Ik als Feyenoorder kijk toch nu ff anders tegen sharon aan. Totaal niet mijn bedoeling ofzo maar ja het zit nu eenmaal diepquote:Op woensdag 4 mei 2011 15:48 schreef Ginosa het volgende:
Sharon gaat "Ajax Ajax" brullen. FF los van de club ga je natuurlijk nooit een flink deel van NL tegen je in het harnas jagen. En dat doe je sowieso als je een clubnaam noemt. Zeg dan Oranje of zo.
http://www.rtl.nl/(/actueel/rtlboulevard/nieuws/articleview/)/components/actueel/rtlboulevard/2010/05_mei/entertainment/Feyenoorder_Ron_vlaar_getrouwd.xmlquote:
hey hoe is het met je ?quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:44 schreef versabommie het volgende:
Ik zet dus net de streams aan en het is net of er niets is veranderd sinds 3 weken geleden..... Ik wil ze eigenlijk nog steeds voor het grootste gedeelte dood zien![]()
ik ga het ook niet meer doen ook
Ze heeft wel gelijk hoorquote:Op woensdag 4 mei 2011 15:48 schreef Ginosa het volgende:
Sharon gaat "Ajax Ajax" brullen. FF los van de club ga je natuurlijk nooit een flink deel van NL tegen je in het harnas jagen. En dat doe je sowieso als je een clubnaam noemt. Zeg dan Oranje of zo.
Had natuurlijk ook een geheim in het huis kunnen zijn, als ik kijk naar wat het geheim van Flip was.quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Daar kon je op wachten.
De vriendin van Djoon is getrouwd met Ron Vlaar. Boeien.
hoezo krijgt zij een persoonlijk bericht WEER ?quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:51 schreef beequeen het volgende:
Djoon zou het ongepast vinden als ze haar persoonlijke bericht zou ontvangen in de daily. Rot op.
Waarom??quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:49 schreef Gia het volgende:
[..]
Alle Twente-fans gaan nu op Karim stemmen.
Yep, ze krijgt een shirtje met Budha eropquote:Op woensdag 4 mei 2011 15:52 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
hoezo krijgt zij een persoonlijk bericht WEER ?
Of ze denken dat Sharon het schoonmaakmiddel Ajax bedoelde en dan stemmen ze automatisch op Mo !!quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:49 schreef Gia het volgende:
[..]
Alle Twente-fans gaan nu op Karim stemmen.
Mo ook, gewoon veel zeiken en bedelen.quote:[b]Op woensdag 4 mei 2011 15:52 schreef sjampoeh het volgende:[/]
hoezo krijgt zij een persoonlijk bericht WEER ?
Nou ja, dat is dan toch een puntje voor mw. Grootsmoel, maar ik denk daar toch niet anders over haar en dus exit a.s. donderdag...met gierende bandjes...quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:51 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik als Feyenoorder kijk toch nu ff anders tegen sharon aan. Totaal niet mijn bedoeling ofzo maar ja het zit nu eenmaal diep
De kleine krekel :-). Alleen jammer van zijn verrote baasje...dat dan weer wel...quote:
En Mo nog een week blijven?quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:58 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nou ja, dat is dan toch een puntje voor mw. Grootsmoel, maar ik denk daar toch niet anders over haar en dus exit a.s. donderdag...met gierende bandjes...
ik welquote:Op woensdag 4 mei 2011 15:59 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Is Mo al lid van de Ik-schijn-boos-te-kijken-Hyves??
Hier nog eenquote:Op woensdag 4 mei 2011 16:01 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
ik welAls Mo komt zeg ik mijn lidmaatschap op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |