ze hoopt op een standbeeld in Limburg in een kapelleke.... genaamd Ik Monique de H. Maagd Onbevlekte Ontvangenis.quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:02 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Kan iemand Mo even een gebruiksaanwijzing van een krultang sturen?? Ze hannest er heel vaak mee!!
laat ze die krultang maar in dr doos stoppen,,,,is ook een hete staaf..kan het haar schelen....quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:02 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Kan iemand Mo even een gebruiksaanwijzing van een krultang sturen?? Ze hannest er heel vaak mee!!
Is er eigenlijk al een Ik-ben-een-achterbaks-labiel-onbetrouwbaar-egocentrisch-wijf-met-een-compleet-verzonnen-geheim-Hyves ??quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:59 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Is Mo al lid van de Ik-schijn-boos-te-kijken-Hyves??
Hij groeit echt!quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:04 schreef Poezewoes het volgende:
[ afbeelding ]
Vind dat Segredo lange poten krijgt maar ja ik ben een Jak Russell gewend
Jammer dat ze niet een kopie van de Mediacourant van gisteren hebben gekregen stond in dat het programma een grote flop isquote:Op woensdag 4 mei 2011 16:04 schreef froufrou het volgende:
Ik lach me rot met Mo!
Ze denkt nog steeds dat de prive pagina er niet bij zat omdat die over hun gaat!
Wat zal dat tegen vallen als ze donderdag naar huis gaat.
Jack. Een Jak (of Yak) heeft nog langere poten hoorquote:Op woensdag 4 mei 2011 16:04 schreef Poezewoes het volgende:
[ afbeelding ]
Vind dat Segredo lange poten krijgt maar ja ik ben een Jak Russell gewend
quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:04 schreef froufrou het volgende:
Ik lach me rot met Mo!
Ze denkt nog steeds dat de prive pagina er niet bij zat omdat die over hun gaat!
Wat zal dat tegen vallen als ze donderdag naar huis gaat.
Ja was de C vergeten sollyquote:Op woensdag 4 mei 2011 16:06 schreef Ginosa het volgende:
[..]
Jack. Een Jak (of Yak) heeft nog langere poten hoor
Dat is toch die ene waar Joanne erelid van is?quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:05 schreef Ginosa het volgende:
[..]
Is er eigenlijk al een Ik-ben-een-achterbaks-labiel-onbetrouwbaar-egocentrisch-wijf-met-een-compleet-verzonnen-geheim-Hyves ??
Nou je het zegt. Die Hyves-groep wordt groter dan ik dacht.quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:08 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat is toch die ene waar Joanne erelid van is?
Heb me daar afgemeldquote:Op woensdag 4 mei 2011 16:09 schreef Ginosa het volgende:
[..]
Nou je het zegt. Die Hyves-groep wordt groter dan ik dacht.
dat zijn de teenies emanzes...die voort aan tegen de mannen roepen..ik wil nu!!!!!!!!kroelen en kussen..doe dit...doe dat...zit af en blijf....quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:09 schreef Ginosa het volgende:
[..]
Nou je het zegt. Die Hyves-groep wordt groter dan ik dacht.
Ja heb er alleen maar negatieve dingen neergezet over de redactie!!quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:12 schreef Ginosa het volgende:
[..]
Wat eerlijk dat je toegeeft lid te zijn geweest Poez !!
Gelezen op FOK! ??quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:18 schreef sjampoeh het volgende:
Hoe weten ze dan dat ze een bericht/shirtje van thuis krijgen ??
gisteren hebben ze dat vernomenquote:Op woensdag 4 mei 2011 16:18 schreef sjampoeh het volgende:
Hoe weten ze dan dat ze een bericht/shirtje van thuis krijgen ??
Ja, want die man komt dagelijks op tvquote:Op woensdag 4 mei 2011 16:16 schreef trollie67 het volgende:
moniek komt volgens mij dan ook niet uit een warm nest..als je al zag hoe afstandelijk die vader deed tijdens het live contact...het is niet raar dat het zo een mens is geworden..die denkt dat je met liefde...seks dus,....warmte kan kopen..
gofferquote:
idem, die man was gewoon zenuwachtig, wist dat ie maar beperkte tijd had voor een boodschap.quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:20 schreef Day het volgende:
[..]
Ja, want die man komt dagelijks op tv![]()
Vind dat je daar dus echt geen conclusie uit kan trekken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |