dat ding net
Wacht maar tot mijn beltegoed op is![]()
Dat hadden jullie dan toch ook gewoon allemaal kunnen sms'en?quote:Op donderdag 5 mei 2011 00:41 schreef Greys het volgende:
Ik heb een paar berichtjes van Ll gehad, maar daar smste ik toch al af en toe mee.
Een paar berichtjes van Maes, maar daar geldt hetzelfde voor. Dus wat we normaal zouden smsen, dat whatsappen we nuOh en van Senesta en Qwea dus, maar dat was om te vieren dat ik eindelijk hip was
Ja, maar wat is dat nou weer voor logicaquote:Op donderdag 5 mei 2011 00:45 schreef APK het volgende:
[..]
Dat hadden jullie dan toch ook gewoon allemaal kunnen sms'en?
De logica is dat vrijwel iedereen een bundel heeft waarmee je makkelijk 'af en toe een paar berichtjes' moet kunnen sturenquote:Op donderdag 5 mei 2011 00:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, maar wat is dat nou weer voor logica
Ik heb net Whatsapp dus dan ga je dat ff testen toch door berichtjes die je normaal zou smsen nu te wzzzappen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |