Maakt niet uit ze is zonder makeup zowie zo de mooiste en ook al is ze niet erg geliefd kan ik haar nog wel een mooie meid vinden.quote:
ik zegquote:Op woensdag 4 mei 2011 16:29 schreef Ginosa het volgende:
[..]
Tenzij we natuurlijk vanaf nu allemaal "Bull-sjitt" gaan sms'en
Sowieso die tenenkrommende interviews van Bart die iedereen door z'n strot geduwd krijgt.quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:29 schreef Day het volgende:
[..]
Die man moest zichzelf verweren tegen een knullige presentator die maar aandrong dat hij trots moest zijn op zijn op tv neukende en jankende dochter, waar toen al niet zo positief over werd geschreven en dat ook nog live! En uit die, plusminus 5 minuten tv, haal jij dat zij uit een liefdeloze gezin komt? Vind ik knap!
Ik heb mo juist horen zeggen dat haar familie haar altijd gesteund heeft, bij alles wat ze deed.
wat een bullshit die huisuitsalg heeft zij niet voor gekozen en is erg lullig om steeds mee te slaan.quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:29 schreef trollie67 het volgende:
[..]
het haar en de figuur...maar het charakter en helaas voor haar die huiduitslag plus die enorme ploflippen en die ogen die alltijd zo groot zijn als een gedoode karper....maar goed..iedereen heeft een eigen beeld van mooi..maar ik vind haar echt niet mooi...en al helemaal niet voor 24 jaar..
Apart. Zie je toch hoe smaken kunnen verschillen........ (niet sarcastisch bedoeld hoor)...... of mensenkennis... (OK, dit is wel sarcastisch).quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:24 schreef Gia het volgende:
[..]
Wel voor mij. Was ze al, en ze zal wel mogen blijven, ben ik bang.
Dus, we gaan gewoon door.
Niet dat ik pro Mo of Jo ben. Integendeel. Vind gewoon Sharon het ergst van allemaal.
Hoop dat Karim wint. Philip tweede.
Ik vind d'r ook mooi, alleen zonde van die botoxlippen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:30 schreef Freule het volgende:
[..]
Maakt niet uit ze is zonder makeup zowie zo de mooiste en ook al is ze niet erg geliefd kan ik haar nog wel een mooie meid vinden.
Sharon vond ik eerst ook leuk maar zie nu dat ze mee hupt van kamp naar kamp en daar hou ik niet van zag ik al toen servio terug kwam liet ze gerard links liggen nu is ze sjaggie omdat ze genomineerd staat terwijl de weken daar voor Joanna niet zo moest zeuren .Ik hou daar niet van doe wat jezelf vind en zeg wat jezelf wint en loop niet met anderen mee.quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:31 schreef Poezewoes het volgende:
Ze hebben allemaal wel iets de een iets meer dan de ander, een iets meer geholpen door de natuur de andere door Botox!
Maar ik vind Sharon en toffe meid, die zich goed staande kan houden tussen de rest van hoogbegaaft tot aan slaapwandelen.
ik maak het niet uit..ik zei duidelijk..dat ik het denk..dat is wat anders///je kan in 5 minuten heus wel zeggen dat je van je dochter houd..in plaats van..ga door en opgeven is geen optie...al begrijp ik ook die vader...als het mijn dochter was..nou sorry...dan ga ik wel vermomd naar de super..quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:29 schreef Day het volgende:
[..]
Die man moest zichzelf verweren tegen een knullige presentator die maar aandrong dat hij trots moest zijn op zijn op tv neukende en jankende dochter, waar toen al niet zo positief over werd geschreven en dat ook nog live! En uit die, plusminus 5 minuten tv, haal jij dat zij uit een liefdeloze gezin komt? Vind ik knap!
Ik heb mo juist horen zeggen dat haar familie haar altijd gesteund heeft, bij alles wat ze deed.
Je dacht dat ik (je zei WE) Jo een mooie meid vond.quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:31 schreef Freule het volgende:
[..]
wat een bullshit die huisuitsalg heeft zij niet voor gekozen en is erg lullig om steeds mee te slaan.
En iedereen heeft een eigen mening en gelukkig maar anders zagen we er allemaal hetzelfde uit .
Ik ben eerlijk, ik vind haar niet mooi, of ze er iets aan kan doen aan die uitslag ja/nee, (waarover ik geen oordeel heb) Ik vind dat niet mooi!quote:Nou als we heel eerlijk zijn is Jo een mooie meid hoor.
ja kan en mag dr lippen zijn nu idd niet mooi om dat de vulling minder is geworden en weer moet worden opgevuld. Daar heb je gelijk in en is niet mooi maar dan kan ik wel de rest eromheen nog mooi vinden .quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:33 schreef Day het volgende:
[..]
Ik vind d'r ook mooi, alleen zonde van die botoxlippen.
Neee is ook niet mooi maar denk je nu echt dat je dat voor het uitkiezen hebt???quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:34 schreef danilel het volgende:
[..]
Je dacht dat ik (je zei WE) Jo een mooie meid vond.
[..]
Ik ben eerlijk, ik vind haar niet mooi, of ze er iets aan kan doen aan die uitslag ja/nee, (waarover ik geen oordeel heb) Ik vind dat niet mooi!
zachtop pratenquote:
dan is het ng geen bullshit..maar mijn mening over dat jo mooi is of niet...nee..ze heeft er niet vor gekozen..maar als het er om gaat of ze mooi is vind ik van niet..quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:31 schreef Freule het volgende:
[..]
wat een bullshit die huisuitsalg heeft zij niet voor gekozen en is erg lullig om steeds mee te slaan.
En iedereen heeft een eigen mening en gelukkig maar anders zagen we er allemaal hetzelfde uit .
Volgens mij zeg ik dat niet, hoorquote:Op woensdag 4 mei 2011 16:35 schreef Freule het volgende:
[..]
ja kan en mag dr lippen zijn nu idd niet mooi om dat de vulling minder is geworden en weer moet worden opgevuld. Daar heb je gelijk in en is niet mooi maar dan kan ik wel de rest eromheen nog mooi vinden .
Nou, ik heb al vaak goed gezeten met mijn intuitie betreffende bepaalde mensen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:31 schreef Ginosa het volgende:
[..]
Apart. Zie je toch hoe smaken kunnen verschillen........ (niet sarcastisch bedoeld hoor)...... of mensenkennis... (OK, dit is wel sarcastisch).
Wil niet aanvallen omdat ik je weer quotequote:Op woensdag 4 mei 2011 16:33 schreef Freule het volgende:
[..]
Sharon vond ik eerst ook leuk maar zie nu dat ze mee hupt van kamp naar kamp en daar hou ik niet van zag ik al toen servio terug kwam liet ze gerard links liggen nu is ze sjaggie omdat ze genomineerd staat terwijl de weken daar voor Joanna niet zo moest zeuren .Ik hou daar niet van doe wat jezelf vind en zeg wat jezelf wint en loop niet met anderen mee.
Lief????????????quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:38 schreef Gia het volgende:
[..]
Nou, ik heb al vaak goed gezeten met mijn intuitie betreffende bepaalde mensen.
Mensen kunnen zich zo lief en aardig voor doen als ze willen, maar ik doorzie dat toch.
Vanmorgen zag je al wat een kreng Sharon kan zijn en volgens mij is dat haar ware aard.
Echt zo'n verwend nest met een vriendinneclubje die je weleens op terrasjes ziet zitten en daar de obers het leven zuur maken omdat ze zichzelf zoveel beter vinden. Of in de winkel lopen zeiken tegen de verkopers omdat een kledingstuk verkleurd is in de was. Dat soort volk. Het druipt ervan af.
En nee, Jo en Mo vind ik ook niks. Mo is echter, naar mijn mening, wel het meest zichzelf. Dat ze zo'n neuroot is, kan ze ook niks aan doen. Is al erg zat. Maar ze heeft wel een lief karakter.
Nee de inhoud moet mooi zijn, maar je moet er ook mee over straat kunnen lopen toch ?quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:38 schreef bull-sjitt het volgende:
ik vind de verpakking niet zo heel gek belangrijk om iemand mooi of lelijk te maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |