Nou dit topic: [PANIEK] Hoe lang is het varen naar Dusseldorf? (Update: te lang!)quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:08 schreef Ingetje79 het volgende:
![]()
Wat was er nou voor botenpaniek?![]()
Hai Cat
Dat moet een instelling zijn.quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:40 schreef Greys het volgende:
Nou de nieuwe (verzegelde) foon doet het ook niet op FOK! hoor
Dan zal het wel gewoon aan mij liggen dus, aangezien het bij mijn schoonvader op dezelfde foon wel gewoon werkt.
Mijn schoonvader had hem net 2 dagen en had er nog niets mee gedaan (die wachtte op S, omdat hij er geen verstand van heeft). En heeft dus niets aan de instellingen veranderd. En ik ook niet.quote:
Heb je avatars enzo uitgeschakeld?quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:47 schreef Greys het volgende:
Mijn schoonvader had hem net 2 dagen en had er nog niets mee gedaan (die wachtte op S, omdat hij er geen verstand van heeft). En heeft dus niets aan de instellingen veranderd. En ik ook niet.
Het enige dat ik kan bedenken is dat er op de zwarte serie een andere browser zit dan op de wit-roze serie.
Ik krijg FOK! open, ik kan inloggen, maar ik kan niet scrollen.
Of ja, 1 cm scrollen duurt een minuut of 4.
Waarom zou ik?quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:48 schreef APK het volgende:
[..]
Heb je avatars enzo uitgeschakeld?
Volgens mij kun je ook proberen de animated gifjes enzo uit te zetten.
Ik heb een gouden.quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Misschien probeert het universum je te vertellen dat roze telefoons niet kunnen.
Ik heb alleen de ava's uitstaan volgens mij.. En hij is nog best wel snel.quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:51 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb laatst wel de PI's ook uitgezet (!!!) en dat scheelt me een hoop in snelheid
!
Al gedaan, dat laatste.quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:50 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik heb een gouden.Die inmiddels meer de kleur 'kras' heeft. Maar dat was vijf jaar geleden keihip.
Wel balen Greys.. Kun je het niet aan GlowMouse vragen ofzo?
En die wist het ook niet?quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Al gedaan, dat laatste.
Maar ik weet in elk geval weer precies waarom ik altijd zo'n schijthekel heb aan nieuwe telefoons.
Vast wel, maar dat weiger ik.quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:54 schreef Lutte het volgende:
[..]
En die wist het ook niet?Balen balen balen.
En is er geen tekst only voor mobiel die het wel doet ofzo?
Ik zie je plaatje nietquote:Op woensdag 4 mei 2011 17:53 schreef APK het volgende:
Dit zijn mijn instellingen, zijn er veel verschillen?
[ afbeelding ]
Ik was het plaatje vergeten, staat er nu welquote:Op woensdag 4 mei 2011 17:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zie je plaatje niet
Is mijn netbook nu ook al stuk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |