staat ook bij "niet zo heel gek"quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:39 schreef Freule het volgende:
[..]
Nee de inhoud moet mooi zijn, maar je moet er ook mee over straat kunnen lopen toch ?
Ik zie het niet als een aanvalquote:Op woensdag 4 mei 2011 16:38 schreef danilel het volgende:
[..]
Wil niet aanvallen omdat ik je weer quote,
Maar ik vind juist Sharon sterk omdat ze zich niet echt aan 1 groep vastklampt.
Ze blijft op haar eigen en wil gewoon met iedereen normaal kunnen opschieten.
Daarentegen trekt ze haar mond wel open als ze het ergens niet mee eens is en dat blijft niet beperkt tot 1 specifieke groep/persoon.
Ook ik vond het jammer dat ze Gerard een beetje links liet liggen toen Servio er was.
Maar kan het ook wel weer begrijpen, ze waren van eerst ook bevriend, en natuurlijk is het spannend als er iemand terugkomt in het huis met nieuws van buitenaf.
Ja, lief en te zacht. Dat is juist wat haar kwetsbaar maakt en onzeker.quote:
quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:42 schreef Freule het volgende:
[..]
Ik zie het niet als een aanvalen jij mag ook zeker je eigen mening geven.
Dat is juist het leuke de verschillende meningen en ieder in zijn eigen waarde laten toch?
dan zou je belangrijker vinden wat andere denken...ik loop over de straat met diegene die ik mooi vind...en dat is voor mij iemand die me aan het lachen maakt en lief voor me is,maar geen bazig iemand die zegt ik wil nu kroelen en als je dat niet doet hou je niet van mijquote:Op woensdag 4 mei 2011 16:39 schreef Freule het volgende:
[..]
Nee de inhoud moet mooi zijn, maar je moet er ook mee over straat kunnen lopen toch ?
OK ieder zijn of haar eigen mening kan toch?quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:42 schreef Gia het volgende:
[..]
Ja, lief en te zacht. Dat is juist wat haar kwetsbaar maakt en onzeker.
Lief doen wil nog niet zeggen dat iemand ook lief is. En andersom.
en ernstig achterbaks ook nog eensquote:Op woensdag 4 mei 2011 16:44 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
OK ieder zijn of haar eigen mening kan toch?
Ik vind haar niet lief vind haar een roddeltante!!
You lost me.quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:42 schreef Gia het volgende:
[..]
Ja, lief en te zacht. Dat is juist wat haar kwetsbaar maakt en onzeker.
Lief doen wil nog niet zeggen dat iemand ook lief is. En andersom.
Klopt, maar zo is Sharon dus ook.quote:
Ik kan niet eisen dat iedereen mij leuk vind, net zo goed ik ook niet iedereen leuk vind maar laat die persoon wel in zijn waarde.quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:43 schreef trollie67 het volgende:
[..]
dan zou je belangrijker vinden wat andere denken...ik loop over de straat met diegene die ik mooi vind...en dat is voor mij iemand die me aan het lachen maakt en lief voor me is,maar geen bazig iemand die zegt ik wil nu kroelen en als je dat niet doet hou je niet van mij
Als je eenmaal op fok gelezen hebt geef je je toch voor geen enkel programma meer opquote:Op woensdag 4 mei 2011 16:47 schreef Poezewoes het volgende:
gelukkig zit ik niet in dat huis, ander zou ik fok niet meer durven lezen
Is toch geen probleem , is jou mening en die respecteer ik.quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:44 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
OK ieder zijn of haar eigen mening kan toch?
Ik vind haar niet lief vind haar een roddeltante!!
Preciesquote:Op woensdag 4 mei 2011 16:48 schreef just me het volgende:
[..]
Als je eenmaal op fok gelezen hebt geef je je toch voor geen enkel programma meer op
quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:48 schreef just me het volgende:
[..]
Als je eenmaal op fok gelezen hebt geef je je toch voor geen enkel programma meer op
Dat dus.quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:47 schreef Gia het volgende:
[..]
Klopt, maar zo is Sharon dus ook.
Die klept ook elke roddel meteen door. En is erg achterbaks.
Denk dat dat een eigenschap is die veel vrouwen hebben die aan dat soort programma's meedoen. Bij de mannen zie je dat iets minder. Hoewel......die kunnen er soms ook wat van. Ze verpakken het alleen iets anders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |