staat ook bij "niet zo heel gek"quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:39 schreef Freule het volgende:
[..]
Nee de inhoud moet mooi zijn, maar je moet er ook mee over straat kunnen lopen toch ?
Ik zie het niet als een aanvalquote:Op woensdag 4 mei 2011 16:38 schreef danilel het volgende:
[..]
Wil niet aanvallen omdat ik je weer quote,
Maar ik vind juist Sharon sterk omdat ze zich niet echt aan 1 groep vastklampt.
Ze blijft op haar eigen en wil gewoon met iedereen normaal kunnen opschieten.
Daarentegen trekt ze haar mond wel open als ze het ergens niet mee eens is en dat blijft niet beperkt tot 1 specifieke groep/persoon.
Ook ik vond het jammer dat ze Gerard een beetje links liet liggen toen Servio er was.
Maar kan het ook wel weer begrijpen, ze waren van eerst ook bevriend, en natuurlijk is het spannend als er iemand terugkomt in het huis met nieuws van buitenaf.
Ja, lief en te zacht. Dat is juist wat haar kwetsbaar maakt en onzeker.quote:
quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:42 schreef Freule het volgende:
[..]
Ik zie het niet als een aanvalen jij mag ook zeker je eigen mening geven.
Dat is juist het leuke de verschillende meningen en ieder in zijn eigen waarde laten toch?
dan zou je belangrijker vinden wat andere denken...ik loop over de straat met diegene die ik mooi vind...en dat is voor mij iemand die me aan het lachen maakt en lief voor me is,maar geen bazig iemand die zegt ik wil nu kroelen en als je dat niet doet hou je niet van mijquote:Op woensdag 4 mei 2011 16:39 schreef Freule het volgende:
[..]
Nee de inhoud moet mooi zijn, maar je moet er ook mee over straat kunnen lopen toch ?
OK ieder zijn of haar eigen mening kan toch?quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:42 schreef Gia het volgende:
[..]
Ja, lief en te zacht. Dat is juist wat haar kwetsbaar maakt en onzeker.
Lief doen wil nog niet zeggen dat iemand ook lief is. En andersom.
en ernstig achterbaks ook nog eensquote:Op woensdag 4 mei 2011 16:44 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
OK ieder zijn of haar eigen mening kan toch?
Ik vind haar niet lief vind haar een roddeltante!!
You lost me.quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:42 schreef Gia het volgende:
[..]
Ja, lief en te zacht. Dat is juist wat haar kwetsbaar maakt en onzeker.
Lief doen wil nog niet zeggen dat iemand ook lief is. En andersom.
Klopt, maar zo is Sharon dus ook.quote:
Ik kan niet eisen dat iedereen mij leuk vind, net zo goed ik ook niet iedereen leuk vind maar laat die persoon wel in zijn waarde.quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:43 schreef trollie67 het volgende:
[..]
dan zou je belangrijker vinden wat andere denken...ik loop over de straat met diegene die ik mooi vind...en dat is voor mij iemand die me aan het lachen maakt en lief voor me is,maar geen bazig iemand die zegt ik wil nu kroelen en als je dat niet doet hou je niet van mij
Als je eenmaal op fok gelezen hebt geef je je toch voor geen enkel programma meer opquote:Op woensdag 4 mei 2011 16:47 schreef Poezewoes het volgende:
gelukkig zit ik niet in dat huis, ander zou ik fok niet meer durven lezen
Is toch geen probleem , is jou mening en die respecteer ik.quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:44 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
OK ieder zijn of haar eigen mening kan toch?
Ik vind haar niet lief vind haar een roddeltante!!
Preciesquote:Op woensdag 4 mei 2011 16:48 schreef just me het volgende:
[..]
Als je eenmaal op fok gelezen hebt geef je je toch voor geen enkel programma meer op
quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:48 schreef just me het volgende:
[..]
Als je eenmaal op fok gelezen hebt geef je je toch voor geen enkel programma meer op
Dat dus.quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:47 schreef Gia het volgende:
[..]
Klopt, maar zo is Sharon dus ook.
Die klept ook elke roddel meteen door. En is erg achterbaks.
Denk dat dat een eigenschap is die veel vrouwen hebben die aan dat soort programma's meedoen. Bij de mannen zie je dat iets minder. Hoewel......die kunnen er soms ook wat van. Ze verpakken het alleen iets anders.
dat doet joannne dus wel..ze begrijpt soms niet dat zij niet de liefste mooiste en beste is..maar goed..daar moet zij bverder mee levenquote:Op woensdag 4 mei 2011 16:47 schreef Freule het volgende:
[..]
Ik kan niet eisen dat iedereen mij leuk vind, net zo goed ik ook niet iedereen leuk vind maar laat die persoon wel in zijn waarde.
Was er in het begin van SST niet een regel dat er overdag niet op bed gelegen mocht worden?!quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:51 schreef Chanel5 het volgende:
Ik begrijp niet dat ze die mensen 's-morgens nog uit hun bed roepen, twee tellen later liggen de meesten er weer in en dat bijna gedurende de hele dag.
Het zijn allemaal van die wazige stukjes.quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:51 schreef sjampoeh het volgende:
schrijf dan niks![]()
Een hippe krul
4 mei om 16.16
Monique zorgt voor een mooi kapsel.
Nadat Sharon een vlecht in het haar van Monique heeft gevlochten, gaat de blondine zelf aan het werk. Gewapend met een krultang zorgt ze voor een prachtig kapsel. Vanavond om 19:30 uur is er weer een uitzending op Net5 en dan moet je er natuurlijk goed uitzien.
[ afbeelding ]
is niet erg gek...de laatste 5 jaar werkte ik in de produktie..voor brood en boterkoek..dus ook zaterdag en zondags..en nu voor tnt..maar als ik 2 dagen vrij had omdat er geen werk was werd ik echt lamledig...had grote ideen..van alles in huis doen..nou echt niet...ik zat en zat en zat...beetje lezen en moe van het niets doen..plus die lichten daar en dat slechte eten...ik zou geen poot meer omhoog krijgen..wordt al kriegel na 2 dagen niets doenquote:Op woensdag 4 mei 2011 16:51 schreef Chanel5 het volgende:
Ik begrijp niet dat ze die mensen 's-morgens nog uit hun bed roepen, twee tellen later liggen de meesten er weer in en dat bijna gedurende de hele dag.
Precies. Maar die stukjes gaan toch de hele tijd nergens over (en staan vol met taalfouten, maar goed)?! Ben allang blij dat er dit keer niet "hoogbegaafde dame" staat m.b.t. Moquote:Op woensdag 4 mei 2011 16:51 schreef sjampoeh het volgende:
schrijf dan niks![]()
Een hippe krul
4 mei om 16.16
Monique zorgt voor een mooi kapsel.
Nadat Sharon een vlecht in het haar van Monique heeft gevlochten, gaat de blondine zelf aan het werk. Gewapend met een krultang zorgt ze voor een prachtig kapsel. Vanavond om 19:30 uur is er weer een uitzending op Net5 en dan moet je er natuurlijk goed uitzien.
[ afbeelding ]
Ja, verbaas me ook over die luiheid en vooral verwendheid van die nog relatief jonge mensen. Zoals Mo er blijkbaar van uitgaat dat er voor haar gekookt wordt etc. Zich alles maar aan laat dragen. En als ze een keer de afwas doet blijkt ze dat niet te kunnen. Heeft ze thuis nooit hoeven meehelpen? En heeft ze als 30 jarige nooit leren koken? Ik verwacht geen culinaire hoogstandjes, maar een beetje voor jezelf kunnen zorgen moet je dan wel kunnen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:51 schreef Chanel5 het volgende:
Dat weet ik niet.quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:52 schreef Ginosa het volgende:
[..]
Was er in het begin van SST niet een regel dat er overdag niet op bed gelegen mocht worden?!
Ja verbaas mij er ook over hoe niet zelfredzaam ze is, of erg lui dat kan ook.quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:54 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Ja, verbaas me ook over die luiheid en vooral verwendheid van die nog relatief jonge mensen. Zoals Mo er blijkbaar van uitgaat dat er voor haar gekookt wordt etc. Zich alles maar aan laat dragen. En als ze een keer de afwas doet blijkt ze dat niet te kunnen. Heeft ze thuis nooit hoeven meehelpen? En heeft ze als 30 jarige nooit leren koken? Ik verwacht geen culinaire hoogstandjes, maar een beetje voor jezelf kunnen zorgen moet je dan wel kunnen.
mja..maar als je ziet dat hier sommige van 25 jaar tot nachts op de forum zitten en er weer zijn om half tien...quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:51 schreef Chanel5 het volgende:
Ze vertelde eerder dat zij en natashia van de makkelijke dingen zijn (maaltijdsalades e.d.) en veel uit eten gaan.quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:54 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Ja, verbaas me ook over die luiheid en vooral verwendheid van die nog relatief jonge mensen. Zoals Mo er blijkbaar van uitgaat dat er voor haar gekookt wordt etc. Zich alles maar aan laat dragen. En als ze een keer de afwas doet blijkt ze dat niet te kunnen. Heeft ze thuis nooit hoeven meehelpen? En heeft ze als 30 jarige nooit leren koken? Ik verwacht geen culinaire hoogstandjes, maar een beetje voor jezelf kunnen zorgen moet je dan wel kunnen.
In het begin mocht niemand poetsen van Jo...Die kon het alleen zelf het beste. Ook het koken werd door een groepje gedaan, die dat leuk vind/vond om te doen..Afwassen kan Mo niet dus, tjaaa dan blijft er weinig overquote:Op woensdag 4 mei 2011 16:57 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ja verbaas mij er ook over hoe niet zelfredzaam ze is, of erg lui dat kan ook.
En die werken dan waarschijnlijk ook nog tussendoor, doen het huishouden etc. dus het kan wel een beetje actiever zijn.quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:58 schreef trollie67 het volgende:
[..]
mja..maar als je ziet dat hier sommige van 25 jaar tot nachts op de forum zitten en er weer zijn om half tien...
Of een egocentrische Bi-Atch... dat kan ook.quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:57 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ja verbaas mij er ook over hoe niet zelfredzaam ze is, of erg lui dat kan ook.
Is prima in hun thuissituatie maar hier is het wat anders. Ik zou zeggen "schouders eronder en aanpakken".quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:02 schreef Gia het volgende:
Ik wil ze niet de kost geven die een goede opleiding hebben, een drukke baan en daarom elke avond wat laten komen en 3 x per week een huishoudster over de vloer hebben.
Echt, die kunnen dat inderdaad zelf niet. Die zijn nog niet in staat om in te schatten hoeveel vlees ze moeten halen voor een BBQ-partijtje.
Vergelijking van niks (en btw: zie vetgedrukte en doe er je voordeel mee).quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:58 schreef trollie67 het volgende:
[..]
mja..maar als je ziet dat hier sommige van 25 jaar tot nachts op de forum zitten en er weer zijn om half tien...
Dat kan ik ook niet hoor heb altijd teveel.quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:02 schreef Gia het volgende:
Ik wil ze niet de kost geven die een goede opleiding hebben, een drukke baan en daarom elke avond wat laten komen en 3 x per week een huishoudster over de vloer hebben.
Echt, die kunnen dat inderdaad zelf niet. Die zijn nog niet in staat om in te schatten hoeveel vlees ze moeten halen voor een BBQ-partijtje.
Dat heet gastvrijquote:Op woensdag 4 mei 2011 17:11 schreef shomila het volgende:
[..]
Dat kan ik ook niet hoor heb altijd teveel.
Las pas een onderzoek en daaruit bleek dat 7-10 vrouwen beneden de 30 jaar niet eens een ei konden koken. Dat vind ik dus wel verontrustend.quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:02 schreef Gia het volgende:
gouden lijstje foto Budhaquote:Op woensdag 4 mei 2011 17:11 schreef Chuckster het volgende:
Jo loopt de Kamer in en roept: "Oh mah gawd"
Ben benieuwd wat er zo bijzonder is dan
Hoe kan dat dan dat leer je toch thuis.quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:12 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Las pas een onderzoek en daaruit bleek dat 7-10 vrouwen beneden de 30 jaar niet eens een ei konden koken. Dat vind ik dus wel verontrustend.
Er is nog steeds een inglijst fotootje van bulletje in het huis, dus dat misschien??????????? vHaar bericht van thuisquote:Op woensdag 4 mei 2011 17:12 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Dat heet gastvrij![]()
Jo naar de kamer van de waarheid.
Shirtje met budhha erop.quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:11 schreef Chuckster het volgende:
Jo loopt de Kamer in en roept: "Oh mah gawd"
Ben benieuwd wat er zo bijzonder is dan
En de mannen? Of was dat niet onderzocht?quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:12 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Las pas een onderzoek en daaruit bleek dat 7-10 vrouwen beneden de 30 jaar niet eens een ei konden koken. Dat vind ik dus wel verontrustend.
De mannen deden vaak het koken! Was echt verbaasd, stond gisteren op Nu.nlquote:Op woensdag 4 mei 2011 17:14 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
En de mannen? Of was dat niet onderzocht?
Het past gewoon zo niet in mijn wereldbeeld die verwendheid van vooral Jo en Mo. Alsof ze overal maar recht op hebben. Zijn soms net een stel dreinende peuters met hun, ik wil ik wil. En dan verongelijkt als ze het niet krijgen.
Als dat zou kunnenquote:Op woensdag 4 mei 2011 17:15 schreef knagsje het volgende:
[..]
of flip zit vastgespijkerd aan de muur
quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:15 schreef knagsje het volgende:
[..]
of flip zit vastgespijkerd aan de muur
Dat heeft helemaal geen zin om te slaan!quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:17 schreef mangalie het volgende:
Jo kan wel straffen zegt ze...Ja ze sloeg het hondje![]()
![]()
Is een beetje lastig als alles al door anderen gedaan wordt.quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:05 schreef Ginosa het volgende:
[..]
Is prima in hun thuissituatie maar hier is het wat anders. Ik zou zeggen "schouders eronder en aanpakken".
Nee, precies..Ik kan er niet tegen als mensen dieren slaan..Ik hoop dat ze het uitzenden want niemand zag het volgens mij.quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:20 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Dat heeft helemaal geen zin om te slaan!
voordeel??ik erger me rot...kijk nu nog alleen donderdag en lees hier een uur per dag..sommige beseffern niet hoe mooie ze het hebben..quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:07 schreef Ginosa het volgende:
[..]
Vergelijking van niks (en btw: zie vetgedrukte en doe er je voordeel mee).
Sloeg Joanna Segootje?quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:22 schreef mangalie het volgende:
[..]
Nee, precies..Ik kan er niet tegen als mensen dieren slaan..Ik hoop dat ze het uitzenden want niemand zag het volgens mij.
Kutwijf![]()
![]()
Meen je toch niet?!quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:17 schreef mangalie het volgende:
Jo kan wel straffen zegt ze...Ja ze sloeg het hondje![]()
![]()
Ik heb nooit echt veel over en altijd genoeg. Daarbij liggen er ook altijd nog wel hamburgers in de vriezer, mocht alles op zijn en iemand nog honger hebben.quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:11 schreef shomila het volgende:
[..]
Dat kan ik ook niet hoor heb altijd teveel.
Lamaar......quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:23 schreef trollie67 het volgende:
[..]
voordeel??ik erger me rot...kijk nu nog alleen donderdag en lees hier een uur per dag..sommige beseffern niet hoe mooie ze het hebben..
En toen on topic....?quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:24 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik heb nooit echt veel over en altijd genoeg. Daarbij liggen er ook altijd nog wel hamburgers in de vriezer, mocht alles op zijn en iemand nog honger hebben.
Wat aan rauwkost over blijft, gaat de dag erna in de macaroni.
Ik hou niet van weggooien.
Helaas wel...Segredo liep ook meteen geschrokken naar deslaapkamer waar die ging liggen. Totdat Jo hem weer zogenaamd ging troosten. segredo voelde het dus wel als straf..quote:
Doe dan alledrie de vrouwen. Wel zo eerlijk.quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:20 schreef knagsje het volgende:
zet jo en mo nou eens op een sokkel, degene die het eerst er af stapt moet direkt naar huis.......
Voordat je dat op je Tomtom intikt en het hele evenement mist: het is Waalsdorpervlakte.quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:25 schreef MargrietV het volgende:
Heb heerlijk net gegeten, ga zo naar de Dodenherdenking, Waldorpervlakte.
ze denken alleen aan winnnen ..seks en geld..wat verwacht je...quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:26 schreef Chanel5 het volgende:
omdat hij zijn medicijnen had gejat!!!
Stelletje stommelingen het is aan hun om dat goed op te bergen.
Ook dat nog ja...Maar om een hond te slaan.....quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:26 schreef Chanel5 het volgende:
omdat hij zijn medicijnen had gejat!!!
Stelletje stommelingen het is aan hun om dat goed op te bergen.
Ze zullen als niet genomineerden wel iets voor de genomineerden moeten doen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:28 schreef Chuckster het volgende:
Jo naar de KvdW terwijl Flip er nog in zit.
Flip kreunde voordat de audio weg viel
Denk ook dat dat het isquote:Op woensdag 4 mei 2011 17:29 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Ze zullen als niet genomineerden wel iets voor de genomineerden moeten doen.
Omgquote:Op woensdag 4 mei 2011 17:28 schreef Chuckster het volgende:
Jo naar de KvdW terwijl Flip er nog in zit.
Flip kreunde voordat de audio weg viel
weer een zuipfeestjke dus...anders komen ze nooit van het matras afquote:Op woensdag 4 mei 2011 17:29 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Ze zullen als niet genomineerden wel iets voor de genomineerden moeten doen.
ik zet direct mijn streams weer aan, dat moet ik zien.quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:29 schreef schizolientje het volgende:
Lief he, dat Mo een kopje koffie voor Karim maakt nu ze er toch 1 voor zichzelf maakt?
Niks mis mee. Die van ons krijgt ook een tik als hij ernstig buiten zijn boekje gaat. Als je het echt goed wil doen moet je 'm eigenlijk even in z'n nek bijten, maar dat gaat me weer wat te verquote:Op woensdag 4 mei 2011 17:25 schreef mangalie het volgende:
[..]
Helaas wel...Segredo liep ook meteen geschrokken naar deslaapkamer waar die ging liggen. Totdat Jo hem weer zogenaamd ging troosten. segredo voelde het dus wel als straf..
Nee, Jo het huis uit onmiddelijk..!!quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:31 schreef vuurvliegje52 het volgende:
Kutzooi, dat ze een puppie slaan. Segredo het huis uit, onmiddellijk!!
Wel iets mis mee, maar denk dat ik nu toch tegen een muur praat dus lamaquote:Op woensdag 4 mei 2011 17:31 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Niks mis mee. Die van ons krijgt ook een tik als hij ernstig buiten zijn boekje gaat. Als je het echt goed wil doen moet je 'm eigenlijk even in z'n nek bijten, maar dat gaat me weer wat te ver
In z'n nekvel vastpakken volstaat hoor. Hoef je ook niet je mond om te spoelen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:31 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Niks mis mee. Die van ons krijgt ook een tik als hij ernstig buiten zijn boekje gaat. Als je het echt goed wil doen moet je 'm eigenlijk even in z'n nek bijten, maar dat gaat me weer wat te ver
eensquote:Op woensdag 4 mei 2011 17:34 schreef just me het volgende:
Flip laat die Joanna toch in haar eigen botox gaar smoren!
Je hebt de enige goede keus gemaakt!!
wat gaaaffff....hoop dat je het leuk hebt daar..wat zeggen ze daar nu???koniwichi??zo iets??hehehequote:Op woensdag 4 mei 2011 17:34 schreef Darakka het volgende:
Goedenacht Fok! Heb al een week niet meer gekeken doordat ik in Korea zit maar dankzij jullie blijf ik lichtelijk nog op de hoogte!!
Bedankt iedereen.
eMo Jankend naar Huis!!!
P.s. ik typ dit vanuit de toekomst. Het is hier al donderdag.
Aha, dus jij weet al of Mo naar huis isquote:Op woensdag 4 mei 2011 17:34 schreef Darakka het volgende:
Goedenacht Fok! Heb al een week niet meer gekeken doordat ik in Korea zit maar dankzij jullie blijf ik lichtelijk nog op de hoogte!!
Bedankt iedereen.
eMo Jankend naar Huis!!!
Denk als Flip had gekozen voor de love room dat ze er ook drama van had gemaakt...quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:34 schreef beequeen het volgende:
OMG, wat een gezeik weer. Flip heeft gekozen voor een avond met de genomineerden.
Mo gaat helemaal nergens heen hoor...quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:34 schreef Darakka het volgende:
Bedankt iedereen.
eMo Jankend naar Huis!!!
Haha dat is volgens mij japansquote:Op woensdag 4 mei 2011 17:35 schreef trollie67 het volgende:
[..]
wat gaaaffff....hoop dat je het leuk hebt daar..wat zeggen ze daar nu???koniwichi??zo iets??hehehe
Kun je niet even een negatieve parallel elimineren voor mequote:Op woensdag 4 mei 2011 17:34 schreef Darakka het volgende:
Bedankt iedereen.
eMo Jankend naar Huis!!!
kan kloppen..ben weg van de japaanse anime films..maar mag de pret niet drukken..ik wens je een super tijd daar zoquote:
Als ik Jo was had ik die lamstraal van een Flip allang met z'n kop in de plee gedouwd en doorgetrokken.. Met z'n 3 fotootjes van Jo op dat rad plakken en 4 van anderenquote:Op woensdag 4 mei 2011 17:32 schreef beequeen het volgende:
Oh, ze mochten in de Love room, how sweet.
Flip heeft nee gezegd.![]()
Yep, of Philip kreeg 3 bewoners over zich heen, of hij kreeg Jo over zich heenquote:
Dankjewel !!quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:38 schreef trollie67 het volgende:
[..]
kan kloppen..ben weg van de japaanse anime films..maar mag de pret niet drukken..ik wens je een super tijd daar zo
Nee juist niet, Flip heeft nee gezegd tegen de Stem omdat hij bij de 3 genomineerden wil zijnquote:Op woensdag 4 mei 2011 17:38 schreef Ginosa het volgende:
Jo en Phil naar de LoveRoom? Ze mogen blij zijn dat ze 11 weken lang ongestraft nominatie-afspraken hebben mogen maken.
quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:35 schreef Chuckster het volgende:
Zo blijkt maar weer wat voor egoïstisch figuur MINNE HOND die Jo DIE FLIP is
quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:39 schreef nancyx1981x het volgende:
gadverdamme wat een verwaand verwend egoistisch mokkel is het toch!!!
Flip denkt aan de genomineerde, wil ze niet de hele avond alleen laten en zou het anders lullig vinden.....
Maar nee mevrouwtje ikke ikke ikke denkt weer eens alleen aan zichzelf!
Familie bezoek en sight seeing. Momenteel in Seoulquote:Op woensdag 4 mei 2011 17:39 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
wow de techniek staat voor niks he? super ! wat doe je korea als ik vragen mag ?
had hem ook al gecaptquote:Op woensdag 4 mei 2011 17:39 schreef Chanel5 het volgende:
Vriendelijk hoofd heeft ze ook...
[ link | afbeelding ]
+1quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:40 schreef judgementterror het volgende:
Ziet jo nou nog steeds niet in dat philip helemaal niets voor haar voelt?
Is zo overduidelijk,hij blijft maar smoezen verzinnen om niet met haar te kroelen,zoenen enzovoort
Als je echt verliefd bent is dat wel anders
Heb het gevoel dat philip haar heeft " gebruikt" voor ss en dat het daarna snel over is
ohhhhhhhh...wat zal jij het leuk hebben daar...veeeul beter als ss kijken...en veel lekker etenquote:Op woensdag 4 mei 2011 17:41 schreef Darakka het volgende:
[..]
Familie bezoek en sight seeing. Momenteel in Seoul
Dit dus. Op zo'n saaie dag als vandaag is een gescripte ruzie welkom.quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:39 schreef mevrouwdebok het volgende:
een gescripte ruzie dus tussen jo en flip ,ze liepen lachend naar dat bankje
Ja juistquote:Op woensdag 4 mei 2011 17:41 schreef snetje het volgende:
[..]
had hem ook al gecaptje ziet haar denken zo van sjit! gaat alle aandacht van Flip weer naar Jo....
Huh? Waarom dan?quote:
vind ik niet gek..na 2 dagen weet je al hoe draak jo in elkaar steekt..ik wil!!!!!!!!nu kroelen omdat ik er zin in heb..en jij maakt nu dan ook maar zin..ik wil!!!!!!!nu dit...quote:
LOL, leuk hè, zo'n script.quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:44 schreef Chuckster het volgende:
Mo en Karim hebben het door, goed bezig!
Ze heeft ook een nare mimiek, ik lach gister dubbel toen ze de hele tijd in beeld was en (onbewust) van die gekke bekken aan set trekken was, het zag er niet uit.quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:39 schreef Chanel5 het volgende:
Vriendelijk hoofd heeft ze ook...
[ link | afbeelding ]
quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:45 schreef nancyx1981x het volgende:
Raar dat een hoop reageerders hier de kant van Joanna kiezen, ik zou het niet erg vinden als Flip deze avond daadwerkelijk voor de genomineerde koos..........
Zoals hij al zegt; hun kunnen samen nog genoeg leuke avonden hebben en waarom moet hij zichzelf steeds bewijzen?
Ten eerste hebben ze officieel nog niets
Ten tweede zou ze hem dan moeten geloven op zijn woord
en Ten derde ik vind zijn keuze om voor de genomineerde te kiezen , een zeer goede karaktereigenschap
Jaaa het eten is geweldig. En de mensen zijn zo vriendelijk!!quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:42 schreef trollie67 het volgende:
[..]
ohhhhhhhh...wat zal jij het leuk hebben daar...veeeul beter als ss kijken...en veel lekker eten
JoJo zei net al dat ie Mo boven haar verkoosquote:Op woensdag 4 mei 2011 17:46 schreef Pearlbitch het volgende:
Jullie begrijpen toch wel dat Mo er donderdag echt niet uitgaat? Hummie zal niet rusten voordat ze Mo en Jo tegen elkaar heeft uitgespeeld. Daar zit nog een verhaallijn van minsten een week in
geniet ervan...heel veel plezierquote:Op woensdag 4 mei 2011 17:46 schreef Darakka het volgende:
[..]
Jaaa het eten is geweldig. En de mensen zijn zo vriendelijk!!
Klein voorbeeld : in Nederland kan het soms 3 kwartier duren voordat je een steak krijgt. In korea gaat alles zo snel en je krijgt zoveel eten.
Prachtig maar ik zal niet meer offt. gaan!!
Ik ga slapen tis 1 uur snachts en morgen SHOPPEN!!!
krijg je donderdag 3 kwartier te zienquote:
dat doet hij ook steeds ...quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:47 schreef bull-sjitt het volgende:
[..]
JoJo zei net al dat ie Mo boven haar verkoos
zelfs de minne hond wil niet in de loveroom met jouw opgeildoosje hahahahahahahaquote:Op woensdag 4 mei 2011 17:39 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Als ik Jo was had ik die lamstraal van een Flip allang met z'n kop in de plee gedouwd en doorgetrokken.. Met z'n 3 fotootjes van Jo op dat rad plakken en 4 van anderen
Minne hond dat het is![]()
![]()
voor mij heeft ie de enige juiste overweging gemaaktquote:Op woensdag 4 mei 2011 17:48 schreef Pearlbitch het volgende:
Joh Flip, Lul Met Vingers, je zal voor elke keer dat je zoiets wordt aangeboden wel een excuus uit de kast trekken.
Dat begrijp je toch wel? Stemming kweken kan je wel aan ze overlatenquote:Op woensdag 4 mei 2011 17:48 schreef beequeen het volgende:
Wel lullig van de Stem dat hij/zij niet tegen Djoon gezegd heeft dat het om vanavond ging.
oftewel aan Monique hij heeft niks met karim of sharon... hij kiest weer Mo boven Jo.. zo zie ik hetquote:Op woensdag 4 mei 2011 17:49 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Ik ook. Hij denkt tenminste aan andere.
voor de tv dan he???het is toch een berekent eikeltjequote:Op woensdag 4 mei 2011 17:49 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Wat deed ze? Had dat even gemist.quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:49 schreef ZaZoe het volgende:
Wat een debiele en kinderachtige actie van die Sharon daar achter het glas, nivootje nul zullen we maar zeggen. Dit is de echte sharon.
wat deed ze?quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:49 schreef ZaZoe het volgende:
Wat een debiele en kinderachtige actie van die Sharon daar achter het glas,
nivootje nul zullen we maar zeggen. Dit is de echte sharon.
Hou toch op, Flip laat zich niet altijd in de luren leggen. Gelijk heeft hij.quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:48 schreef Pearlbitch het volgende:
Joh Flip, Lul Met Vingers, je zal voor elke keer dat je zoiets wordt aangeboden wel een excuus uit de kast trekken.
De keus van Flip is toch meer dan logische, als je zo lang met elkaar optrekt maak je het met elkaar af. Over twee weken kunnen ze kroelen en neuken zoveel ze willen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:47 schreef bull-sjitt het volgende:
[..]
JoJo zei net al dat ie Mo boven haar verkoos
Oh.. die is zo door de mand aan het vallen sinds ze ooit een keer met 60% van de stemmen in huis is gebleven.quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:49 schreef ZaZoe het volgende:
Wat een debiele en kinderachtige actie van die Sharon daar achter het glas, nivootje nul zullen we maar zeggen. Dit is de echte sharon.
quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:49 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
JoJo is een verwend nestquote:Op woensdag 4 mei 2011 17:50 schreef MartineLongchamp het volgende:
Jo voelt alles als een afwijzing. is blijkbaar gewend altijd haar zin te krijgen en dat alles om haar draait en kan er totaal niet tegen als ze haar zin niet krijgt.
Maar ik twijfel ook sterk aan de gevoelens van Flip voor Jo.
eindelijk een vrouw die het wel met flip ens isquote:Op woensdag 4 mei 2011 17:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hou toch op, Flip laat zich niet altijd in de luren leggen. Gelijk heeft hij.
Oh, zeker. Ik hoor Djoon blèren op de achtergrond. Kijk morgen om 19.30 uur naar de daily.quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:49 schreef Pearlbitch het volgende:
Dat begrijp je toch wel? Stemming kweken kan je wel aan ze overlaten
ik ben het ook eens met flip hoorquote:Op woensdag 4 mei 2011 17:51 schreef superkokje het volgende:
[..]
eindelijk een vrouw die het wel met flip ens is
ehquote:Op woensdag 4 mei 2011 17:51 schreef Pearlbitch het volgende:
Flip zou nooit voor z'n partner kiezen. Die kan maar beter z'n hele leven vrijgezel blijven. Stuk egoïst
Jaja.. zo zijn er zo veel kerels.. Mooi weer spelen naar de buitenwacht en de mensen die dicht bij ze staan de hoek in trappen..quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:49 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:53 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Jaja.. zo zijn er zo veel kerels.. Mooi weer spelen naar de buitenwacht en de mensen die dicht bij ze staan de hoek in trappen..
quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:55 schreef bull-sjitt het volgende:
JoJo pakt d'r koffer en verlaat het huis
(hoop doet leven )
dat dusquote:Op woensdag 4 mei 2011 17:55 schreef superkokje het volgende:
en ze worden weer in bescherming genomen #FAIL
Fakking.quote:
quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:54 schreef iBenny het volgende:
Flip: 'Als ik de kans krijg ga ik uit mezelf wat romantisch doen. Dat is nog veel mooier, dan zoiets'
wat dacht je van wijfen die je vriendschap willen om je kerel in te pakken???en dan je zogenaamde vriendin de hoek intrappen??deze mensen bestaan overal....gelukkig dat ik een tweede geer heb,,,eentje die alltijd aktief is..mij aan het lachen maakt..mij toedekt nachts al heb ik het heetquote:Op woensdag 4 mei 2011 17:53 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Jaja.. zo zijn er zo veel kerels.. Mooi weer spelen naar de buitenwacht en de mensen die dicht bij ze staan de hoek in trappen..
jij blij dat je lesbos bentquote:Op woensdag 4 mei 2011 17:53 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
flip was in de kvdw en is gevraagd of hij een romantisch avondje wou met jo: neequote:Op woensdag 4 mei 2011 17:55 schreef freaky40 het volgende:
Wat is er allemaal aan de hand? Iemand even een snelle update?
quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:55 schreef freaky40 het volgende:
Wat is er allemaal aan de hand? Iemand even een snelle update?
quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:50 schreef iBenny het volgende:
Philip heeft in de KvdW de keuze gehad om samen met Jo vannacht in de loveroom te verblijven en de laatste avond van (een van de) genomineerden te missen of er met z'n 5en een gezellige avond van te maken. Hij heeft voor het laatste gekozen, waarna Jo volledig overstuur naar Philip heeft uitgehaald.
Ja, zo blijf je vriendjes met iedereen.. Lekker met iedereen meelullen, zo ontstaat er nooit frictie. Als hij straks 1 op 1 met Jo zit geeft hij haar natuurlijk gelijk. Let maar opquote:Op woensdag 4 mei 2011 17:54 schreef MartineLongchamp het volgende:
Vind dat Karim wel weer goed reageert. Heeft begrip voor Flip.
Hetlijkt hem het beste Jo eerst even te laten uitrazen.
Een eilandquote:
PB wil een partner die neukt likt zuigt e.d. wanneer ze met haar vingers knipt.....ziekelijk dus.....quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:55 schreef trollie67 het volgende:
[..]
wat dacht je van wijfen die je vriendschap willen om je kerel in te pakken???en dan je zogenaamde vriendin de hoek intrappen??deze mensen bestaan overal....gelukkig dat ik een tweede geer heb,,,eentje die alltijd aktief is..mij aan het lachen maakt..mij toedekt nachts al heb ik het heeten die gaat koken als die denkt dat ik moe ben...
Ik ook, maar ja tis een script he?quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:58 schreef beequeen het volgende:
Ik heb het wel weer even gezien deze komedie.
Team Flip voor even.
Partner? Ik denk dat het "speltechnisch" misschien verstandig is. Als hij een nacht weg is met Jo is hij heel wat pubermeisje-sms'jes kwijt. Maar dan ga ik er weer van uit dat die sms'jes er echt toe doen bij de organisatie en dan heb ik mezelf in een hoek geluld..... ehh, ik zie het allemaal wel.quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:51 schreef Pearlbitch het volgende:
Flip zou nooit voor z'n partner kiezen. Die kan maar beter z'n hele leven vrijgezel blijven. Stuk egoïst
dat is geen partnerschap maar baasssie spelenquote:Op woensdag 4 mei 2011 17:58 schreef knagsje het volgende:
[..]
PB wil een partner die neukt likt zuigt e.d. wanneer ze met haar vingers knipt.....ziekelijk dus.....
Zo weinig ? Ze zijn met zn 5enquote:Op woensdag 4 mei 2011 18:00 schreef Reksie1981 het volgende:
Ik zeg 4 flesjes sagres het huis in voor vanavond!
allemaal dankzij Jo.........wordt weer afgewezen hahahahahahaquote:
En die gaat ook maandenlang solo met z'n boot weg om vervolgens drie maanden ver weg in een huis in Portugal te gaan zitten?quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:55 schreef trollie67 het volgende:
[..]
wat dacht je van wijfen die je vriendschap willen om je kerel in te pakken???en dan je zogenaamde vriendin de hoek intrappen??deze mensen bestaan overal....gelukkig dat ik een tweede geer heb,,,eentje die alltijd aktief is..mij aan het lachen maakt..mij toedekt nachts al heb ik het heeten die gaat koken als die denkt dat ik moe ben...
Precies.quote:
Die gaat 3 keer met haar billen schudden.quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:01 schreef knagsje het volgende:
[..]
allemaal dankzij Jo.........wordt weer afgewezen hahahahahaha
tieten en een kut zijn niet heilig hoor, alleen snapt Jo dat nog niet.....
quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:01 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
En die gaat ook maandenlang solo met z'n boot weg om vervolgens drie maanden ver weg in een huis in Portugal te gaan zitten? [ afbeelding ]
Wie vindt Mo wel wat ?quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:01 schreef Leandra het volgende:
In feite was de keuze van Philip ook een keuze voor Monique, anders had zij de hele avond alleen met Sharon en Karim gezeten, en dat vindt ze niks.
Nou ja het zijn echt ook nog kinderen, ze doen wel wijs, maar fatsoenlijk gesprek is er niet bij. Altijd met de emoties hoog.quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:02 schreef trollie67 het volgende:
jo weet helemaal niet wat een relatie is..ze krijgt alles de reet ingeduwt...jammer dat ze als 24 jarige nog niet weet hoe je met echte!!!!mensen moet omgaan,die wel gevoelens hebben
Je gebt het over mensen die elkaar vrijheid en een eigen leven gunnen????? afspraken en zoquote:Op woensdag 4 mei 2011 18:01 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
En die gaat ook maandenlang solo met z'n boot weg om vervolgens drie maanden ver weg in een huis in Portugal te gaan zitten? [ afbeelding ]
ja waar zitten ze ???quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:04 schreef beequeen het volgende:
Oh, nog even. Het lijkt net Het Theater van de Lach. Zo zitten de dames in de rotonde, zo zijn ze weer verdwenen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |